і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Гра - розвага " Стежками рідної природи"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Гра - розвага

Підготувала та провела : Орлова О.Б.

2016/2017 н .р.

- Доброго дня, діти та дорослі! Погляньте один на одного та подаруйте посмішки. Адже гарний настрій є гарантом успішної роботи.

- Пропоную сісти дівчатам.

- Пропоную сісти хлопцям.

Сьогодні починається тиждень 3 класу. Ми його назвали «Веселковим».

Перша смуга нашої веселки – зелена, тому що сьогодні ми розмовляємо про природу та кімнатні рослини. Сподіваюсь , що презентацію нашого проекту « Подарую квітку школі» ви вже бачили. (Розповідь про проект)

А зараз запрошуємо на гру - розвагу « Стежками рідної природи».

Прохання до вихователів: по закінченню гри назвати самого активного учасника гри в кожному класі.

Музичний супровід ( Заставка)

Пісня Землі

Батьківщини рідної сади

Нахилились цвітом до води.

Кожна гілка – в сонці, у теплі,

Щедро пахне соками Землі.

Батьківщини рідної гаї

Кличуть серце в затінки свої,

Зупинись і слухай солов’я.( запис солов’я)

  • Про що цей вірш? (відповіді дітей)

Так, ми живемо на Землі, і кожен з нас відчуває себе відповідальним за природу.

Мабуть, найбільшу насолоду і радість, найпалкішу любов до рідного краю, до життя викликає в нас природа. Вона завжди чарувала і чарує, хвилювала і хвилює людину. Шепіт голубої води, зелених дібров, спів пташок, запах квітів – усе це дороге серцю і ні з чим його не можливо зрівняти, забути. Рідний край – наш дім, вишенька біля хати, хрущі над вишнями, вулиця, по якій ми ходимо, річечка, біля якої відпочиваємо, у якій так любимо плескатися.

Сьогодні ми поговоримо про нас – людей, які нищать природу: зривають квіти, руйнують пташині гнізда, ламають дерева, забруднюють водойми, повітря, щоб тільки задовольнити свої забаганки, збагатитися. Наймудріша на землі – природа. Люди, які живуть в гармонії з нею – найщасливіші. Заглянемо в куточок природи рідного дому.А поведуть нас – стежинки рідної природи.

  1. Дидактична гра « Знайди домівку» (фонограма вітру)

Ой, подивіться , хто це? Тваринки, але чомусь: корівка, лисичка, песик, їжачок, заєць, порося , ведмедик , коник, всі разом? - хіба вони можуть жити разом. Це, мабуть, Вітерець все наплутав. Зараз ми розселимо тваринок по домівках.

Вихователь: Приготувались, ну а тепер хто швидше і правильно справиться із завданням. (Весела музика)

1, 2 клас викладує тварин на малюнках.

3,4 – працює з презентацією. Чим люблять ласувати ці тварини?

Яку користь мають люди від свійських тварин?

2.Діти, а що смачне дає нам ліс?(горіхи, суниці, гриби, ягоди, лікарські рослини)

А що люди вирощують на городах, в садах?

  1. Дидактична гра « Дари природи»

Кожному учаснику 1,2, 3класу зав’язують очі . Треба розпізнати на смак овочі та фрукти.( Відповіді на презентації.)

4 клас відгадує варення . .( Відповіді на презентації.)

( Музика лісу)

Ось стежка привела нас до загадкового лісу, нам треба відгадати загадки.

3. Загадки

  1. З гілки на стежку,

Із травинки на билину

Стрибає пружинка

Зелена спинка.

(Коник)

2.Хвіст пухнатий, 3. Летить, пищить,

Хутро золотаве Ніжки довгі тягне.

У лісі живе, Випадок не упустить,

У селі курей краде. Сяде й вкусить.

(Лисиця) (Комар

(Відповіді на презентації)

( Музика )

Лісова стежка привела нас до цікавої гри, що називається «Так - ні».

