Гра з математики "Зірка математики"

Опис документу:
Гра для 5 класу Правила гри Перший тур (9 – 12 уч). Продовжити речення. Перші шість учнів, які виконали завдання є учасниками другого туру. Другий тур (6 уч). Продовжити правило із запропонованих слів. Завдання повторюється до правильної відповіді. Третій тур (4 уч). Вставити пропущені слова. Перемагає найточніший. Четвертий тур. Пропонується лише назва теми (правила).

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Правила гри Перший тур (9 – 12 уч). Продовжити речення. Перші шість учнів, які виконали завдання є учасниками другого туру. Другий тур (6 уч). Прод...
Слайд № 2

Правила гри Перший тур (9 – 12 уч). Продовжити речення. Перші шість учнів, які виконали завдання є учасниками другого туру. Другий тур (6 уч). Продовжити правило із запропонованих слів. Завдання повторюється до правильної відповіді. Третій тур (4 уч). Вставити пропущені слова. Перемагає найточніший. Четвертий тур. Пропонується лише назва теми (правила).

Слайд № 3

З двох натуральних чисел з однаковою кількістю цифр більше те, в якого … Координатний промінь або числовий промінь – це напрямлений промінь … Від п...
Слайд № 4

З двох натуральних чисел з однаковою кількістю цифр більше те, в якого … Координатний промінь або числовий промінь – це напрямлений промінь … Від перестановки множників … Продовжити речення … Якщо добуток дорівнює нулю, то …

Якщо один із двох доданків дорівнює нулю, то … Числовий вираз – це запис, складений … Щоб знайти невідомий доданок треба … Розгорнутим кутом назива...
Слайд № 5

Якщо один із двох доданків дорівнює нулю, то … Числовий вираз – це запис, складений … Щоб знайти невідомий доданок треба … Розгорнутим кутом називають кут, … Два многокутники називаються рівними, якщо …

Слайд № 6

корені або переконатися що їх взагалі немає корені або переконатися, що їх взагалі немає Розв'язати рівняння – означає знайти всі його
Слайд № 7

корені або переконатися що їх взагалі немає корені або переконатися, що їх взагалі немає Розв'язати рівняння – означає знайти всі його

Слайд № 8

при якому рівняння стає правильною числовою рівністю при якому рівняння стає правильною числовою рівністю Коренем рівняння називається значення букви
Слайд № 9

при якому рівняння стає правильною числовою рівністю при якому рівняння стає правильною числовою рівністю Коренем рівняння називається значення букви

Слайд № 10

треба до різниці додати від’ємник треба до різниці додати від’ємник Щоб знайти невідоме зменшуване
Слайд № 11

треба до різниці додати від’ємник треба до різниці додати від’ємник Щоб знайти невідоме зменшуване

Слайд № 12

треба добуток поділити на відомий множник треба добуток поділити на відомий множник Щоб знайти невідомий множник
Слайд № 13

треба добуток поділити на відомий множник треба добуток поділити на відомий множник Щоб знайти невідомий множник

Слайд № 14

треба ділене поділити на частку треба ділене поділити на частку Щоб знайти невідомий дільник
Слайд № 15

треба ділене поділити на частку треба ділене поділити на частку Щоб знайти невідомий дільник

Слайд № 16

треба від зменшуваного відняти різницю треба від зменшуваного відняти різницю Щоб знайти невідомий від'ємник
Слайд № 17

треба від зменшуваного відняти різницю треба від зменшуваного відняти різницю Щоб знайти невідомий від'ємник

Слайд № 18

треба дільник помножити на частку треба дільник помножити на частку Щоб знайти невідоме ділене
Слайд № 19

треба дільник помножити на частку треба дільник помножити на частку Щоб знайти невідоме ділене

Слайд № 20

Слайд № 21

Кутом називають ______ , утворену двома _________ , які ________ з однієї _____ фігуру променями виходять точки
Слайд № 22

Кутом називають ______ , утворену двома _________ , які ________ з однієї _____ фігуру променями виходять точки

Слайд № 23

Щоб від числа відняти суму двох доданків, _____ від цього числа _______ один із доданків і _____ від результату відняти ______ доданок. можна відня...
Слайд № 24

Щоб від числа відняти суму двох доданків, _____ від цього числа _______ один із доданків і _____ від результату відняти ______ доданок. можна відняти потім другий

Слайд № 25

Щоб від суми двох доданків відняти число, _____ відняти це число від ______ з доданків і потім __ результату ______ другий доданок. можна одного до...
Слайд № 26

Щоб від суми двох доданків відняти число, _____ відняти це число від ______ з доданків і потім __ результату ______ другий доданок. можна одного до додати

Слайд № 27

Щоб число помножити на суму двох чисел, _____ це число _________ на кожний _______ і отримані добутки ______. можна помножити доданок додати
Слайд № 28

Щоб число помножити на суму двох чисел, _____ це число _________ на кожний _______ і отримані добутки ______. можна помножити доданок додати

Слайд № 29

Слайд № 30

Сполучна властивість множення Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.
Слайд № 31

Сполучна властивість множення Щоб добуток двох чисел помножити на третє число, можна перше число помножити на добуток другого і третього чисел.

Сполучна властивість додавання Щоб до суми двох чисел додати третє число, можна до першого числа додати суму другого і третього чисел.
Слайд № 32

Сполучна властивість додавання Щоб до суми двох чисел додати третє число, можна до першого числа додати суму другого і третього чисел.

Слайд № 33

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 годин
590 грн