і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Halloween

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1800 грн
540 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QJ387992
За публікацію цієї методичної розробки Семенець Юлія Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №QJ387992
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Halloween

Мета уроку: познайомити учнів з історією походження свята Halloween, його звичаями, ввести нові поняття - witch, skeleton, ghost, vampire, mummy, spider, monster; розвивати інтерес молодших школярів до вивчення іншомовних культур; сприяти розвитку творчої активності учнів.

Обладнання: комп'ютер, мультимедійний проектор, екран.

Наочність: відео фрагменти Halloween, пісні, роздатковий матеріал з завданнями для учнів, картки з цифрами, прикрашена дошка відьмами, скелетом , примари літають по стелях,  вампіром, мумією, павуками, монстрами,гарбузом,кошики.

Хід заходу:

Поділити дітей на команди перед початком заходу. Захід проходить у вигляді змагання. Кожна команда вибирає назву із символів свята. Завдання групи зібрати якомога більше гарбузів, яких дають за правильні відповіді. Команда переможець отримує призи.

Зміст уроку

  1. Організаційний момент

Проспівав дзвінок, -

Починаємо роботу –

З Божої ласки,

Зі щирого вітання –

“ Добрий день!”

Учитель. Діти, до нас з вами на святковий урок завітав гість. Щоб дізнатись, хто він,треба відгадати загадку.

Загадка про гарбуз
На городі виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися?...

(Гарбуз)

Виходить гарбуз

Гарбуз. Привіт, хлопчики і дівчатка! Я  - гарбуз. Хочу вам трішечки повідати про себе.

-Найближчі родичі гарбузові - кабачки, огірки, корнішони і кавуни.

-Гарбуз почали вирощувати в Північній Америці 5 тисяч років тому.

-У 1584-му французький дослідник Жак Картьє повідомив про те, що знайшов "величезні кавуни". По-англійськи це звучало "помпіонс", що потім перетворилося в "пампкінс".

-Тиквенние квіти їстівні.

-Індійці смажили скибочки гарбуза на багатті, а зі смужок в'яленого гарбуза робили килимки.

- Гарбузи малокалорійні і багаті клітковиною. Вони джерело вітамінів А і B, калію, білка і заліза.

-самий великий гарбуз у світі важив 480 кг. Його виростили Пола і Натан Зер в Лоувілле, штат Нью-Йорк, в 1996 році.

-Самий великий гарбузовий пиріг важив 160 кг і мав в діаметрі 152 см.

-У минулому вважали, що гарбуз - хороший засіб від веснянок і зміїних укусів.

- Гарбуз на 90% складається з води.

-  Пропоную Вам переглянути відео фрагмент. (Додаток 1)

  • Сьогодні ми святкуємо  Хелловін. Ласкаво просимо на наше «Хелловін» паті! 

  • Що ви знаєте про це свято?

  • Це англійське або українське свято?

Учитель. Щороку 31 жовтня в Великобританії і Америці відзначають свято Хеллоуїн. Хеллоуїн - це кінець осені і початок зими. Хеллоуїн - переддень дня всіх святих. Назва цього свята походить від англійського слова «hallow», що означає «святий». Ви напевно вже чули про це свято!

Головна прикраса на Хеллоуїн - це гарбуз (pumpkin) з вирізання особою, в середині якої горить свічка. Такий гарбуз називається jack-o'-lantern. У цей день діти люблять влаштовувати маскарад. Вони надягають страшні (scary) костюми: відьми, привиди, скелети, а потім ходять від хати до хати, стукають у двері і кажуть: trick-or-treat! (Пригощай або ми тебе провчимо!) Це означає, що господар будинку повинен або пригостити дітей солодощами (candies), або, якщо він відмовиться, діти можуть пожартувати над ним або налякати його. Ще на Хелловін ви обов'язково побачите чорних кішок, кажанів, павучків. Але вони зовсім не страшні, навіть добрі, тому що Хеловін - це, в першу чергу, свято-маскарад.

  • Подивіться навколо. Які символи Хеллоуїна ви бачите?) (Клас прикрашений малюнками по темі, осінніми листям, в центрі класу - jack-o'lantern).

Символи свята. Введення і відпрацювання нової лексики.

What are the symbols of Halloween? Let’s look at the pictures. Repeat after me. (Чим є символи ХелловінуДавайте подивимося на дошкуПовторюємо за мною.)

  • Введення слів: witch, skeleton, ghost, vampire, mummy, spider, monster. (відьма, скелет, примара, вампір, мумія, павук, монстр)

  • Вимовити слова різними способами (пошепки, як привид; злобно, як відьма; весело, як гарбуз)

Учитель. Шановні учні, Гарбуз підготував для вас завдання. Кожна команда буде збирати гарбузи в кошик, команда, зібравши більше гарбузів-ПЕРЕМОЖЕЦЬ!!!

Завдання 1. «Well, I’ll give you some cards with a magic square. There are all new words» («Магічний квадрат»)

Всі нові слова, які ми з вами тільки що вивчили, заховані тут. Рівно сім нових слів сховалися рідною українською мовою в «магічному квадраті». Вони написані тільки прямо зліва направо або зверху вниз і можуть перетинатися. Я даю вам 5 хвилин. Подивимося, хто знайде більше слів. Кожна команда, за кажду вірну відповідь отримає гарбуза. За це завдання можливо отримати сім гарбузів. Час пішов"

Ф

А

Д

Т

Ю

Ч

Ф

Ш

О

З

С

Е

В

І

Д

Ь

М

А

Б

Р

Ж

К

Я

Т

С

Т

Ь

У

М

О

В

Т

Е

П

И

П

Р

И

М

А

Р

А

А

Л

А

Д

У

Л

Р

І

Р

Б

М

Н

Е

В

І

О

Ф

А

Я

Ь

К

П

Г

Т

У

Г

А

Р

Б

У

З

И

І

О

О

К

Ж

У

К

П

Е

Н

Ь

Р

Є

М

И

М

О

Н

С

Т

Р

С

В

Я

Р

Фізкультхвилинка

- Учні, найголовніший символ свята Хеллоуїн «Jack'o'Lantern» - це гарбуз-ліхтар. Давайте з вами подивимося, що вміє робити наша гарбуз-ліхтар!

Учні дивляться ролик «My Favourite Pumpkin» двічі (перший раз з метою ознайомлення, другий раз - повторюють рухи) (1 хв.38 сек.)

Це мій улюблений гарбуз(x4)
Він має один полохливий ніс - один ніс!
Два полохливі ока- один, два!
Три полохливі зуба - один, два, три!
Полохливий, полохливий, aх!
Це мій улюблений гарбуз(x4)
Мій гарбуз може стрибнути - стрибають, стрибають!
Мій гарбуз може танцювати - танцюють, танцюють!
Мій гарбуз може кружляти - кружляння, кружляння!
Полохливий, полохливий, aх!
Це мій улюблений гарбуз(x4)

This is my favourite pumpkin (x4)

It has one scary nose – one nose!

Two scary eyes – one, two!

Three scary teeth – one, two, three!

Scary, scary, ahhh!

This is my favourite pumpkin (x4)

My pumpkin can jump – jump, jump!

My pumpkin can dance – dance, dance!

My pumpkin can spin – spin, spin!

Scary, scary, ahhh!

This is my favourite pumpkin (x4)

Майстер-клас з малювання ліхтарика Джека. Робота з роздавальним матеріалом.

- Ну ось ми і просувалися, і слова нові вивчили, а тепер давайте помалюємо! У кожного на столі лежить лист із зображенням гарбуза! Давайте намалюємо нашому гарбузу очі, ніс і рот! Нехай він буде добрим. Підготуйте олівці - починаємо малювати!

Завдання 2. Game: “I can see…”

У різних частинах класу закріплені тематичні зображення, іграшки і т.д. з активною лексикою (Halloween, pumpkin, cat, ghost, witch, mummy).

Учитель, він же ведучий, говорить: "I can see ... a witch!". Учні повинні поглядом відшукати предмет, про який говорить учитель і вказати на нього. За кожну вірну відповідь – гарбуз!

Учитель. Зараз ви відкриєте свої словнички та приклеїте нові слова.

- На закріплення нових слів пропоную пограти у гру How many?”(Скільки?)

Завдання 3. Game: “How many?”(Скільки?) (Приложение 4)

Work in pairs (робота в групах). На кожну парту роздається листок з тими ж зображеннями, що і на тематичних картках. За командою вчителя, учні повинні порахувати, скільки на малюнку названих предметів: “How many pumpkins?” – “Seven pumpkins!” Відповідь показують за допомогою карток з цифрами.

4

6

7

9

5

Учитель. А зараз ви порахуєте скільки котів, привидів, гарбузів, мумій та відьм усього разом. (31)

  • Скажіть мені ,будь ласка, чому саме 31? (відповіді учнів)

(31 жовтні відмічають свято Halloween)

Учитель. Зараз ви побачите картину-натюрморт «Гарбуз», херсонського художника.

- Увага на екран. Пан Гарбуз приніс українську народну пісню «Ходить Гарбуз по Городу…». Будьте уважними, Гарбуз підготував для вас загадки.

Ходить Гарбуз по Городу питається свого Роду

Ой чи живі чи здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвалась Жовта Диня Гарбузова Господиня

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвались Огірочки Гарбузові Сини-Дочки

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвалася Морквиця Гарбузовая Сестриця

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвались Буряки Гарбузові Свояки

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвалась Бараболя а за нею і Квасоля

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Обізвався Старий Біб я іздержав увесь Рід

Іще живі та здорові Всі Родичі Гарбузові!

Ой ти Гарбуз ти Перистий із чим Тебе будем їсти?

Миску пшона кусок сала от до Мене вся приправа!

Завдання 4. Загадки

Якщо, команда відгадає всі загадки –отримає 4 гарбуза!

Довгий, зелений, 
Добрий і солоний, 
Добрий і сирий.
Хто він такий?  (Огірок)

Я жовтенька, я маленька,
Мов медочок солоденька.
На баштані достигаю,
Тепле сонечко вітаю.
(Диня)

На городі виріс дужий,
Круглий, жовтий і байдужий
До червоних помідорів,
До капусти і квасолі.
Хто цей гордий карапуз?
Здогадалися?... (Гарбуз)

Під землею народилась

і для борщику згодилась.

Мене чистять,ріжуть,труть,

Смажать, варять і печуть.

( Картопля)

Сидить панна у світлиці

Молодо, червонолиця.

Хто до неї завітає –

Вітамінами вгощає.

Морква)

На городі в нас грядки,

На грядках – рясні листки:

Там зростають малюки,

Зелененькі … (Огірки)

Без рук, без ніг,
А в'ється, як батіг. 
(Квасоля)

У зеленій оболонці,

а в середині – як сонце.

(Кавун)

Росло,виросло,

Із кожуха вилізло,

По рукам покотилося,

На зубах опинилося. (Горох)

Ріс на грядці молодець,

Хап за чуба, - та й кінець,

Бо без нього, кажуть люди,

Борщику у нас не буде.

(Буряк)

Я росла в темниці темній,

Як зросла-взяли в світлиці.

З мене шкуру всі деруть,

Мене варять, мене труть,

Пироги з мене печуть,

Відгадайте, хто ж я є,

І назвіть імя моє. (Картопля)

Ця широколиста пані

На землі і на паркані.

У стручки, як у торби

Заховала всі скарби.

(Квасоля)

Учитель. Підводимо підсумки та переходимо до практичного завдання. На столі у кожній команди є: гарбуз і пластилін. Одна команда робить аплікацію-мишка,друга – сова, третя – кішка. На роботу 7 хвилин. Далі презентація роботи.

Гарбуз. Виготовлення привидів

«Дітки, конкурси закінчилися, але у мене є для вас останнє завдання: зробіть привидів! А я вам допоможу. Кожному я зараз роздаю шматочок бинтика, шматочок ватки і нитку. Ватку скочується в кульку і кладемо в центр бинтика, бінтік беремо за куточки і піднімаємо. Перевертаємо, але ватку тримаємо, щоб вона не загубилася - це буде голова нашого привиди. А тепер беремо нитку і робимо шию - обмотуємо бинт під головою, зав'язуємо на вузлик, щоб не розв'язався. Все, залишилося тільки фломастерами намалювати нашим привидами мордочку »

(Прикрашають привидами класну кімнату)

III. Заключна частина. Summarizing.

Пдведення підсумків. Визначення команди – переможця. І нагороджує кожного учня цукеркою.

Завершення уроку. Учитель прощається з кожним учнем: "Good Bye!" Крім того, вчитель просить кожного учня по черзі повторити фразу: "Trick or treat!"

Halloween Halloween

Pumpkin Pumpkin

Ghost Ghost

Witch Witch

Mummy Mummy

Cat Cat

4

6

7

9

5

7

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Познайомити учнів з історією походження свята Halloween, його звичаями, ввести нові поняття - witch, skeleton, ghost, vampire, mummy, spider, monster; розвивати інтерес молодших школярів до вивчення іншомовних культур; сприяти розвитку творчої активності учнів.
  • Додано
    23.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    7335
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    QJ387992
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №QJ387992
За публікацію цієї методичної розробки Семенець Юлія Олександрівна отримав(ла) свідоцтво №QJ387992
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти