Гра-подорож. Задачі на знаходження суми шляхом складання схеми та використання фігурної дужки

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.

Математика

Для кого: 1 Клас

22.10.2021

35

0

0

Опис документу:

Мета уроку: формувати обчислювальні навички та вміння порівнювати числа,число та вираз,удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми шляхом складання схеми та використання фігурної дужки;розвивати логічне мислення;розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , співпереживати, любов до тварин.

Обладнання:Презентація, квитки, картки з індивідуальними завданнями; телеграма, конструктор LEGO,подарунок від Діда Мороза

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема. Задачі на знаходження суми шляхом складання схеми та використання фігурної дужки

Мета уроку: формувати обчислювальні навички та вміння порівнювати числа,число та вираз, удосконалювати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми шляхом складання схеми та використання фігурної дужки; розвивати логічне мислення; розвивати уміння розпізнавати геометричні фігури ; виховувати почуття відповідальності, уміння прийти на допомогу , співпереживати, любов до тварин.

Тип уроку: гра-подорож.

Обладнання: Презентація, квитки, картки з індивідуальними завданнями; телеграма, конструктор LEGO, подарунок від Діда Мороза.

Хід уроку

І Вступна частина

1.Організація класу до уроку.

2.Мотивація навчальної діяльності

Всі сідайте тихо, діти,

домовляємося не шуміти,

руку гарно підіймати,

на уроці не дрімати,

а знання мерщій хапати.

Послухайте слова і визначте зайве слово.

Сніг мороз квітка січень ковзани

-До якої теми відносяться слова?

3.Каліграфічна хвилинка. Написання цифри 4.

-Назвіть звуки у слові зима?Скільки їх?

-Дайте характеристуку числа 4.Назвіть склад числа 4.

- Щоб цифри правильно писати, хвилинку каліграфії треба почати.

Цифри пишу рівнесенько,

Щоб були гарнесенькі,

Щоб залюбки дивився я,

Вчитель наш і вся моя сім’я

І І Основна частина

1.Визначення теми і мети уроку.

Сьогодні на уроці ми продовжимо розмову про зиму,будемо розвязувати приклади і задачі

  • Які зимові свята ви знаєте?

А кого найбільше ,дітки ,чекають на Новий рік?

До нас прийшла телеграма. Ось послухайте:



Любі діти!

Незабаром свято зустрічі Нового року. Знаю, ви всі чекаєте подарунків, але їх може не бути. Зла Чаклунка зачарувала мене і я загубився.

Допоможіть, я буду дуже - дуже радий.



Слайд 1

Що ж будемо робити? Допоможемо дідусеві? Тоді потрібно вирушати.


Сьогодні поїдемо ми в ліс за знаннями,

Кмітливість візьмемо в дорогу із нами,

Фантазія теж нам у лісі згодиться.

Отож вирушаємо до залізниці.

Але мандрівка буде нелегка. Чаклунка приготувала вам різні завдання Вона хоче перевірити як ви можете

Слайд 2

- ? + - обчисли

< ? > - порівняй

=

??? - розв’яжи задачу

  • робота з геометричним матеріалом

2 Удосконалення обчислювальних навичок

- Виручати Діда Мороза вирушимо на цьому потязі.

Слайд 3

Підготовкою до мандрівки

- Для того, щоб потяг відправився , нам потрібно придбати квитки. Провідник роздає квитки ( хтось із дітей ).

- Бачите, це квитки не звичайні: на кожному з них записані два числа, Порівняйте їх.

2 5 ; 4 4 ; 9 10 ; 5 8 ; 9 3 ; 6 7 ; 8 3 ; 4 7 ; 1 6.

Покажіть квитки!

Ну, що рушаємо! (звук відправлення потяга). Діти емітують рух потяга


Зупинка № 1 Живі цифри

Усна лічба:

  • назвати числа в порядку зростання;

  • назвати числа в порядку спадання;

  • назвати сусідів чисел 5, 8, 4;

  • назвати склад числа 5, 6;

  • 4 збільшити на 1 ;

  • перший доданок 5, другий – 2, знайти суму;

  • 4 зменшити на 4;

Зупинка № 2 Слайд 4 Сніговик


Подорож продовжується. Поспішаймо ж визволяти Діда Мороза.

Зупинка № 3 Снігуронька (робота з цеглинками)

8-1-1=6

1+5 - 4=2

7+2-4=5

3.Удосконалення вміння розвязувати задачі на знаходження суми


Зупинка № 4 Лісові мешканці

- Завдання розміщені у підручнику

Математика Н. Листопад стр. 62 ,завд.4,5.

Посміхнеться вам удача,

Як розв’яжеться задача.

Гляньте, білочка одна

Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки.

Прошу вас, діти милі,

Щоб всіх білок полічили.(1+1+3=5)

З яких частин складається задача?

Слайд 5

Їжачок зібрав 5 яблучок і 3 грушки. Скільки всього фруктів зібрав їжачок?

5 +3 + 8(фр.)

Запишіть у зошити розв язання

  • Чим ми можемо допомогти лісовим мешканцям?

Вирушаємо далі! ( звук відправлення потяга).


Зупинка № 4 - Молодці! Ми, мабуть, все ближче під’їджаємо до замку Злої Чаклунки.

Від нього віє холодом. Так можна і замерзнути . Давайте погріємось!


Фізкультхвилинка Танці зігріванці

Зупинка №5 Будинок Чаклунки

Слайд 6

З яких геометричних фігур побудований замок Злої Чаклунки?

А ось і Дід Мороз! Він вам щиро вдячний і прийміть на згадку від нього розмальовочки, а ми давайте подаруємо йому сніжинки із LEGO(робота в парах) .

ІV. Підсумок уроку.

Дітки, сподобався вам урок? А що найбільше запам’яталось? Яке завдання було цікаве? Хотіли б ви зустрітись із Дідом Морозом? (Відповіді дітей).

Веселих новорічних свят!



Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Увага! Автор матеріалу забороняє відтворення, передрук або розповсюдження іншим способом цього матеріалу з сайту «ВСЕОСВІТА» (тексти, фото, відео тощо). Дозволяється лише гіперпосилання на сам матеріал.