Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Гра - розвага " Стежками рідної природи"

Курс:«Google сервіси в роботі вчителя»
Левченко Ірина Михайлівна
16 годин
700 грн
190 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OF900954
За публікацію цієї методичної розробки Орлова Олена Борисівна отримав(ла) свідоцтво №OF900954
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Гра - розвага

Підготувала та провела : Орлова О.Б.

2016/2017 н .р.

- Доброго дня, діти та дорослі! Погляньте один на одного та подаруйте посмішки. Адже гарний настрій є гарантом успішної роботи.

- Пропоную сісти дівчатам.

- Пропоную сісти хлопцям.

Сьогодні починається тиждень 3 класу. Ми його назвали «Веселковим».

Перша смуга нашої веселки – зелена, тому що сьогодні ми розмовляємо про природу та кімнатні рослини. Сподіваюсь , що презентацію нашого проекту « Подарую квітку школі» ви вже бачили. (Розповідь про проект)

А зараз запрошуємо на гру - розвагу « Стежками рідної природи».

Прохання до вихователів: по закінченню гри назвати самого активного учасника гри в кожному класі.

Музичний супровід ( Заставка)

Пісня Землі

Батьківщини рідної сади

Нахилились цвітом до води.

Кожна гілка – в сонці, у теплі,

Щедро пахне соками Землі.

Батьківщини рідної гаї

Кличуть серце в затінки свої,

Зупинись і слухай солов’я.( запис солов’я)

  • Про що цей вірш? (відповіді дітей)

Так, ми живемо на Землі, і кожен з нас відчуває себе відповідальним за природу.

Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає в нас природа. Вона завжди чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Шепіт голубої води, зелених дібров, спів пташок, запах квітів – усе це дороге серцю і ні з чим його не можливо зрівняти, забути. Рідний край – наш дім, вишенька біля хати, хрущі над вишнями, вулиця, по якій ми ходимо, річечка, біля якої відпочиваємо, у якій так любимо плескатися.

Сьогодні ми поговоримо про нас – людей, які нищать природу: зривають квіти, руйнують пташині гнізда, ламають дерева, забруднюють водойми, повітря, щоб тільки задовольнити свої забаганки, збагатитися. Наймудріша на землі – природа. Люди, які живуть в гармонії з нею – найщасливіші. Заглянемо в куточок природи рідного дому.А поведуть нас – стежинки рідної природи.

  1. Дидактична гра « Знайди домівку» (фонограма вітру)

Ой, подивіться , хто це? Тваринки, але чомусь: корівка, лисичка, песик, їжачок, заєць, порося , ведмедик , коник, всі разом? - хіба вони можуть жити разом. Це, мабуть, Вітерець все наплутав. Зараз ми розселимо тваринок по домівках.

Вихователь: Приготувались, ну а тепер хто швидше і правильно справиться із завданням. (Весела музика)

1, 2 клас викладує тварин на малюнках.

3,4 – працює з презентацією. Чим люблять ласувати ці тварини?

Яку користь мають люди від свійських тварин?

2.Діти, а що смачне дає нам ліс?(горіхи, суниці, гриби, ягоди, лікарські рослини)

А що люди вирощують на городах, в садах?

  1. Дидактична гра « Дари природи»

Кожному учаснику 1,2, 3класу зав’язують очі . Треба розпізнати на смак овочі та фрукти.( Відповіді на презентації.)

4 клас відгадує варення . .( Відповіді на презентації.)

( Музика лісу)

Ось стежка привела нас до загадкового лісу, нам треба відгадати загадки.

3. Загадки

  1. З гілки на стежку,

Із травинки на билину

Стрибає пружинка

Зелена спинка.

(Коник)

2.Хвіст пухнатий, 3. Летить, пищить,

Хутро золотаве Ніжки довгі тягне.

У лісі живе, Випадок не упустить,

У селі курей краде. Сяде й вкусить.

(Лисиця) (Комар

(Відповіді на презентації)

( Музика )

Лісова стежка привела нас до цікавої гри, що називається «Так - ні».

  1. Конкурс - гра «Так - ні»

Я буду говорити якесь твердження, а ви будете плескати в долоні якщо з ним згодні ,( Так ) або тупотіти ногами якщо не згодні.

Питання:

  • синичка – перелітна пташка (ні);

  • у лісі можна кричати (ні);

  • білий ведмідь полює на пінгвінів (ні);

  • мальок –дитинча кенгуру (ні);

  • заєць спить вдень (так);

  • страус вміє літати (ні);

  • жаби дихають повітрям (так);

  • їжак годує дитинча молоком (так);

  • синичка живе у дуплі (так);

  • мишка будує собі гніздо (так);

1. Ластівки й стрижі харчуються комахами. (Так).

2. Жаба – свійська тварина. (Ні).

3. Бруньки на деревах розкриваються відразу після листопаду. (Ні)

4. Вовк, лисиця, рись – хижаки. (Так).

5. Число 28 є тільки в лютому. (Ні )

6. Випав перший сніг і зацвіли проліски. (Ні)

7. На деревах з'явилися перші листи, а в школі

почався навчальний рік. (Ні)

8. У поле тане сніг, а на ріці почався льодохід. (Так)

9. Зацвіли проліски, а птаха летять. (Ні)

10. У коника вуха на ногах. (Так)

11. Слони вміють плавати. (Так)

12. Жаба взимку їсть. (Ні)

5. Конкурс «Музична пантоміма». ( Презентація)

Запрошуються по одному учаснику команд, але тільки

ті гравці, які добре вміють танцювати. Під мелодію покажіть танець мешканця лісу, а учасники команд або глядачі, спробують догадатися по ваших рухах, якого звіра ви зображуєте.

6.Казковий конкурс « Чарівне цукерне дерево»

От і вивела нас стежка до останнього конкурсу. Багато питань ви розгадали, можна сказати, що вивчили всю абетку природи. А зараз я розповім вам велику таємницю. Чи знаєте ви, що існує чарівне , цукерне дерево?

Чарівне цукерне дерево росте лише в одному лісі. Воно родить не фруктами, не горіхами, а цукерками! І лише один раз на рік, саме сьогодні , воно скидає з себе солодкий врожай. Вам потрібно зібрати врожай цукерок зараз, адже вони зникнуть…

( Музика)

Правила: На килимі потрібно розкласти цукерки. Потім набрати гравців (їх кількість залежить від величини килима). Роздати кожному гравцеві по кошику, зав'язати очі і пустити всіх разом з закритими очима збирати цукерки в кошик. Коли час вийде - треба підрахувати скільки у кого цукерок - хто як назбирав плоди чарівного цукерного дерева - і найсміливішому і найвдалішому ласунчику віддати "врожай".

Ми з вами сьогодні гарно пограли, а зараз я хочу вам нагадати, як людство береже нашу природу!А ви поміркуйте, що ми зможемо зробити, щоб урятувати нашу планету?

Перегляд ролику

Так знущаються с природи наші дорослі.

Діти, а як ми можемо захистити природу?

А зараз я пропоную вам розглянути малюнки і повторити правила поводження у лісі, бо на дворі вже весна і багато хто з вас буде гуляти у лісосмугах .

Гра « Мікрофон»

Продовжити речення:
Я дізнався…
Я відчув…
Мені вдалося…
Я зрозумів….

Нагородження активних і найкращих знавців природи.

( Соловей)

Молодці , діти! А на завершення ми хочемо вам сказати:

1-й учень: Всім! Всім! Всім!

Звертаємось до небайдужих!

2-й учень: Звертаємось до добрих серцем!

Звертаємось до чуйних!

3-й учень: Звертаємось до розумних!

4-й учень: Хочемо нагадати!

Хочемо пояснити!

5-й учень: Хочемо достукатись до ваших сердець!

Природа нам – як рідний дім!

Все на землі, все треба берегти –

І птаха, й звіра, і оту рослину.

Не чванься тим, що цар природи ти,

Бо врешті ти його частина.

Дякуємо за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5530
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    OF900954
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №OF900954
За публікацію цієї методичної розробки Орлова Олена Борисівна отримав(ла) свідоцтво №OF900954
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти