Готуємося до вивчення задач 1 клас НУШ

Опис документу:
Мета: Дидактична:формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання та відношення різницевого порівняння, закріпити знання математичної термінології та правил знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; учити будувати схему за словесним описом ситуації; формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дата: 24.02.20
Тема уроку. Готуємося до вивчення задач.

Мета:

Дидактична:формувати вміння виконувати схему за словесним описом ситуацій, які містять додавання, віднімання та відношення різницевого порівняння, закріпити знання математичної термінології та правил знаходження невідомого доданка, різницевого порівняння; учити будувати схему за словесним описом ситуації; формувати обчислювальні навички; закріпити знання складу чисел та вміння знаходити невідомий доданок, обчислювати значення виразів на дві дії.

Розвивальна задача: розвивати в учнів логічне мислення шляхом формування розумової дії абстрагування.

Виховна: виховувати старанність, сумлінність.

Хід уроку

І. Організаційний момент уроку.

1. Мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

Сьогоднішній урок допоможе підготуватися до вивчення цікавих і дуже важливих математичних завдань — задач. Все, що ми сьогодні робитимемо, стане для нас основою,

фундаментом. Жодна споруда не буде міцною без фундаменту. Отже, ми займемося

дуже важливою справою.

ІІ. Актуалізація опорних знань і способів дії

1. Математичний диктант.

1) Запишіть суму чисел 7 і 10.

2) Запишіть різницю чисел 9 і 6.

3) Перший доданок 8, другий доданок 2. Знайдіть значення суми.

4) Зменшуване 6, від’ємник 2. Знайдіть значення різниці.

5) Число 7 зменшіть на 3.

6) Число 6 збільшіть на 3.

7) На скільки 4 більше за 3?

8) На скільки 2 менше ніж 7?

2.Усна лічба

Завдання № 1 стр 84. виконується колективно

ІІІ. Основна частина.

3. Виконання прикладів в робочому зошиті.

Фізкультхвилинка.

4. Виконання прикладів на дошці.

2+.. =9 6–.. =3 3+.. =10

..+3=8 ..+3=4 ..–3=4

5. Робота в підручнику стр 84 №1, 2, 3, 4

6. Розвиток логічного мислення учнів — розумової дії абстрагування.

[Перший ряд: а + b; k - с; k - р; другий ряд: а - k; c + b; с - р.]

7.Задача.

У квочки було 10 яєць. Покажіть це на схемі. Із 5 яєць вилупилися кручата. Про що можна запитати? Покажіть на схемі, скільки яєць залишилось. Щоб показати, скільки яєць залишилось, треба об'єднувати чи вилучати? Вилучаємо з усіх яєць, що були у квочки, ті яйця, з яких уже вилупилися курчата, решта відрізка позначає, скільки яєць залишилось у квочки. Залишилось яєць більше чи менше, ніж було? Якою дією знаходимо менше число? Запишіть відповідну рівність. Прочитайте рівність із назвами компонентів і результату. Покажіть на схемі зменшуване, від'ємник, різницю. Перекладіть задачу на мову математики: що позначає число 10? число 5? Що треба знайти? Дайте повну відповідь на запитання.

8. Мураха знайшов 7 ягід. 5 ягід він поклав біля мурашника, інші поклав у мурашник. Покажіть це на схемі. Про що можна запитати? Покажіть на схемі, скільки ягід мураха поклав у мурашник. Перекладемо цю ситуацію на мову математики: що позначає число 7? число 5? Що треба знайти? [Невідомий доданок.] Покажіть на схемі перший доданок, другий доданок, суму. Мураха поклав у мурашник ягід більше або менше 7? Якою дією знайдемо невідомий доданок — скільки ягід поклав мураха у мурашник? Запишіть відповідну рівність. Дайте повну відповідь на запитання.

ІV. Підсумок уроку. Рефлексія.

-Розкажіть, які завдання не були для вас складними. Які завдання поки що важко даються? Над чим ще треба попрацювати?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»