Гра з LEGO "КОЛЬОРОВІ МЕШКАНЦІ"

Опис документу:
Як зробити урок не просто змістовним, а насправді цікавим для дітей? Це одне з ключових запитань, яке ставить собі кожен вчитель. Відповідь – перетворити урок на захопливу гру! Для запровадження ігрового навчання вже з 1 вересня всі першачки України отримають індивідуальні набори LEGO «Шість цеглинок». Хтось із вчителів обов'язково скептично зазначить, що 6 цеглинок – надзвичайно мало, але насправді все залежить від креативності педагога!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

 Кольорові мешканці

Час виконання:

Діти вчаться:

домовлятися, шукати спільне рішення, відстоювати свої ідеї, доповнювати один одного під час практичної діяльності і під час  презентації

Основні завдання:

1. Діти розкладають у лінію шість різнокольорових аркушів паперу. Кожен аркуш паперу є уявним будинком.

2. Педагог пропонує дітям «розселити кольорових мешканців» — розкласти цеглинки відповідно до умови: в крайньому будинку справа мешкає жовта цеглинка, в другому будинку зліва живе червона цеглинка, її сусідка справа синя цеглинка, а зліва блакитна, сусідка жовтої цеглинки — це не зелена цеглинка.

3. Дитина називає зліва направо спочатку колір будинку, а потім колір мешканця, тоді називає в зворотному порядку (справа наліво) спочатку колір мешканця, а потім — колір будинку.

4. Спочатку дітям пропонується вправа з двома цеглинками.

Запитання до дітей:

• Закрийте очі і згадайте кольори будинків зліва направо?

• Закрийте очі і згадайте кольори будинків справа наліво?

• Закрийте очі і згадайте кольори мешканців зліва направо?

• Закрийте очі і згадайте кольори мешканців справа наліво?

Варіант: Святкуємо разом

Час виконання:

Основні завдання:

1. Педагог пропонує дітям уявити, що у червоної цеглинки сьогодні свято і вона запросила всіх сусідів до себе на гостини. Діти розміщують шість цеглинок на одному аркуші біля червоної цеглинки.

2. Після святкування педагог пропонує дітям повернути всіх мешканців до власних будинків, тобто розмістити цеглинки на кольорових аркушах паперу відповідно початкових умов.

Запитання до дітей:

• Як ви думаєте, з якої нагоди сьогодні свято у цеглинки? (спонукати дітей мислити креативно, придумати оригінальні свята, наприклад, день червоного кольору)

• Що потрібно для веселого свята?

• Згадайте, з якої нагоди і до кого ви ходили в гості?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
790 грн
790 грн