Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

И ТА І В КІНЦІ ПРИСЛІВНИКІВ

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OH480821
За публікацію цієї методичної розробки Захарченко Тетяна Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №OH480821
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

урок

И ТА І В КІНЦІ ПРИСЛІВНИКІВ

Мета: сформулювати знання семикласників з основними правилами правопису голосних и та і в кінці прислівників; сприяти зміцненню навичок правопису прислівників з відповідною орфограмою, пояснювати її за допомогою орфографічних правил; формувати загальнопізнавальні вміння правильно писати прислівники з вивченою орфограмою; комунікативні, усні та письмові навички мовлення; виховувати морально-етичні почуття.

Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.

ХІД УРОКУ 

І. Організаційний момент

Актуалізація опорних знань учнів

1. Фронтальне опитування за темою «Прислівник».

1) Що називається прислівником?

2) На які питання вони відповідають?

3) Що означає прислівник?

4) Які є групи прислівників за значенням?

5) Назвати способи творення прислівників.

6) Як твориться вищий ступінь порівняння прислівників?

7) Як твориться найвищий ступінь?

8) Розказати про правопис н і нн у прислівниках.

2.Словниковий диктант – взаємоперевірка - перевірка у один одного

Радісно, сумно, щоденно, страшенно, несподівано, упевнено, лагідно, шалено, беззвучно, несподівано, незрівнянно, змістовно, відповідально, незліченно, напружено.

ІІ. Ознайомлення семикласників з темою, метою й завданнями уроку

Запишемо у зошит сьогоднішню дату,

Та «класна робота» старанно пишіть.

І тему цікаву ми будем вивчати

«И та і в кінці прислівників запишіть.

Вивчення нового матеріалу.

  1. Пояснення схеми вчителем.

Я поясню вам матеріал але і в мене є до вас проблемне завдання.Я почну а ви продовжите.

37 прочитайте правило і знайдіть що ще не сказали (Записує в таблицю)

и

і

після приг г, к, х

навкруги.пішки.верхи

Після ж.ч

Після ж,ч, к з преф по-

По-ведмежи по-товариськи, по-заячи

вночі, насторожі

але: восени, почасти, безвісти ніколи завжди уповні вкупі насправді мимоволі сьогодні

Закріплення учнями

Користуючись алгоритмом ми з вами закріпимо і запам’ятаємо коли ж пишемо и та і в кінці прислівників.

Вправа 378(усно)

Вправа 379письмово

Вправа 380 Розподільний диктант

Творчий диктант (на дошці написано)

Утворити прислівники шляхом поєднання іменників з прийменником Пояснити написання.

В(глибина), в(гора), в(далина), в(ніч), в(ранок), в(середина), в(купа), в(кінець),

до(середина), до (гора), в(знак), на(вік).

З виділеними прислівником скласти словосполучення. Назвати головне і залежне слова.

Вправа 381

А зараз завдання для кмітливих, талановитих,здібних, обдарованих

Рольова гра продавець і покупець.

Фізкультхвилинка.

Дружно встаньте, потягніться,

до сонечка посміхніться

землі рідній поклоніться

вправо, вліво поверніться.

Раз присіли, два присіли,

І за парту тихо сіли

Вправа382 Самостійна робота

Вправа 383 перевіряємо ланцюжком

.Дослідження-відновлення

Відновити й записати прислів’я, дібравши їх продовження з другої колонки. Пояснити правопис наявних прислівників. Назвати орфограми.

Що маєш робити, …

 Хто спішить, …

 

Лінивому …

 

Грамоті вчиться — …

 

Письменний бачить поноч(и,і) більше, …

 

Хто нічого не робить, …

все нікол(и,і).

той нікол(и,і) не має часу.

завжд(и,і) пригодиться.

то зроби сьогодн(и,і).

як неписьменний удень.

той двіч(и,і) робить.

 

З’ясувати тематику прислів’їв.

Дослідження – відновлення (відновити фразеологічні звороти, уставивши потрібні прислівники з правої колонки)

вітер віє навпомацки

не впасти зі сміху згори

падати… напівдорозі

і вдень і… навколішки

іти… верхи

дивитися…вниз двічі

зупинятися… трохи

їздити… вночі

не раз і не… віднині

й довіку звідки

Творча робота

Скласти автобіографічний міні- твір про один із випадків, що трапився у вашому житті, використовуючи подані прислівники.

Увечер.., навкруг.., відтод.., навшпиньк.., напередодн.., момивол..

Підсумок уроку

-Які знання сформував у вас сьогоднішній урок?

Оцінювання.

Домашнє завдання

))37 вправа 384

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
сформулювати знання семикласників з основними правилами правопису голосних и та і в кінці прислівників; сприяти зміцненню навичок правопису прислівників з відповідною орфограмою, пояснювати її за допомогою орфографічних правил; формувати загальнопізнавальні вміння правильно писати прислівники з вивченою орфограмою; комунікативні, усні та письмові навички мовлення; виховувати морально-етичні почуття.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    7 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    173
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    OH480821
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OH480821
За публікацію цієї методичної розробки Захарченко Тетяна Валеріївна отримав(ла) свідоцтво №OH480821
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти