і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Ефективність методу асоціативних символів на початковому етапі вивчення англійської мови
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Година спілкування в 3 класі на тему "Знай свої права, дитино"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Тема : ЗНАЙ СВОЇ ПРАВА, ДИТИНО !

Мета : продовжити ознайомлення учнів із правами учнів, формувати

уявлення про Декларацію прав дитини, Конвенцію про права дитини,

на основі змісту казок поглиблювати уявлення про етику людських

стосунків, виробляти навички правомірної поведінки, негативне

ставлення до правопорушень, учити аналізувати й оцінювати

поведінку і вчинки дійових осіб, розвивати вміння висловлювати

власні погляди і думки з різних питань, виховувати почуття гідності,

чуйності, доброти, любов до людей.

Обладнання: таблиця «Твої права», Конвенція про права дитини, Декларація

прав дитини.

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ

- Дорогі діти! Подивіться одне одному в очі, посміхніться, передайте частинку свого гарного настрою іншим. От бачите, від ваших посмішок затишніше і світліше стало у нашому класі.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

-Сьогоднішня наша година спілкування відбудеться в незвичайній формі. Я запрошу вас переглянути телевізійні новини. А ви, діти, будете не тільки глядачами, але й учасниками програми.

Складіть вислів

Пра ди Знай ва но сво ти ї (Склади на картках)

ІІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

- А тепер – увага! Вас вітає «Телевізійна служба новин». У студії працює Світлана Вікторівна Семенюк. Головна тема сьогоднішнього випуску «Знай свої права дитино!»

- Кожна людина, особливо в дитинстві. Потребує любові та піклування, доброзичливого ставлення до себе, відчуття своєї значущості та необхідності. Головне, що завжди повинен памятати дорослий, - це те, що перед ним людина, особистість зі своїми потребами, бажаннями, до яких необхідно ставитися з повагою.

- Отже, сьогодні ви маєте добре засвоїти свої права і завжди їх пам’ятати.

- На попередніх уроках ми з вами читали казки народів Європи. Сьогодні ми їх опрацюємо і відстежимо, які саме права дітей порушено у кожній з них.

Вправа «Очікування»

  • Що ви очікуєте від уроку?

Учні висловлюють свої думки, починаючи фразою «Я очікую…»

-Я очікую, що ви правильно і красиво висловлюватимете свої думки, фантазуватимете, уявлятимете, злагоджено працюватимете – тоді ваше мовлення збагачуватиметься новими словами.

-За кожну правильну відповідь ви отримуватимете листівку. У кого виявиться найбільша кількість листівок, той отримає «Подяку».

-Наприкінці нашої телепередачі зробимо висновки.

ІV.ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

  • Що ж таке право? (Міркування дітей)

- Наш кореспондент Олександр підготував матеріали для ТСН.

Кореспондент. Права дитини – це певні можливості, що надаються дітям для того, щоб жити і дорослішати. Життєвий досвід показує, що не буде дітей – не існуватиме держава. Діти – це майбутнє країни. Кожна країна піклується про дітей. У1959 році було прийнято Декларацію прав дитини. А в 1989 році всі прогресивні країни світу, у тому числі й Україна, підписали Конвенцію прав дитини.

- Діти, як ви вважаєте, що таке декларація?

ДЕКЛАРАЦІЯ – документ, у якому викладено важливі правила, обoвязки для всіх людей.

  • А що таке конвенція?

КОНВЕНЦІЯ – це угода, міжнародний договір із певних питань. У цьому випадку – з питань прав дитини.

  • У нашому класі є правовий куточок . Ви мали нагоду ознайомитися з правами дитини, з Декларацією та Конвенцією прав дитини.

  • Згадаймо права дитини.

На дошці по черзі учитель вивішує картинки,у яких містяться відомості про те чи інше право. Діти називають права. На дошці утворюється галерея прав.

Право на дозвілля.

Право на корисну і якісну їжу та житло.

Право на медичну допомогу.

Право на відпочинок.

Право на освіту.

Право на захист від фізичного і психічного насильства.

Право на життя.

  • У нас утворилась ціла галерея картинок, що свідчать про права дітей. Хто

порушує ці права , той має відповідати за законом.

- І зараз телеведучі пропонуватимуть нашій увазі ситуації, де порушено права. А ви, як учасники телепередачі, повинні брати участь в обговоренні.

РОБОТА НАД КАЗКОЮ «ПОПЕЛЮШКА»

- Наш спеціальний кореспондент Мілана підготувала матеріал для ТСН.

Кореспондент. Доброго дня, шановні телеглядачі, гості студії. Вас вітає…Сьогодні у випуску спеціальні новини. Життя Попелюшки з мачухою та її двома доньками стало нестерпним для дівчини. Б бідолашна виконує всю брудну роботу, одягнута в лахміття, а сестри – в гарних дорогих сукнях. Дівчинка спить у комірчині, куди висипають попіл із печі, а вони – в розкішних кімнатах.

- Дякуємо за повідомлення!

Обговорення прослуханого

- Якою була Попелюшка?

- Що дівчинка дуже любила?

- Хто допоміг Попелюшці потрапити на бал?

- Як ви гадаєте, чому мачуха і сестрине любили її?

- А чи мали вони право ображати дівчинку? (Ні, тому що кожна дитина має право на любов і піклування).

- Усі діти мають рівні права. Вони не повинні залучатись до важкої праці. Попелюшка мала право на відпочинок. Дитина не повинна бути скривдженою і має право на любов і піклування.

- Як ви вважаєте, які права порушила мачуха? (Право на відпочинок, право на дозвілля, на любов і піклування.)

- Які поради ви можете дати мачусі?

-А чим завершується казка?

РОБОТА НАД КАЗКОЮ «ЧЕРВОНА ШАПОЧКА»

  • Продовжуємо телепередачу. Наша тема зацікавила ведучого програми «Кримінал» Славка.

Ведучий програми. Доброго дня, студіє! Я маю теж історію, повязану з криміналом, з порушенням прав дитини. Я почну розповідати, а якщо і вам щось відомо про це, то ми поговоримо докладніше.

  • Неподалік від лісу жила собі білява дівчинка. Якось на день народження бабуся подарувала їй червону шапочку. Дівчинці так сподобалась ця шапочка, що вона ніколи не знімала її. Усі сусіди так її і називали – Червоною Шапочкою.

  • Діти, а вам знайома ця історія? З якої вона казки?

  • Які права дитини порушив Вовк?

  • Що на вашу думку, Червона Шапочка зробила не так?

РОБОТА НАД КАЗКОЮ «БІЛОСНІЖКА»

  • Ми продовжуємо нашу телепередачу. З нами на звязку наш кореспондент Сашко.

  • Алло, студіє!

  • Так, так! Ми тебе чуємо!

Кореспондент. За горами високими, за долами широкими та за морями глибокими живе маленька принцеса – Білосніжка. Є у неї мачуха, дуже красива, але зла і дуже ревнива. Забажала вона смерті своїй пасербиці. Переодяглася старою бабою, подалася до лісу і подарувала їй отруєне яблуко.

  • Давайте згадаємо цю казку .( Діти переказують казку).

ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ «ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЯ»

  • Кореспондент хоче поставити вам кілька запитань.

  • Де мешкала маленька принцеса?

  • Чому мачуха наказала вбити Білосніжку?

  • Куди потрапила бідна Білосніжка?

  • Що сталося, коли Білосніжка вийшла на ганок?

  • Як завершилась історія з Білосніжкою?

  • Яке право порушила мачуха? ( Головне право - на життя. А ще ми знаємо, що жодна дитина не може бути скривдженою.)

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ

  • Наш випуск закінчується. Ми маємо зробити висновки.

Перевіримо, чи зумієте ви відповісти , де порушують права дитини.

Метод «Мозковий штурм»

- Дослідіть , які права героїв казки порушувались.

  1. Хто у казці «Колобок» учинив найнебезпечніший злочин? Який?

  1. Чиї права були порушені у казці»Зайчикові хатка»?

  1. Яке право порушив півник у казці «Колосок»?

  • Молодці! Отже, ми сьогодні переконалися, що дуже важливо знати свої права!

VІ. ПІДСУМОК УРОКУ

  1. Фронтальна бесіда

- Назвіть, у яких документах зафіксовано основні принципи прав дитини.

- Чи справдилися ваші очікування від уроку?

- Завдяки чому вдалося виконати всі завдання?

  1. Метод «Прес»

  • Як ви гадаєте, чи знадобляться в майбутньому знання , які ви сьогодні здобули на уроці?

« Я вважаю, що…»

«…тому, що…»

«…наприклад…»

«Отже, я вважаю…»

  1. Оцінювання

  • Усі ви отримали листівки за правильні відповіді.

Нагородження.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Ця виховна година продовжує ознайомлювати учнів із правами дітей, формувати уявлення про Декларацію прав дитини, Конвенцію про права дитини, на основі змісту казок поглиблювати уявлення про етику людських стосунків, виробляти навички правомірної поведінки, негативне ставлення до правопорушень,
  • Додано
    12.12.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    3 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    318
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    XN697755
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь