"ХХ століття – час виникнення нових видів мистецтва"

Опис документу:
Презентація до уроку на тему: "ХХ століття – час виникнення нових видів мистецтва"

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ХХ століття – час виникнення нових видів мистецтва - Кінематограф - Кольоромузика - Арт-практики - Net – культура ( початок ХХ століття ) Заперечен...
Слайд № 1

ХХ століття – час виникнення нових видів мистецтва - Кінематограф - Кольоромузика - Арт-практики - Net – культура ( початок ХХ століття ) Заперечення ідеалів реалістичного мистецтва і протиставлення їм нових форм – абстрактних або надто експресивних Реальне відтворення дійсності Відхід від традиційного Пабло Пікассо Ігор Стравінський Модернізм Реалізм Авангардизм

ХХ століття – складна і суперечлива доба в історії України 1 етап – перші десятиліття – хвиля соціальних змін та інтенсивних модерністських експери...
Слайд № 2

ХХ століття – складна і суперечлива доба в історії України 1 етап – перші десятиліття – хвиля соціальних змін та інтенсивних модерністських експериментів у галузі мистецтва. 2 етап – десятиліття репресій, голодомору, лихоліть Другої світової війни, повоєнна розруха. 3 етап – піднесення мистецького життя – періоди відлиги та застою – доба соцреалізму. 4 етап – національно-культурне відродження в незалеж-ній державі, виникнення перших ознак кіберкультури.

ХХ століття - довгий і складний шлях еволюційного зростання, втрат і здобутків.
Слайд № 3

ХХ століття - довгий і складний шлях еволюційного зростання, втрат і здобутків.

( від французького “новітній”, “сучасний”) Стильовий напрям у європейському та американському мистецтві (переважно в архітектурі, образотворчому й ...
Слайд № 4

( від французького “новітній”, “сучасний”) Стильовий напрям у європейському та американському мистецтві (переважно в архітектурі, образотворчому й декоративно-ужитковому мистецтві) кінця ХІХ — початку ХХ століть. Основними його елементами є використання синусоїдальних ліній, стилізованих квітів, язиків полум'я. Модерн

Головний засіб – лінія 1.Використання декоративного оздоблення: - вишукані орнаменти з рослинними мотивами; - зображення фантастичних тварин, людей...
Слайд № 5

Головний засіб – лінія 1.Використання декоративного оздоблення: - вишукані орнаменти з рослинними мотивами; - зображення фантастичних тварин, людей, масок. 2. Вільне асиметричне розташування елементів Використання елементів українського народного національного Архітектура Український модерн

Владислав Городецький (1863—1930) Російський та польський архітектор, підприємець, меценат. Автор будинку з химерами та Собору святого Миколая в Ки...
Слайд № 6

Владислав Городецький (1863—1930) Російський та польський архітектор, підприємець, меценат. Автор будинку з химерами та Собору святого Миколая в Києві. Прозваний «київським Гауді».

(31 грудня 1872 — 1952) живописець, архітектор, графік 22 березня 1918 р. Центральна Рада затвердила проекти В. Кричевського, зокрема, герб, розроб...
Слайд № 7

(31 грудня 1872 — 1952) живописець, архітектор, графік 22 березня 1918 р. Центральна Рада затвердила проекти В. Кричевського, зокрема, герб, розроблений ним на основі Володимирового Тризуба, що тепер відроджений як малий герб України. Будинок Полтавського губернського земства Василь Григорович Кричевський Літературно-меморіальний музей Шевченка на Тарасовiй горi

Живопис і графіка Портрет невідомої Біле і чорне. Панно Жовта квітка Михайло Жук Фотопортрет Портрет Богдана Лепкого
Слайд № 8

Живопис і графіка Портрет невідомої Біле і чорне. Панно Жовта квітка Михайло Жук Фотопортрет Портрет Богдана Лепкого

Олекса Новаківський Азалія Рання весна Довбуш – володар гір Гірський пейзаж Мертва природа
Слайд № 9

Олекса Новаківський Азалія Рання весна Довбуш – володар гір Гірський пейзаж Мертва природа

МАНЕВИЧ Абрам Аншелович Зимовий пейзаж. Околиця Києва. Пейзаж з будинками Пейзаж - Сільський пейзаж
Слайд № 10

МАНЕВИЧ Абрам Аншелович Зимовий пейзаж. Околиця Києва. Пейзаж з будинками Пейзаж - Сільський пейзаж

Георгій Іванович Нарбут Ілюстрація до байки І. А. Крилова «Стрекоза и Муравей» (1912) Алегорія «1914 рік» Ілюстрація «Енеїди« І. Котляревського Кул...
Слайд № 11

Георгій Іванович Нарбут Ілюстрація до байки І. А. Крилова «Стрекоза и Муравей» (1912) Алегорія «1914 рік» Ілюстрація «Енеїди« І. Котляревського Куліш город До поеми “Пісня про Роланда”

Обкладинки книжок Ілюстрація "Української абетки" Проекти поштових марок УНР, створені Г.Нарбутом
Слайд № 12

Обкладинки книжок Ілюстрація "Української абетки" Проекти поштових марок УНР, створені Г.Нарбутом

авангард Новаторський напрям у художній культурі ХХ ст., для якого характерні прагнення докорінно оновити художню практику, пошук нових, незвичних ...
Слайд № 13

авангард Новаторський напрям у художній культурі ХХ ст., для якого характерні прагнення докорінно оновити художню практику, пошук нових, незвичних засобів вираження форми і змісту творів. Особливістю авангарду є не тільки прагнення до розриву з художньою традицією минулого, її образною системою та виражальними засобами, але й активний, революціонізу - ючий суспільство протест, який потребує переоцінки духовних цінностей та нового сприйняття і бачення світу. Основні течії кубізм, експресіонізм, абстракціонізм, футуризм, конструктивізм, дадаїзм, сюрреалізм та ін.  

Назва течії Особливості Представники Абстракці- онізм “Безпредметне”,“нефігуративне”мистецтво. Принципова відмова від зображенняреальних предметів....
Слайд № 14

Назва течії Особливості Представники Абстракці- онізм “Безпредметне”,“нефігуративне”мистецтво. Принципова відмова від зображенняреальних предметів. Формальні художні елементи. Композиція – імпульсивно-стихійна або раціонально впорядкована. Казимир Малевич “Чорнийквадрат”,“Білийквадрат” Експресіо- нізм Пристрастність, напруженість, загострена емоційність. ВасильСедляр, МойсейФрадкін, О.Довгаль, М. Котляревська , В.Єрмилов Кубізм Абстрактне та геометричне мистецтво.“Розплющені”на площині полотна, предмети спостерігаються підрізним кутом зору. О.Архипенко, О.Екстер, О.Богомазов, В.Бурлюк, ЛазарЛисицький Футуризм Використання кутастих форм і різких контурів для поєднання одного предмета в різних положеннях. Створення ілюзіїодномоментностідій. О.Екстер, О.Богомазов, В.Меллер, Д.Бурлюк Конструк- тивізм “Конструюваннянавколишньогосередовища”, простота. ВасильЄрмилов

К. Малевич. Прибирання ржі
Слайд № 15

К. Малевич. Прибирання ржі

Давід Бурлюк. Прихід Весни та Літа. 1914 р.
Слайд № 16

Давід Бурлюк. Прихід Весни та Літа. 1914 р.

Школа українських монументалістів Михайло Бойчук Тимофій Бойчук Софія Налепинська-Бойчук Василь Седляр Іван Падалка Пошуки сучасного стилю вітчизня...
Слайд № 17

Школа українських монументалістів Михайло Бойчук Тимофій Бойчук Софія Налепинська-Бойчук Василь Седляр Іван Падалка Пошуки сучасного стилю вітчизняного мистецтва, втілення національних традицій. Найважливіша роль серед засобів художньої мови відводилась лінії. Монументальні розписи бойчуківців: - Луцькі казарми у Києві; - санаторій поблизу Одеси; - Червонозаводський театр у Харкові. В 1937 році бойчуківці були розстріляні. Послідовники: Оксана Павленко, Олексій Кравченко, Ярослава Музика, Микола Федюк, Олександр Довгаль, Григорій Синиця.

Головна ідея твору – єдність Усесвіту, гармонія між людиною та природою. Яблуня символізує “дерево життя”, є основою Всесвіту. Краєвид з низьким об...
Слайд № 18

Головна ідея твору – єдність Усесвіту, гармонія між людиною та природою. Яблуня символізує “дерево життя”, є основою Всесвіту. Краєвид з низьким обрієм створює враження безмежності простору.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Методологічні основи організації психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу дитини із особливими освітніми потребами»
Маргарита Сергіївна Чайка
30 годин
590 грн
395 грн