Година спілкування" Професії моїх батьків"

Опис документу:
Діти розширюють і поглиблюють знання про сучасні професії, що відносяться до різних типів; розвивають уміння створювати і презентувати свої роботи, працювати командою. Захід покликаний формувати життєві компетентності; виховувати повагу до людей праці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Професії моїх батьків

Мета: : розширити і поглибити знання дітей про сучасні професії, що відносяться до різних типів; розвивати уміння

створювати і презентувати свої роботи, працювати

командою. Формувати життєві компетентності;

виховувати повагу до людей праці.

Обладнання: комп’ютер, малюнки, телевізор, плакат.

Хід заняття.

І. Організаційний початок.

Сідайте, діти, у гурті

Зустрілися ми знову!

Про славні руки золоті

Я поведу розмову.

Ті руки звичні до землі,

Будують, вміють шити…

Ми часто бачим мозолі

На їх долонях, діти.

Всі вдячні золотим рукам,

Я теж їх поважаю.

Тож хочу розповісти вам

Усе про них,що знаю.

ІІ. Повідомлення завдань

Кажуть, що вибір професії - це друге народження людини. Пройде зовсім небагато часу, і вам доведеться вибирати свій шлях у житті. І шлях цей почнеться з перехрестя, від якого розходяться не на три дороги. І дуже важливо не помилитися у виборі шляху. Адже від цього вибору залежить багато чого: і матеріальний достаток, і коло спілкування, і інтереси, і щастя в житті. Як зробити правильний вибір ?

Найперші порадники у виборі професії – це найдорожчі і найрідніші люди – ваші батьки. Ви лише погляньте, скільки різноманітних професій тут представлено. Тож послухаємо розповіді про них.

ІІІ. Основна частина

Врава»Мікрофон»

  • Де і ким працюють ваші батьки?

  • Чи знаєте ви, хто вони за професією?

  • Хто з вас був на роботі у своїх батьків?

  • У чому важливість їхньої праці для нашої держави?

  • Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?

Ким хочете бути ви, коли виростете?

Визначення рівня поінформованості учнів з теми.( Претест).

- Всім нам відомо, що нинішні учнів початкової школи дуже обізнані і вмілі. Ви, діти, черпаєте багато інформації, дивлячись телевізор, слухаючи радіо. Майже всі вмієте вправно користуватися мобільним телефоном, даєте раду комп’ютеру, знайомі з останніми новинками науки і техніки.

- Прошу вас допомогти розібратися у плутанині , яка виникла в результаті збою головного комп’ютера школи.

( Вікторина « Плутанина в професіях»).

- Хто ті люди , які добре знаються на компютерах, вміють складати програми, розбираються в різноманітних складових компютерної техніки?

- Дякую, це – інженери – програмісти, користувачі ПК, провайдери, інженери – електронники.

- А хто знається на погоді, може її прогнозувати, літають у космос і там також дізнаються про погоду, передають інформацію про погоду по радіо та телебаченню?

- Дякую вам, діти, за відповіді . Це – космонавти , вчені - метеорологи, телекоментатори погоди.

Ознайомлення із новітніми професіями.

  • Багато професій існують сотні років, кожна професія виникає в результаті попиту на неї у суспільстві такі професії як хлібороб, пекар, столяр, бондар і багато інших, але є професії які зовсім молоді, але корисні в сучасному суспільстві.

  • Вони виникли в наслідок розвитку, вдосконалення інформаційно-комунікативної сфери, збільшенням інформації у суспільстві.

(Робота зі словниками)

Програміст — складає комп'ютерні програми.

Маркетолог — займається рекламою товару.

Менеджер управляє бізнесом.

Клас об’єднаний у групи.

Перша група - презентує свою роботу в малюнках

«Професія мого тата чи мами».

Друга група – у творчих роботах. Діти зачитують свої творчі роботи.

Третя група - інтерв’ю у батьків.

2. Гра-пантоміма «Ромашка»

(один учень відриває пелюстку ромашки, на якій записана назва професії, яку йому потрібно показати, імітуючи рухами, інші учні відгадують. Учень, який відгадав, продовжує гру). (Назви професій: техпрацівник, фотограф, водій, художник, танцюрист, офіціант

ІІІ. Підсумок.

На дошці плакат із поділом професій на групи:

  • «людина - людина»

  • « людина – природа»

  • «людина – знакові системи»

  • «людина –техніка»

  • «людина – мистецтво»

Діти на листочку записують назву професії, про яку вони розповідали, і прикріплюють до відповідної групи

Вправа «Прощання».

Дякую усі за працю. Кожен учень по черзі висловлює подяку сусідові за …..

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.