Графічний диктант № 14. Обчислення значень тригонометричних функцій."Так , чи ні?"

Опис документу:
Графічний диктант допоможе учителю при перевірці знань, умінь, навичок учнів з теми, а саме: знання формул доповнення для синуса,косинуса,тангенса,котангенса гострого кута. Вміння знаходити катети і гіпотенузу, використовуючи їх , а також вміння спрощувати тригонометричні вирази, та розвязувати тригонометричні рівняння.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Графічний диктант № 14. Обчислення значень тригонометричних функцій.

« Так , чи ні?»

  1. Для будь – якого гострого кута α sin( 90° - α) = sinα ?

  2. Для будь – якого гострого кута α cos( 90° - α) = - sinα ?

  3. Для будь – якого гострого кута α tg ( 90° - α)= ctg α?

  4. Для будь – якого гострого кута α ctg ( 90° - α) = ctgα ?

  5. Якщо tg x = 1, то х = 45°?

  6. cos 60°+ tg 45°= 1,5 ?

  7. tg 45°· ctg 45°= 2?

  8. tg 30°· ctg 60°= ?

  9. sin 30° - cos 60°+ 1 = 1?

  10. Синус і косинус кута 45° не рівні ?

  11. Якщо sin α= 0,6 , то cos α = 0,8

  12. sin²30° + cos²30°= 1

  13. У прямокутному трикутнику з гострим А = 30°,гіпотенузою 10см, протилежний катет рівний 10см ?

  14. У прямокутному трикутнику з гострим кутом 45°, гіпотенузою 4 см , прилеглий катет 4см ?

Відповідь:

─ ─ ∩ ─ ∩ ∩ ─ ∩ ∩ ─ ∩ ∩ ─ ∩

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
3
дн.
0
7
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!