+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Хто кращий? Урок - конкурс

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Урок в 2 класі

Thema: “ Viel Spass. Wer ist der beste?“

Мета

Навчальна: Систематизувати та активізувати і закріпити лексику у мовленні в ігровій формі з теми « Das ist meine Schule”.

Розвивальна: Розвивати фонематичний слух, увагу та пам'ять, орфографічні навички.

Виховна: Виховувати цікавість до вивчення німецької мови, вміння працювати у групах, парах.

Обладнання: тематичні малюнки, картки, роздавальний матеріал (числа), м’яч, шкільні речі(пенал, ручка, пензлик, гумка, портфель, зошит, крижка, олівець).

Тип уроку: узагальнювальний урок.

Форма проведення: урок – конкурс – гра.

Stundenverlauf

  1. Einsteig

  2. Begrǜẞung: Guten Tag mein lieben Freunde! Es lӓutet und die Stunde beginnt. Heute sind Gӓste zu uns gekommen. Setzt euch! Begrǜẞt unsere Gӓste, bitte. Und jetzt singen wir unser Lied!

Guten Tag! Guten Tag!

Hallo! Wie geht’s?

  1. Оголошення теми, мети уроку

  2. Активізація лексичного матеріалу

Mundgymnastik (проговарювання за вчителем лексики).

Опрацювання вимови слів.

Spiel mit dem Ball: das Fenster, die Tafel, die Tǜr, der Tisch, der Stuhl, der Ranzen, das Mӓppchen, das Lineal, der Radiergummi. Zahlen 1- 20.

Verben: schreiben, zӓhlen, lesen, malen, springen, spielen.

Reim (хором, індивідуально).

Wer sagt einen Reim am besten?

Farbenrap S. 102. Űb.1 (хором)

SpielRiesenschritte(фарби, картки з шкільними речами).

  1. Закріплення лексики в іграх.

  1. Ratespiel. Гра «Відгадай».

Was ist das? Ist das Stuhl? Ja, das ist ein Stuhl. Nein, das ist eine Tafel.

Ist der Lineal blau? Nein, sie ist rot.

  1. Spiel „ Schulsachen und die Farben“. Розглянь малюнки та назви шкільні речі й кольори.

Das ist Stuhl. Der Stuhl ist braun.

  1. Spiel „Hőr zu, lege die Bildkarten aus und nenne die Gegenstӓnde“

Вчитель розкладає картинки, називає слова і просить їх розкласти, тільки в іншій послідовності. ( робота в групах) Хто швидше!

  1. Spiel” Was fehlt?” Чого не вистачає?

На дошці картки із зображенням предметів. Діти закривають очі, а вчитель прибирає одну картку з дошки. Учні відкривають очі і називають ту картку, що зникла.

  1. Sportpause

  2. Розвиток навичок читання

Spiel Зниклі букви». Що це за слова? Прочитай їх.

Kl_ ss _ ; T_ f _ l ; St_ ft ; M_ ppch _ n ; R _ dierg _ mm _ ; L _ ne _ l

R _ nz _ n Pi _ se _ B _ ch H _ _ t Ti _ s _ _ h

Гра «Що не підходить?».

Sagt mir bitte, was past nicht?

  1. Buch, Heft, Lineal, Mutter.

  2. Tafel, Klasse, Oma, Tisch.

  3. Ranzen, lineal, Tiger, Mӓppchen.

  4. Pinsel. Opa, Ranzen.

  5. Klasse, Lineal. Kuli, Puppe.

VI. Формування орфографічних навичок.

Spiel « Слово – загадка»

В учнів картки, на яких записані слова. Букви переплутані. Учні повинні розгадати слово і назвати його.

aTfel, lKaess, Sftit, iLnael, niPsle, chuB, tfHe, iTsch.

SpielДружні літери».

На аркуші слово, розрізаю на літери «Букви посварилися». Яке слово їх може здружити? Хто швидше здогадається? Виграє той, хто правильно запише слово.

Heft, Buch.

Jetzt wir rechnen.

Wer rechnet richtig?

Wieviel ist 5 plus 3 ?...

Spiel „Bingo“ Zahlenrarte. Hőr zu und zeige die richtige Zahlenkarte.

Вчитель називає число, учні піднімають картку ( рахунок до 20).

Spiel “Pantomime”.

Wir spielen, Kinder, turnen, rechnen, malen, lessen…

Spiel „ Was gibt es in der Klasse?“

Zeig und nenne alles auf Deutsch

Das ist Fenster. Das ist Tűr…

Was hast du im Ranzen? Zeige und nenne deine Schulsachen auf Deutsch. Das ist mein Ranzen. Hier sind Ruli …

Spiel im Kreis (гра в колі). Kettenspiel.

Frage deinen Schűler : was er in der Schule gern macht? Was machst du gern? Ich singe gern. …

  1. Заключний етап уроку.

Над якою темою уроку ми працювали? Як ви працювали?

Оголошення оцінок.

Schussteil der Stunde.

Unsere Stunde geht langsam zu Ende. Welches Thema haben wir heute gelernt? Wie hat euch die heutige Stunde gefallen? Was hat euch besonders gut gefallen? Was war schwer? (Учні відповідають).

Ihr habt heute gut gtarbeiten/ Alle waren aktiv in der Stunde/ Die Noten…

Опис документу:
Урок - повторення з теми "Це - школа"

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Українська мова у професійній діяльності державних службовців. Публічна комунікація»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти