і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
Взяти участь

Галерея кімнатних рослин

Курс:«Основи фінансової грамотності»
Часнікова Олена Володимирівна
72 години
3600 грн
1080 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BG177198
За публікацію цієї методичної розробки Пініч Даша отримав(ла) свідоцтво №BG177198
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

Всеукраїнський конкурс “Галерея кімнатних рослин” Україна Департамент освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації Відділ освіти Синельниківської райдержадміністрації Комунальний заклад освіти Майська середня загальноосвітня школа Керівники проекту: Краснова А.Г. Учасники: учні - квітникарі

Слайд № 2

Мета проекту: Ознайомити дітей з найпоширенішими кімнатними рослинами; розглянути особливості будови, розмноження, походження, догляду та вирощування; дослідити користь кімнатних рослин для людей; формувати вміння та навички вирощування рослин; сприяти естетичному вихованню; формувати вміння бачити прекрасне у навколишньому світі.

Слайд № 3

Завдання для учнів Група “Озеленювачі” - дослідна робота по догляду за кімнатними рослинами Група “Енциклопедисти” – підбір матеріалів про умови росту і розвитку рослин Група “Юні натуралісти” – участь в акціях та творчих проектах

Слайд № 4

Очікувані результати Залучення учнів до спостереження за рослинами та доглядом за ними Спонукання школярів до пошукової діяльності. Набуття практичних навичок збору інформації і відповідного оформлення. Залучення батьків до активної взаємодії з дітьми. Тренування навичок роботи в групі. Формування навичок роботи з енциклопедичною та довідковою літературою. Забезпечення  максимальної  пізнавальної  активності учнів.

Слайд № 5

Перший етап Порушення проблеми проекту перед учнями 04.09.2015р. Планування діяльності учасників проекту (учнів, батьків, вчителів) 04.09.2015р. Формування груп для проектної роботи 04.09.2015р. Другий етап Проведення дослідницької роботи “Умови і догляд за рослинами вдома” 05.09.2015р. - 12.09.2015р. Пошукова робота учнів 13.09.2015р.- 17.09.2015 р.

Слайд № 6

Третій етап 18.09.2015р. Гра «Броунівський рух» . Пошукова робота в групах. Діти опрацьовують текст науково – популярної статті. Відповідають на запропоновані запитання. I група Завдання: прочитати текст «Освітлення кімнатних рослин». Відповісти на запитання: 1. Які умови освітлення кімнатних рослин? 2. Назвати світлолюбні та тіньовитривалі кімнатні рослини. II група Завдання : прочитати текст «Особливості ґрунту і зволоження рослин». Відповісти на запитання: 1. Які рослини люблять надмірну та помірну вологу? 2. Як правильно готувати ґрунт і пересаджувати кімнатні улюбленці? III група Завдання: прочитати текс «Поливання і підживлення». Відповісти на запитання: 1. Як правильно поливати квіти? 2. назвати добрива, які найкраще стимулюють ріст рослин? Гра «Чарівна скринька» У скриньці знаходяться фотоескізи кімнатних рослин. За зовнішнім виглядом потрібно впізнати і назвати рослину. Четвертий етап Підведення підсумків проекту 19.09.2015р.. Впорядкування і оформлення матеріалів

Слайд № 7

Різновиди кімнатних рослин усміхаються і схиляють свої листочки, ніби вітаються з Вами, щойно Ви переступаєте поріг нашої школи. Крім того, вони створюють затишок, піднімають настрій, знімають стрес та підживлюють душу. Учні нашої школи створили власний зелений екологічний куточок.

Слайд № 8

Догляд за кімнатними рослинами вдома

Слайд № 9

АЛОЕ ДИЗИНФІКУЄ ПОВІТРЯ, ЛІКУЄ ОПІКИ, ЗАПАЛЕННЯ, ТУБЕРКЛЬОЗ ГЕРАНЬ ЗНІМАЄ ВТОМУ, ГОЛОВНУ БІЛЬ, ВСМОКТУЄ УГАР. КРОПИВКА ВИГАНЯЄ ІЗ КІМНАТ МОЛЬ, МУХ, ІНШИХ КОМАХ Доглядаючи за кімнатними рослинами, ми дізналися про цікаві речі

Слайд № 10

Освітлення На відкритому сонцю підвіконні можна тримати лише ті рослини, які не бояться спеки та сухого повітря. Більшість рослин у спекотні години краще затіняти жалюзі або шторами.

Слайд № 11

Світлолюбні рослини нашої школи герань бальзамін кактус цикламен бегонія фуксія гібіскус

Слайд № 12

Тіньолюбні рослини нашої школи гіппеаструм сенполія аспарагус хлорофітум папороть алое

Слайд № 13

Вологість повітря Один раз в неділю ми обприскуємо рослини чистою водою, або протираємо листя. Влітку повітря в класах пересушене, і тоді поруч з вазонами ставимо миску з водою, або частіше їх поливаємо.

Слайд № 14

Ґрунт Для більшості рослин готуємо суміш із садової землі, піску і торфу. Корисно робити дренаж землі із спеціального каміння. Також використовуємо готову суміш, що продається в квіткових магазинах.

Слайд № 15

Пересаджування На початку весни ми пересаджуємо рослини. Якщо коріння розрослось, підрізаємо, очищуємо та підбираємо новий горщик на декілька розмірів більший від старого.

Слайд № 16

Поливання У кожному класі учні відповідають за озеленення. Чергові поливають рослини тоді, коли ґрунт на поверхні висохне настільки, що відчувається тверда та суха земля. Намагаємось не заливати квіти, бо від надмірного поливу вони гинуть.

Слайд № 17

Підживлення Підгодівля доцільна в час активного росту рослин. Полив добривом ми припиняємо взимку, коли їх зростання сповільнюється. Надзвичайного і бажаного результату дає добриво ”гумат”. Його можна придбати у магазинах за вигідною ціною, використовувати постійно при поливі у фантастично малій кількості.

Слайд № 18

Щорічно у нашій школі діє акція “Подаруй квітку школі” Квіти- це радість, квіти- це сміх. Сад -це картина , де янголи скрізь. Зможем представити наш диво-сад там, де є сонце та наш рідний край!

Слайд № 19

Слів на описи не трачу, словом не передаси Їх земної, безсловесної, дивовижної краси. Люди дивляться, п’яніють, в них кохаються віки, Нареченим їх дарують, заплітають у вінки. Ними кожен свою радість, власне щастя назива, Квіти часто нам говорять втричі більше, ніж слова. Скільки ми їм довіряли мрій, недоспаних ночей! Але є ще кращі квіти, невидимі для очей. Не цвітуть вони на клумбах і на тихих озерцях, А цвітуть вони у грудях, у людських цвітуть серцях. Бажання доглядати за квітами виховує у нас почуття любові до природи та відповідальності за інші живі істоти. Завдяки квітникарству ми отримуємо душевне задоволення, бо розуміємо, що змінюємо світ на краще. ВИСНОВОК

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Даний матеріал можна використовувати на уроках природознавства
  • Автор
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    176
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    BG177198
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1200 грн
360 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №BG177198
За публікацію цієї методичної розробки Пініч Даша отримав(ла) свідоцтво №BG177198
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти