Сьогодні відбувся
Кабінет психолога:
«
Здатність до саморегуляції – основа духовного розвитку. Нові інструменти й підходи
»
Взяти участь Всі події

Географічний квест «Навколо світу за годину»

Географія

Для кого: 7 Клас, 8 Клас

21.08.2020

290

8

2

Опис документу:
Географічний квест, який було проведено в рамках Дня туризму в школі. Завдання квесту охоплюють матеріал програми за 6-7 класи. Мета квесту: систематизація та узагальнення знань, отриманих на уроках географії; розвивати логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації, формувати рішучість, наполегливість, дисциплінованість, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах; організація змістовного дозвілля.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Маршрутна картка команди __________________

Станція

Відмітка про виконання

Підпис

1

«Шифрувальник»

2

«Ребуси»

3

«Відвідай обєкт»

4

«Кросворд»

5

«Встав слово»

6

«Задача»

Маршрутна картка команди __________________

Станція

Відмітка про виконання

Підпис

1

«Встав слово»

2

«Кросворд»

3

«Відвідай обєкт»

4

«Ребуси»

5

«Шифрувальник»

6

«Задача»

«Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

0

ЬЮЯ

Завдання для команди ______________________

1). Обласний центр України: 816541

2). Прилад: 11665276

3). Водоспад: 158250

«Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

0

ЬЮЯ

Завдання для команди ______________________

1). Обласний центр України: 816541

2). Прилад: 11665276

3). Водоспад: 158250

Зупинка «Ребуси»

1

2

3

45

6

Зупинка «Відвідай об’єкт»

«Відвідай об’єкт»

  1. 280пн. ш.; 860сх.д.. – __________________________

  2. 600пн. ш.; 850зх.д.. - __________________________

  3. 150пн.ш.; 150 сх. д. - _________________________

  4. 120 пд. ш.; 700 зх. д..- _________________________

  5. 340 пд. ш.; 150 сх. д.. - __________________________

Зупинка «Відвідай об’єкт»

«Відвідай об’єкт»

  1. 280пн. ш.; 860сх.д.. – __________________________

  2. 600пн. ш.; 850зх.д.. - __________________________

  3. 150пн.ш.; 150 сх. д. - _________________________

  4. 120 пд. ш.; 700 зх. д..- _________________________

  5. 340 пд. ш.; 150 сх. д.. - __________________________

Зупинка «Встав слово»

Вставте пропущені слова в текст.

Південна Америка омивається водами 1________________ та 2_______________океанів. На західному узбережжі Південної Америки утворилася найсуворіша пустеля світу 3_______________. Найвища вершина Анд є гора 4______________. Найвищий водоспад Анхель розташований на річці 5________________. Найбільшу площу займає природна - зона вологі екваторіальні ліси, яку місцеві жителі називають 6_____________. В річці Амазонці водиться багато видів риб, але найнебезпечнішими є 7___________. На цьому материку найбільше прісноводне озеро 8_______________. Також в Південній Америці є найшвидший водоспад на Землі( друга назва «Глотка диявола» 9_______________. Америка названа на честь 10______________.

Зупинка «Задача»

(Рух по азимутах)

2*2700 3*1150

2*00 2*2700

2*2700 2*1150

2*450 2*2700

2*2700 2*1150

2*450 2*2700

2*2700 2*1800

3*450

Зупинка «Кросворд»

Кросворд «Атмосфера»

2

8

1

9

5

3

4

6

10

13

7

11

14

16

12

17

15

По горизонталі:

  1. Прилад для визначення напрямку вітру

4. Лінії, що з’єднують на карті точки з однаковим атмосферним тиском

5. Частина атмосфери

6. Сила, яка тисне на кожну одиницю земної поверхні

7. Перехід води з рідкого стану в газоподібний

12. Вічні мандрівники

15. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на добу

16. Тонкий шар кристаликів льоду на земній поверхні.

17. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на рік

По вертикалі:

  1. Прилад для вимірювання атмосферного тиску

  2. Газ, частка якого в атмосфері найбільша

  1. Лінії на карті, що з’єднують точки з однаковими температурами.

  2. Газ, частка якого в атмосфері становить 20,9 %

  3. Частина атмосфери

  4. Вітри, що дмуть від тропіків до екватора

  1. Явище погоди

  2. Різниця між найвищою та найвищою температуро

Географічний квест

«Навколо світу за годину»

Мета квесту:

  • систематизація та узагальнення знань, отриманих на кроках географії;

  • розвивати логічне мислення, інтуїцію, вміння швидко знаходити вихід із складної ситуації;

  • формування в учнів високих морально-психологічних якостей – рішучості, наполегливості, дисциплінованості, навичок працювати у команді, згуртованості в учнівських колективах;

  • організація змістовного дозвілля учнів.

Обладнання: картки із завданнями, атлас, маршрутні листи для команд.

Правила квесту.

  1. Всі учаники квесту діляться на 2 команди.

  2. Кожна команда отримує свій маршрутний лист і проходить станції згідно свого маршруту.

  3. Координатори на кожній станції, після виконання завдання, роблять відмітку у маршрутному листі.

  4. Квестери повинні дотримуватись правил гри.

  5. Для того, щоб команда стала переможцем, усім її членам потрібно першими пройти усі «зупинки», виконати завдання правильно і якомога швидше та дістатися фінішу.

  6. Завдання від координатора квесту команда отримує лише тоді, коли усі її члени будуть присутні на пункті!

Станції:

  1. «Шифрувальник» ( місце проведення - спортивний зал)

  2. «Ребуси» (місце проведення – кабінет біології)

  3. «Відвідай обєкт» (місце прведення – кабінет музики)

  4. «Кросворд» ( місце проведення – кабінет історії)

  5. «Встав слово» ( місце проведення – кабінет української мови)

  6. «Задача» (фініш)

«Шифрувальник»

1

АБВ

2

ГДЕ

3

ЄЖЗ

4

ИІЇЙ

5

КЛМН

6

ОПР

7

СТУ

8

ФХЦ

9

ЧШЩ

0

ЬЮЯ

Завдання для команди:

1). Обласний центр України: 816541 (Харків)

2). Прилад: 11665276 (Барометр)

3). Водоспад: 158250 (Анхель)

Зупинка «Ребуси»

(географія)

(ератосфен)

(меридіан)

(екватор)

(паралель)

(компас)

Зупинка «Відвідай обєкт»

«Відвідай обєкт»

  1. 280пн. ш.; 860сх.д.. – __________________________

  2. 600пн. ш.; 850зх.д.. - __________________________

  3. 150пн.ш.; 150 сх. д. - _________________________

  4. 120 пд. ш.; 700 зх. д..- _________________________

  5. 340 пд. ш.; 150 сх. д.. - __________________________

Відповіді: 1. г. Джомолунгма, 2. Ґудзонова затока, 3. оз. Чад, 4. г. Аконкагуа,

  1. м. Канберра.

Зупинка «Кросворд»

Кросворд «Атмосфера»

2

8

1

9

5

3

4

6

10

13

7

11

14

16

12

17

15

По горизонталі:

1.Прилад для визначення напрямку вітру (флюгер)

4. Лінії, що з’єднують на карті точки з однаковим атмосферним тиском (ізобари)

5. Частина атмосфери (мезосфера)

6. Сила, яка тисне на кожну одиницю земної поверхні (тиск)

7. Перехід води з рідкого стану в газоподібний (випаровування)

12. Вічні мандрівники (вітри)

15. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на добу (бриз)

16. Тонкий шар кристаликів льоду на земній поверхні (іній)

17. Вітер, що змінює свій напрямок двічі на рік (муссон)

По вертикалі:

2.Прилад для вимірювання атмосферного тиску (барометр)

3.Газ, частка якого в атмосфері найбільша (озон)

8.Лінії на карті, що з’єднують точки з однаковими температурами (ізотерми)

9.Газ, частка якого в атмосфері становить 20,9 % (кисень)

10.Частина атмосфери (стратосфера)

11.Вітри, що дмуть від тропіків до екватора (пасати)

13.Явище погоди (туман)

14.Різниця між найвищою та найвищою температурою (амплітуда)

Зупинка «Встав слово»

Вставте пропущені слова в текст.

Південна Америка омивається водами 1________________ та 2_______________океанів. На західному узбережжі Південної Америки утворилася найсуворіша пустеля світу 3_______________. Найвища вершина Анд є гора 4______________. Найвищий водоспад Анхель розташований на річці 5________________. Найбільшу площу займає природна - зона вологі екваторіальні ліси, яку місцеві жителі називають 6_____________. В річці Амазонці водиться багато видів риб, але найнебезпечнішими є 7___________. На цьому материку найбільше прісноводне озеро 8_______________. Також в Південній Америці є найшвидший водоспад на Землі( друга назва «Глотка диявола» 9_______________. Америка названа на честь 10______________.

Відповіді

  1. Тихий. 2. Атлантичний .3, Атакама, 4. Аконкаґуа, 5. Чурун, 6.Сельва,

  1. Піраньї , 8. Тітікака. 9.Іґуасу, 10. Амеріго Веспуччі.

Зупинка «Задача»

(Рух по азимутах)

2*2700 3*1150

2*00 2*2700

2*2700 2*1150

2*450 2*2700

2*2700 2*1150

2*450 2*2700

2*2700 2*1800

3*450

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.