і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Гра «Ширше коло» («Ні – расовій та етнічній дискримінації»)

Курс:«Протидія шкільному насильству»
Черниш Олена Степанівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №DB079361
За публікацію цієї методичної розробки Бєлан Олена Анатоліївна отримав(ла) свідоцтво №DB079361
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Отримати код

Тема: Гра «ширше коло» («Ні – расовій та етнічній дискримінації»).

Мета: пояснити основні теоретичні поняття з теми; попередити поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; виховання толерантного світогляду, поваги до прав людини; розвиток товариського ставлення до однокласників.

Зміст заходу

І. Вступна частина.

1.1. Робота з теоретичними поняттями.

Дискримінація — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп

Ксенофо́бія — поняття, що позначає нав'язливий страх стосовно чужинців чи просто чогось незнайомого, чужоземного або страх перед чужоземцями та ненависть до них.

1.2. Гра «Здрастуйте!»

Усі діти стають у коло, передаючи один одному іграшку. Той, у кого вона виявиться в руках, повинен привітатися з усіма по-своєму, представитися, і всім що-небудь побажати.

ІІ. Основний зміст роботи.

2.1. Гра «Ширше, ширше, ширше коло ...».

Діти стають у коло, обирається ведучий і йому зав'язують очі. Ведучий повертається навколо себе з витягнутою рукою. Усі стоять навколо нього, ходять по колу і промовляють слова:

Ширше, ширше, ширше коло.

У мене п'ять сотень подруг.

Ця, ця, ця, ця,

А улюблена ось ця.

Коло і ведучий зупиняються. На кого вказав ведучий, той виходить у коло й обмінюється рукостисканнями. Ролі міняються.

2.2. Гра «Знайди пару».

Практично у всього на світі є пара без якої ми вже не уявляємо того чи іншого явища, предмета або людини. День і ніч, зима і літо, небо і земля, Руслан і Людмила. І таких прикладів можна знайти дуже багато. Ось зараз ми подивимося, хто швидше та правильніше знайде свою пару.

На підлозі розкладаються листочки зі словами на одній стороні і з цифрами на інший. Поки звучить музика, усі танцюють. Як музика зупинилася, кожен бере з підлоги листочок з цифрою і шукає свою пару.

Пари: Дід – Ріпка, Білосніжка - 7 гномів, Заєць – Вовк, Маша - 3 ведмеді, Альоша Попович - Тугарин Змій, Вінні Пух - П'ятачок, Гена Крокодил – Чебурашка.

2.3. Гра «А я люблю ...»

Називається будь-яке захоплення, а ті, хто любить цим займатися, піднімають руку. Для них пропонується невелике завдання.

Захоплення - Завдання:

1. Танцювати - станцювати танець під запропоновану музику.

2. Малювати - намалювати картинку.

3. Співати - заспівати пісню.

4. Читати - прочитати вірш.

5. Грати в ігри - провести гру.

ІІІ. Висновки.

3.1. Продовж речення.

«Дискримінація – це…», «Бути товариським означає…».

3.2. Створення символу «Рівність людей».

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пояснити основні теоретичні поняття з теми; попередити поширення ксенофобських і расистських проявів серед дітей; виховання толерантного світогляду, поваги до прав людини; розвиток товариського ставлення до однокласників.
  • Додано
    27.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    139
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    DB079361
  • Вподобань
    0
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти