і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Предмети »

Г. Тютюнник. «Дивак»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Г. Тютюнник. «Дивак»

Тест

Варіант 1

  1. Якою дорогою мати забороняла Олесеві ходити до школи?

а) через бір;

б) через річку;

в) через поле.

  1. Якого кольору були очі хлопця?

а) карі;

б) блакитні;

в) чорні.

  1. Олесь любив малювати на снігу:

а) всяку всячину:

б) літні пейзажі;

в) звірят.

  1. Олесь побачив під льодом рибу:

а) щуку;

б) сома;

в) коропа.

  1. Учителька Матильда Петрівна попросила намалювати на уроці:

а) зимовий пейзаж;

б) перегнійний горщечок;

в) улюблене звірятко.

  1. Федько Тойкало вирішив примиритися з Олесем:

а) вибачившися;

б) подарувавши іграшку;

в) запропонувавши пирога з м’ясом.

  1. Дід Прокіп використовував солому так:

а) годував нею корову;

б) топив нею піч;

в) підстеляв її худобі.

  1. Закінчіть репліку діда Прокопа: «Завзяття в тебе обмаль. Все чогось у землі порпаєшся. А треба - …»:

а) у людях;

б) у книжках;

в) у гаманці.

  1. Олесь відредагував на дідові докори так:

а) став сперечатися з ним;

б) зарився в подушку й заплакав;

в) утік із хати в садок.

  1. Олесь просив маму розповісти казку:

а) «Пан Коцький»;

б) «Летючий корабель»;

в) «Івасик-Телесик».

  1. Маму Олеся звали:

а) Наталка;

б) Настя;

в) Ганна.

  1. Народний вислів «на вус мотати» означає:

а) сміятися;

б) злитися;

в) запам’ятовувати.

Г. Тютюнник. «Дивак»

Тест

Варіант 2

  1. Олесь найбільше любив:

а) зиму;

б) весну;

в) літо.

  1. Коли ішов до школи, Олесь почув у лісі птаха:

а) сороку;

б) дятла;

в) синичок.

  1. Стоячи під сосною, Олесь відчув, що «внизу під підошвами ворушилося коріння». Це:

а) помирала сосна;

б) прокинувся від сплячки їжачок;

в) народжувалося джерело.

  1. Федько Тойкало «тицьнув Олеся ліктем під скроню» за те, що:

а) Олесь ні з ким нічим не ділився;

б) Олесь ображав хлопців і насміхався з них;

в) Олесь зробив хлопцям зауваження.

  1. Учителька попросила дітей намалювати горщечок, а Олесь намалював:

а) квіти;

б) дятла;

в) щуку.

  1. На погрозу вчительки поставити Олесю двійку хлопець відреагував:

а) розплакався;

б) йому було байдуже;

в) вибіг із класу.

  1. Люди називали Олеся дивакуватим за те, що:

а) він був нерозумний;

б) він був сумирний;

в) він був забіякуватий.

  1. Олесь подарував Федьку Тойкалу на знак примирення:

а) духмяні верчики хмелю;

б) цукерку;

в) гніздо ремеза.

  1. Дід Прокіп запропонував Олесю приїхати:

а) по солому;

б) по дрова;

в) до магазину.

  1. Дід Прокіп розгнівався на Олеся за те, що:

а) Олесь ставив дурні запитання;

б) Олесь збрехав про оцінки в школі;

в) Олесь просив не бити коня.

  1. Закінчіть цитату: «А вночі крізь сон Олесь благав матір…»:

а) принести води напитися;

б) розповісти казку;

в) подати улюблену іграшку.

  1. Олесь почувався найкраще:

а) серед природи;

б) серед однолітків;

в) серед незнайомих людей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Контроль знань за змістом твору
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    67
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    OD024056
  • Вподобань
    0
Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь