Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця
Професії моїх батьків
Мета: : розширити і поглибити знання дітей про сучасні професії, що відносяться до різних типів; розвивати уміння
створювати і презентувати свої роботи, працювати
командою. Формувати життєві компетентності;
виховувати повагу до людей праці.
Обладнання: комп’ютер, малюнки, телевізор, плакат.
Хід заняття.
І. Організаційний початок.
Сідайте, діти, у гурті
Зустрілися ми знову!
Про славні руки золоті
Ті руки звичні до землі,
Будують, вміють шити…
Ми часто бачим мозолі
На їх долонях, діти.
Всі вдячні золотим рукам,
Я теж їх поважаю.
Тож хочу розповісти вам
Усе про них,що знаю.
ІІ. Повідомлення завдань
Кажуть, що вибір професії - це друге народження людини. Пройде зовсім небагато часу, і вам доведеться вибирати свій шлях у житті. І шлях цей почнеться з перехрестя, від якого розходяться не на три дороги. І дуже важливо не помилитися у виборі шляху. Адже від цього вибору залежить багато чого: і матеріальний достаток, і коло спілкування, і інтереси, і щастя в житті. Як зробити правильний вибір ?
Найперші порадники у виборі професії – це найдорожчі і найрідніші люди – ваші батьки. Ви лише погляньте, скільки різноманітних професій тут представлено. Тож послухаємо розповіді про них.
ІІІ. Основна частина
Врава»Мікрофон»
Де і ким працюють ваші батьки?
Чи знаєте ви, хто вони за професією?
Хто з вас був на роботі у своїх батьків?
У чому важливість їхньої праці для нашої держави?
Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?
— Ким хочете бути ви, коли виростете?
Визначення рівня поінформованості учнів з теми.( Претест).
- Всім нам відомо, що нинішні учнів початкової школи дуже обізнані і вмілі. Ви, діти, черпаєте багато інформації, дивлячись телевізор, слухаючи радіо. Майже всі вмієте вправно користуватися мобільним телефоном, даєте раду комп’ютеру, знайомі з останніми новинками науки і техніки.
- Прошу вас допомогти розібратися у плутанині , яка виникла в результаті збою головного комп’ютера школи.
( Вікторина « Плутанина в професіях»).
- Хто ті люди , які добре знаються на комп’ютерах, вміють складати програми, розбираються в різноманітних складових комп’ютерної техніки?
- Дякую, це – інженери – програмісти, користувачі ПК, провайдери, інженери – електронники.
- А хто знається на погоді, може її прогнозувати, літають у космос і там також дізнаються про погоду, передають інформацію про погоду по радіо та телебаченню?
- Дякую вам, діти, за відповіді . Це – космонавти , вчені - метеорологи, телекоментатори погоди.
Ознайомлення із новітніми професіями.
Багато професій існують сотні років, кожна професія виникає в результаті попиту на неї у суспільстві такі професії як хлібороб, пекар, столяр, бондар і багато інших, але є професії які зовсім молоді, але корисні в сучасному суспільстві.
Вони виникли в наслідок розвитку, вдосконалення інформаційно-комунікативної сфери, збільшенням інформації у суспільстві.
(Робота зі словниками)
Програміст — складає комп'ютерні програми.
Маркетолог — займається рекламою товару.
Менеджер — управляє бізнесом.
Клас об’єднаний у групи.
Перша група - презентує свою роботу в малюнках
«Професія мого тата чи мами».
Друга група – у творчих роботах. Діти зачитують свої творчі роботи.
Третя група - інтерв’ю у батьків.
2. Гра-пантоміма «Ромашка»
(один учень відриває пелюстку ромашки, на якій записана назва професії, яку йому потрібно показати, імітуючи рухами, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру). (Назви професій: техпрацівник, фотограф, водій, художник, танцюрист, офіціант
ІІІ. Підсумок.
На дошці плакат із поділом професій на групи:
«людина - людина»
« людина – природа»
«людина – знакові системи»
«людина –техніка»
«людина – мистецтво»
Діти на листочку записують назву професії, про яку вони розповідали, і прикріплюють до відповідної групи
Вправа «Прощання».
Дякую усі за працю. Кожен учень по черзі висловлює подяку сусідові за …..
Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»