Геокешинг – туристична гра для дітей старшого дошкільного віку Тема: «З Україною в серці»

Опис документу:
Звукова культура мовлення: продовжувати вчити визначати і називати спільний звук в словах; визначати перший та останній звук; Словникова робота: продовжувати формувати вміння використовувати в мовленні іменники, прикметники, дієслова, числівники; Граматична правильність мовлення: продовжувати формувати навички дітей добирати риму, вправляти у правильному вживанні важких граматичних форм, відмінюванні іменників: родового відмінка множини (вишень, яєць);

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Геокешинг – туристична гра для дітей старшого дошкільного віку

Тема: «З Україною в серці»

Програмовий зміст:  

Звукова культура мовлення: продовжувати вчити визначати і називати спільний звук в словах; визначати перший та останній звук;

Словникова робота: продовжувати формувати вміння використовувати в мовленні іменники, прикметники, дієслова, числівники;

Граматична правильність мовлення: продовжувати формувати навички дітей добирати риму, вправляти у правильному вживанні важких граматичних форм, відмінюванні іменників: родового відмінка множини (вишень, яєць);

Зв’язне мовлення: закріплювати вміння переказувати знайомі художні тексти використовуючи мнемосхеми;

вчити створювати картину використовуючи фігури танграма; поглиблювати знання дітей про українську національну кухню;розширити і поглибити знання дітей про красу і силу української мови через різні форми та засоби.

Матеріал та обладнання: магнітна дошка, карта України (пуста), карта завдань, конструктор синього та жовтого кольору, серця синього та жовтого кольору, мішечок, коректурні таблиці «Символи України» (камінчики, конструктор лего), чистомовки, флексагон на звук «Р», «Ш», набір танграм на кожну дитину, Д/гра «Знайди риму», аудіо записи пісень «Яка красива українська осінь», «Україна наша мати», «Подоляночка», «Це моя Україна», «Гімн України», д/гра «Ким пишається Україна?» (портрети видатних людей України), мнемосхеми віршів Т.Шевченка «Зацвіла в долині…», «Дивлюсь, аж світає…», мнемо доріжки прислів’їв, відео-матеріал фізхвилинки, д/гра «Борщ», «Вареники», гра-танок «Подоляночка», віночок.

Привітання

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: «Добрий день!»

Хай гарно розпочнеться новий день.

Сюрпризний момент

Листоноша приніс пакунок, в ньому карта України, але вона пуста. Що з картою не так? Чого на ній не вистачає? (річок, озер, будинків, дерев, доріг та ін..)

Діти, а що можна зробити, щоб карта стала іншою? Кольоровою? (зафарбувати). Зафарбуємо нашу Україну? (так), але зафарбовувати ми її будемо не олівцями та фарбами, а нашими серцями які ми будемо наповнювати знаннями та любов'ю.

Листоноша нам ще передав карту завдань, тільки після їх виконання ми зможемо карту заповнити.

Пропоную Вам поділитися на команди. (діти дістають з мішечка конструктор жовтого та блакитного кольору).

Поділ на команди «Синіх» та «Жовтих», відповідно, за кожне виконане завдання ми будемо розфарбовувати нашу Україну кольором Вашої команди, жовте сердечко – знизу, сине сердечко – зверху.

1 завдання на карті «Україна квітуча»

Команди закривають конструктором символи державні та народні. Після виконання завдання пояснюють:

  • де ми бачимо дані символи? (державні),

  • як використовуємо народні символи?

  • Назвіть народні символи які є в першому рядку.

  • Назвіть державні символи які є другому рядку.

  • Які народні символи є в 1-му стовпчику? В третьому?

  • В яких стовпчиках є державні символи?

Прикріплюють серця.

2 завдання на карті «Я розмовляю рідною ось так»

Командам пропонується пригадати чистомовки за ілюстраціями, та підібрати рими до слів (картки) зачитавши їх. для кожної команди дається цікава гра «флексагон», пропонується назвати слова і визначити загальний звук.

Прикріплюють серця.

3 завдання на карті «Україна музична»

Як ви гадаєте, що ми будемо зараз робити? (відповіді дітей)

Діти, ви любите музику? А пісні про Україну знаєте? Зараз у нас таке завдання: я буду вмикати запис пісні, а вам потрібно буде за мелодією відгадати, як ця пісня називається, можливо навіть заспівати її елемент. Яка команда перша відгадає піднімаєте свою фішку (конструктор). (запис пісень «Яка красива українська осінь», «Україна наша мати», «Подоляночка», «Це моя Україна», «Гімн України»).

Після виконання діти прикріпляють серце.

4 завдання «Я пишу рідною мовою так…»

Як багато людей, якими славиться наша Україна. Зараз я буду показувати вам портрет відомої людини, а ви повинні назвати хто це? Та чим він або вона займаються, або займалися? Не викрикуємо, підіймаємо фішку.

Останній портрет Тараса Шевченка. Як чудово описували українські поети та письменники Україну, як вони любили нашу мову. Пропоную вам обрати вірш, який ви зачитаєте для інших.

Пропоную тепер вам за допомогою карток викласти та прочитати які прислів’я у вас вийшли.

Після виконання прикріплюють серця.

5 завдання «Рухайся як я»

Українці люблять розважатися, нам пропонують руханку, щоб ми тіргки відпочили.

Діти переглядають відео-матеріал фізхвилинки та повторюють рухи.

6 завдання «Майстер шеф»

У нас на Україні, є така цікава телепередача, в якій готують, хто знає як вона називається?

Як ви гадаєте, що ми будемо робити в цьому завданні?

Україна славиться своєю кухнею, а особливо стравами: «Борщем» та «Варениками».

Пропоную вам перетворитися на кухарів та приготувати кожній команді свою страву, а яку страву будете готувати, зараз дістанете.

(після приготування діти розповідають по свою страву по своєму рецепту).

Після виконання приклеюють ще серця.

7 завдання «Модний тюнінг»

В українців який національний одяг? (вишиванки). А вишиванки є і сукні, і костюми. Пропоную вам за допомогою танграма, який лежить у вас на столах, викласти дівчатка – дівчинку в сукні, та хлопчики – хлопчика в костюмі.

Пальчикова гра «Рідна мова»

Як то гарно, любі діти, (плескають у долоні)

У вікно вам виглядати! (великими та вказівними пальчиками обох рук показують квадрат «віконечко»).

В ньому все, тополі, квіти,

Сонце й поле біля хати (по черзі загинають пальчики)

На оте вікно ранкове (знову зображують віконечко)

Що голівки наші гріє (погладжують себе по голівці)

Схожа наша рідна мова - (розкривають долоні перед собою)

Цілий світ вона відкриє (широко розводять руки, розставляючи пальці).

Бережіть її малята, (погойдують вказівним пальцем)

Бо вона – віконце миле. (складають навхрест руки на грудях)

Що колись до нього мати (колишуть уявне немовля)

Піднесла вас, посадила… (випрямляють руки вгору, ніби підіймають дитя).

Діти виконують завдання.

Після завершення малювання пропонує Вам гру - таночок «Подоляночка» (обираємо, одягаємо віночок).

У світ багато мов. І кожна з них милозвучна по – своєму. Але найдорожча мова для нас – це мова нашого українського народу , це рідні, наймиліші слова.

Любіть Україну у сні й наяву,

вишневу свою Україну,

красу її, вічно живу і нову,

і мову її солов'їну. 

Так писав Володимир Сосюра.

Діти, ми з вами виконали всі завдання? Вам сподобалося?

Так як у нас геокешинг – туристична гра, запрошую вас завтра відвідати музей Володимира Сосюри та сходити до його пам’ятника.

5

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
1
міс.
2
2
дн.
1
8
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!