«Хто розбудить ведмедика?» конспект заняття для групи раннього віку

Опис документу:
Заняття для наймолодших дошкільнят. Сприяння розвитку дрібної моторикм,пізнавальної діяльності. Вчити розрізняти і називати свіських та диких тварин та наслідувати їх; активізувати мову та сили голосу; вчити розрізняти кількість предметів (один, багато), довжину предметів (довгий, короткий). Виховувати любов до тварин та бажання їм допомогти.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Конспект комплексного заняття

(мовленнєвий розвиток та сенсорне виховання)

для дітей раннього віку

«Хто розбудить ведмедика?»

Вихователь:

ДНЗ №1 «Малятко»

Парфенюк Ю.О.

Хід заняття:

Малята, погляньте, скільки гостей прийшло до нас, привітаймося з ними.

Сонечко світить ясно, весело от і ви посміхніться до сонечка, подаруйте сонячну посмішку один одному.

Весною все просинається, пробуджується. Діти, скажіть, що пробуджується весною? Що розцвіло?(квіти, трава). Хто весело защебетав? (пташки).

Давайте пройдемо на лісову галявину, поглянемо чи всі зустрічають весну? А коли ми йдемо гулять на двір, що одягаємо? Щоб нам було тепло одягнемо желетки.

  • Якого кольору желетка?

  • Що ти робиш?

  • Що застібаєш?

Молодці, одягли желетки.

Щоб потрапити на галявину нам потрібно пройти по вузькій доріжці один за одним.

Діти підходять до барлога де спить ведмідь (стають півколом).

  • Хто це?

  • Що робить ведмедик?

  • Ведмедику, вже весна, прокидайся!

Малята, розбудімо ведмедика, погукаймо його.

Тихо — «ведмедику прокидайся»

Голосніше —« ведмедику прокидайся»

Голосно —« ведмедику прокидайся»

Спить ведмедик не прокидається. Нам хоче допомогти сонечко, воно пропонує розкласти промінці в певному порядку один довший, один коротший.

Сонечок скільки? (одне)

Промінчиків скільки? (багато)

Багато промінчиків засвітить і розбудить нашого ведмедика.

Діти виконують завдання «Подаруй сонечку промінці.»

  • Якого кольору сонечко?

  • Якого кольору промінці?

  • Які промінці?

Молодці, справились з завданням але погляньте проснувся ведмедик

  • Ні, ще спить.

Хто ж нам ще може допомогти розбудити ведмедика? Як ви думаєте?

Звертаю увагу на картинки зі свіськими тваринами.

  • Діти подумайте і скажіть де живе котик, собака?

  • Як каже котик, собака?

  • У людей живуть які тварини?

  • Погляньте прокинувся наш ведмедик? Ні.

  • Малята, які ще є тварини?

  • Де живе ведмедик?(у лісі)

  • Тож давайте попросимо лісових звірят розбудити ведмедика. Візьміть кожен собі тварину, і сідайте на диван,і розкажимо як називається тварина? Де вона живе? (кожна дитина говорить 2 речення).

  • Молодці, діти, ви дуже гарно знаєте тварин, а тепер станьмо в коло уявіть себе зайчиком (стрибають), лисичкою, вовчиком.

То ж давайте ще раз погукаємо нашого ведмедика (діти голосно гукають, ведмедик просинається)

  • От і проснувся ведмедик.

  • Покажіть як він просинається, потягається.

  • Погладьте ведмедика. Який він?(мякий, пухнастий, волохатий, коричневий)

  • Пригадайте ми вчили віршик про ведмежат. Розкажімо гостю.

Ведмежаток я взяла

Посадила до стола

Стала медом частувати

Пригощайтесь ведмежата.

Зробімо ведмедику друзів ведмежат .

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!