  1. Конкурс - гра «Так - ні»

Я буду говорити якесь твердження, а ви будете плескати в долоні якщо з ним згодні ,( Так ) або тупотіти ногами якщо не згодні.

Питання:

  • синичка – перелітна пташка (ні);

  • у лісі можна кричати (ні);

  • білий ведмідь полює на пінгвінів (ні);

  • мальок –дитинча кенгуру (ні);

  • заєць спить вдень (так);

  • страус вміє літати (ні);

  • жаби дихають повітрям (так);

  • їжак годує дитинча молоком (так);

  • синичка живе у дуплі (так);

  • мишка будує собі гніздо (так);

1. Ластівки й стрижі харчуються комахами. (Так).

2. Жаба – свійська тварина. (Ні).

3. Бруньки на деревах розкриваються відразу після листопаду. (Ні)

4. Вовк, лисиця, рись – хижаки. (Так).

5. Число 28 є тільки в лютому. (Ні )

6. Випав перший сніг і зацвіли проліски. (Ні)

7. На деревах з'явилися перші листи, а в школі

почався навчальний рік. (Ні)

8. У поле тане сніг, а на ріці почався льодохід. (Так)

9. Зацвіли проліски, а птаха летять. (Ні)

10. У коника вуха на ногах. (Так)

11. Слони вміють плавати. (Так)

12. Жаба взимку їсть. (Ні)

5. Конкурс «Музична пантоміма». ( Презентація)

Запрошуються по одному учаснику команд, але тільки

ті гравці, які добре вміють танцювати. Під мелодію покажіть танець мешканця лісу, а учасники команд або глядачі, спробують догадатися по ваших рухах, якого звіра ви зображуєте.

6.Казковий конкурс « Чарівне цукерне дерево»

От і вивела нас стежка до останнього конкурсу. Багато питань ви розгадали, можна сказати, що вивчили всю абетку природи. А зараз я розповім вам велику таємницю. Чи знаєте ви, що існує чарівне , цукерне дерево?

Чарівне цукерне дерево росте лише в одному лісі. Воно родить не фруктами, не горіхами, а цукерками! І лише один раз на рік, саме сьогодні , воно скидає з себе солодкий врожай. Вам потрібно зібрати врожай цукерок зараз, адже вони зникнуть…

( Музика)

Правила: На килимі потрібно розкласти цукерки. Потім набрати гравців (їх кількість залежить від величини килима). Роздати кожному гравцеві по кошику, зав'язати очі і пустити всіх разом з закритими очима збирати цукерки в кошик. Коли час вийде - треба підрахувати скільки у кого цукерок - хто як назбирав плоди чарівного цукерного дерева - і найсміливішому і найвдалішому ласунчику віддати "врожай".

Ми з вами сьогодні гарно пограли, а зараз я хочу вам нагадати, як людство береже нашу природу!А ви поміркуйте, що ми зможемо зробити, щоб урятувати нашу планету?

Перегляд ролику

Так знущаються с природи наші дорослі.

Діти, а як ми можемо захистити природу?

А зараз я пропоную вам розглянути малюнки і повторити правила поводження у лісі, бо на дворі вже весна і багато хто з вас буде гуляти у лісосмугах .

Гра « Мікрофон»

Продовжити речення:
Я дізнався…
Я відчув…
Мені вдалося…
Я зрозумів….

Нагородження активних і найкращих знавців природи.

( Соловей)

Молодці , діти! А на завершення ми хочемо вам сказати:

1-й учень: Всім! Всім! Всім!

Звертаємось до небайдужих!

2-й учень: Звертаємось до добрих серцем!

Звертаємось до чуйних!

3-й учень: Звертаємось до розумних!

4-й учень: Хочемо нагадати!

Хочемо пояснити!

5-й учень: Хочемо достукатись до ваших сердець!

Природа нам – як рідний дім!

Все на землі, все треба берегти –

І птаха, й звіра, і оту рослину.

Не чванься тим, що цар природи ти,

Бо врешті ти його частина.

Дякуємо за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    2 Клас, 3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    5610
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    OF900954
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь