Гості з чарівної рукавички

Опис документу:
Закріплювати вміння розв’язувати приклади з відсутнім числом (неповні) лічити від будь – якого числа від 1 до 10, продовжувати вчити розв’язувати слова із протилежним значенням, закріпити знання про геометричні фігури розвивати логічне мислення, бажання працювати самостійно, допомагати один одному, виховувати уважність, зосередженість, допитливість.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Котелевський ЗДО»ПРОЛІСОК»

КОНСПЕКТ

заняття з математичного уявлення:

Тема: «Гості з чарівної рукавички.»

Вихователя: Шеремет Тетяни Петрівни

смт Котельва

2019 рік

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ: Закріплювати вміння розв’язувати приклади з відсутнім числом (неповні) лічити від будь – якого числа від 1 до 10, продовжувати вчити розв’язувати слова із протилежним значенням, закріпити знання про геометричні фігури розвивати логічне мислення, бажання працювати самостійно, допомагати один одному, виховувати уважність, зосередженість, допитливість.

ДЕМОНСТРАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ: Атрибути до казки «Рукавичка», чарівний мішечок, іграшки.

РОЗДАТКОВИЙ МАТЕРІАЛ: Зошити, кольорові олівці, цифри, фішки, картка в клітинки з рухів.

ХІД ЗАНЯТТЯ:

Вихователь: Сіли гарненько, рівненько, руки красиво покласти на стіл.

  • Діти який сьогодні день тижня? (Так середа)

  • А яке в нас заняття? (Математика)

  • Сьогодні до нас завітали з казки «Рукавичка» казкові герої і принесли вам завдання, які вам потрібно виконати, а після заняття ми з цими героями пограємо в театралізовану казка «Рукавичка».

  • Хто це? (Дідусь).

  • Дідусь приніс завдання: «Якщо знаєш, лічи далі».

  • Я буду називати число, а ви будете продовжувати від цього числа рахувати всі разом. 4…, 8…, 2…, 5….

  • А ось прибігла (Собачка) Принесла завдання. «Потрібно назвати сусідів числа якого я скажу».

  • Назвіть сусідів числа 5 (4, 6), 9 (8, 10), 2 (1,3)… Молодці.

  • Прибігла (Мишка). Вона хоче, щоб ви допомогли вийти з лабіринту і дістатись до рукавички.

  • Взяли аркуші в клітинку, які лежать у вас на столі. Праворуч угорі в крайній клітинці знаходиться рукавичка. Розгляньте лабіринт. Ви знайшли рукавичку?

  • Скажіть де вона знаходиться? ( У верхній правій клітинці).

(Вихователь викликає дитину до дошки).

  • Покладіть кружечок на нижню клітинку по середині, один крок угору, один крок ліворуч, один крок угору, один крок праворуч, один крок вниз, один крок праворуч, один крок угору.

  • У всіх вийшло пройти лабіринт. Молодці!

  • А це хто до вас завітав?

  • Так? (жабка і зайчик).

  • Вони принесли складне завдання. Але я думаю ми впораємося. Нам потрібно скласти і розв’язати задачу.

  • З яких частин складається задача? ( Умова, запитання, відповідь).

  • Що таке умова? (Те, що відомо).

  • Що таке запитання? (Те, що потрібно знайти).

  • А хто складе задачу. У мене є ляльки і ведмедики. ( 3)

  • Скільки ведмедиків? (2)

(Мама купила 3 ляльки, а тато 2 ведмедика. Скільки стало іграшок разом? З + 2 = 5 )

  • Дитина викладає на дошці задачу, а всі інші діти викладають на столі із цифр.

  • Давайте відпочинемо!

Фізкультхвилинка:

  • Нумо всі скоріш ми встанемо

У віконечко поглянемо.

Ось поставимо руки в боки.

Пострибаємо навскоки.

Вліво вправо нахиліться,

І навшпиньки підніміться.

Руки вгору, руки вниз.

Кругом себе повернись.

Крок вперед зробіть швиденько

І присядьте всі тихенько.

  • А ось і (Вовчик) прийшов. Яке завдання у нього.

  • Ось чарівний мішечок.

Вихователь викликає дитину, щоб подивилася, що там в мішечку.

  • Що це? (геометричні фігури).

  • На які 2 види поділяються геометричні фігури?

  • (На площинні і об’ємні)

  • Які тут є площинні, хто назве? (Квадрат, трикутник, круг).

  • А об’ємні ( куля, куб, циліндр, конус).

Молодці!

  • А ось і (Лисичка). А що ж вона хоче, щоб ми зробили.

  • Відкрийте зошити. У вас намальоване намисто, потрібно швидко його зафарбувати, так як я скажу.

Першу – десяту – червоним кольором.

Другу – дев’яту – зеленим кольором.

Третю – восьму – жовтим кольором.

Четверту – сьому – синім кольором.

П’яту – шосту – жовто – гарячим.

Молодці!

  • Якого кольору намистинок більше? ( Їх однаково).

  • А ось нарешті і (Ведмідь) зі своїм завданням.

Він хоче, щоб ми пограли гру «Навпаки».

Ранок – вечір.

День – ніч.

Високо – низько.

Угорі – внизу.

Холодний – гарячий.

Ліворуч – праворуч.

Літо – зима.

Темний – світлий.

Білий – чорний.

Сирий – варений.

  • Молодці! Справилися зі всіма завданнями.

Вихователь хвалить дітей, які активно працювали на занятті.

  • На цьому наше заняття закінчено.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з МАТЕМАТИКИ залишилося:
0
3
міс.
2
6
дн.
0
0
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!