Всеосвіта

Головне меню порталу

Головне меню порталу

Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Формування цінностей у дітей дошкільного віку під час ігрової активності на свіжому повітрі
»
Взяти участь Всі події
Платна розробка

Гра "Медіаходилки" (розвиток медіаграмотності). День безпечного Інтернету.

zip

Медіаграмотність

Для кого: 1 Клас, 2 Клас, 3 Клас, 4 Клас, 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас

03.02.2022

2088

58

1

Вміст матеріалу: показано 58 з 64 сторінок

+Показати ще (46)
zip
Гра Медиаходилки.zip
26,9 Мб
png
254,5 Кб
png
228,1 Кб
png
242,7 Кб
png
268,7 Кб
png
255,7 Кб
png
244,1 Кб
png
1,0 Мб
png
230,2 Кб
png
249,5 Кб
png
233,9 Кб
png
254,0 Кб
+Показати ще (43)

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення зі змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документа.

Опис методичного матеріалу:

Гру можна використати, як навчальний матеріал 8 лютого в День безпечного Інтернету. До розробки входять: поле для гри, картки запитань та завдань 50 штук (різного формату), пояснення та правила гри. Завдання карток містять творчі вправи та питання на розвиток медіа грамотності, визначення достовірності інформації, навичок міжособистісного спілкування в сфері медіа.

03001u9j-3edc-311x175.png03001u9w-3e1e-279x197.png

Плюс бонус "медалі" для учнів після проходження гри

03003i41-420f-115x163.png03003i4c-ca9f-125x177.png

Гра розвиває:

- спостережливість і увагу, а також повноцінне сприйняття об'єктів;

- критичне мислення;

- допомагає усвідомити, які позитивні і негативні сторони можуть мати різні медіа;

- сприяє розвитку повноцінного сприйняття медіа тексту, фантазії і творчої уяви;

- спрямована на розвиток мовлення (описуючи відомих героїв з художніх та мультиплікаційних фільмів, давати їм неоднозначні оцінки);

- вміння безпечно поводитися в мережі «Інтернет».

• 2-6 учасників. Гру можна використовувати на уроках, виховних годинах, у групі продовженого дня, на заняттях гуртків та вдома.

Поле для гри роздрукувати і заламінувати. Картки потрібно роздрукувати, заламінувати і розрізати.