Гумористичні твори

Опис документу:
Контроль знань (самостійна робота)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Українська література. 6 клас

Гумористичні твори

1 варіант

І рівень

  1. Чий голосок прилетіла почути Муха (байка «Муха й Бджола» Л. Глібова):

а) Перепілчин;

б) Соловейка;

в) Зозулин;

г) Щиглика.

2. З якою метою Жаба вилізла на берег ( байка «Жаба й Віл» Л. Глібова):

а) погрітися на сонечку;

б) угамувати свою цікавість до Вола;

в) поживитися;

г) поспілкуватися з подругою.

3. Хто з названих тварин не брав участі в судовому засіданні (байка

«Щука» Л. Глібова):

а) Цап;

б) Шкапа;

в) Ведмідь;

г) Осел.

4. Як називав король свої загадки (співомовка «Козак і король»

С. Руданського):

а) загадками;

б) штуками;

в) завданнями;

г) таємницями.

5. Чим сподобалася Василеві Ганна ( «Свекор» С. Васильченка):

а) тим, що дуже гарна й чепурна;

б) тим, що здорова;

в) за неї, може, ще й приданого «сот п’ять дадуть»;

г) бо вирятувала з багнюки, коли він повертався з церкви, та «на додачу

поцілувала».

6. Скільки двійок ніс додому Вася Боровик ( «Чудо в черевику»

С. Олійника):

а) дві;

б) три;

в) чотири;

г) п’ять.

1-12 завдання – по 0,5 бала.

ІІ рівень

  1. Що таке байка? ( 1 бал).

  2. Установіть відповідність між назвою твору та його автором ( 2 бали).

  1. «Чудо в черевику»; А) П. Глазовий;

  2. «Бусурмен»; Б) С. Васильченко;

  3. «Щука»; В) С. Олійник;

  4. «Заморські гості»; Г) Л. Глібов;

  5. «Пан і Іван в дорозі».

Українська література. 6 клас

Гумористичні твори

2 варіант

І рівень

  1. Що сталося б з Мухою, на її думку, якби вона працювала, як Бджола (байка «Муха й Бджола» Л. Глібова):

а) занедужала б;

б) втратила б жагу до праці;

в) змарніла б;

г) збожеволіла б.

2. Визнач одну з причин, через яку Жаба вирішила зробитися такою, як Віл

( байка «Жаба й Віл» Л. Глібова):

а) щоб бути сильною, як Віл;

б) щоб зясувати для себе, що з того вийде;

в) щоб здивувати інших жаб;

г) щоб розважитися.

3. Хто подав позов на Щуку (байка «Щука» Л. Глібова):

а) щупачки;

б) карасики;

в) особа конкретно не вказана;

г) лини.

4. Чим нагородив король козака за меткий розум (співомовка «Козак і король»

С. Руданського):

а) сріблом;

б) самоцвітами;

в) золотом;

г) килимами.

5. Як пояснив причину відмови від одруження Василько в кінці оповідання

( «Свекор» С. Васильченка):

а) бо не хоче працювати, щоб на життя заробляти;

б) бо не хоче в громаду ходити та ще й податки платити;

в) бо ще малий;

г) бо не навчився ще грамоти.

6. У якому класі навчався Вася Боровик ( «Чудо в черевику»

С. Олійника):

а) у четвертому;

б) пятому;

в) шостому;

г) сьомому.

1-12 завдання – по 0,5 бала.

ІІ рівень

  1. Що таке алегорія? ( 1 бал).

  2. Установіть відповідність між назвою твору та його героями ( 2 бали).

  1. «Чудо в черевику»; А) сержант;

  2. «Бусурмен»; Б) Вася Боровик;

  3. «Щука»; В) Семен;

  4. «Заморські гості»; Г) Лисичка.

  5. «Пан і Іван в дорозі».

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
4
міс.
0
7
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!