і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Г. Тютюнник. «Дивак»

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Г. Тютюнник. «Дивак»

Тест

Варіант 1

  1. Якою дорогою мати забороняла Олесеві ходити до школи?

а) через бір;

б) через річку;

в) через поле.

  1. Якого кольору були очі хлопця?

а) карі;

б) блакитні;

в) чорні.

  1. Олесь любив малювати на снігу:

а) всяку всячину:

б) літні пейзажі;

в) звірят.

  1. Олесь побачив під льодом рибу:

а) щуку;

б) сома;

в) коропа.

  1. Учителька Матильда Петрівна попросила намалювати на уроці:

а) зимовий пейзаж;

б) перегнійний горщечок;

в) улюблене звірятко.

  1. Федько Тойкало вирішив примиритися з Олесем:

а) вибачившися;

б) подарувавши іграшку;

в) запропонувавши пирога з м’ясом.

  1. Дід Прокіп використовував солому так:

а) годував нею корову;

б) топив нею піч;

в) підстеляв її худобі.

  1. Закінчіть репліку діда Прокопа: «Завзяття в тебе обмаль. Все чогось у землі порпаєшся. А треба - …»:

а) у людях;

б) у книжках;

в) у гаманці.

  1. Олесь відредагував на дідові докори так:

а) став сперечатися з ним;

б) зарився в подушку й заплакав;

в) утік із хати в садок.

  1. Олесь просив маму розповісти казку:

а) «Пан Коцький»;

б) «Летючий корабель»;

в) «Івасик-Телесик».

  1. Маму Олеся звали:

а) Наталка;

б) Настя;

в) Ганна.

  1. Народний вислів «на вус мотати» означає:

а) сміятися;

б) злитися;

в) запам’ятовувати.

Г. Тютюнник. «Дивак»

Тест

Варіант 2

  1. Олесь найбільше любив:

а) зиму;

б) весну;

в) літо.

  1. Коли ішов до школи, Олесь почув у лісі птаха:

а) сороку;

б) дятла;

в) синичок.

  1. Стоячи під сосною, Олесь відчув, що «внизу під підошвами ворушилося коріння». Це:

а) помирала сосна;

б) прокинувся від сплячки їжачок;

в) народжувалося джерело.

  1. Федько Тойкало «тицьнув Олеся ліктем під скроню» за те, що:

а) Олесь ні з ким нічим не ділився;

б) Олесь ображав хлопців і насміхався з них;

в) Олесь зробив хлопцям зауваження.

  1. Учителька попросила дітей намалювати горщечок, а Олесь намалював:

а) квіти;

б) дятла;

в) щуку.

  1. На погрозу вчительки поставити Олесю двійку хлопець відреагував:

а) розплакався;

б) йому було байдуже;

в) вибіг із класу.

  1. Люди називали Олеся дивакуватим за те, що:

а) він був нерозумний;

б) він був сумирний;

в) він був забіякуватий.

  1. Олесь подарував Федьку Тойкалу на знак примирення:

а) духмяні верчики хмелю;

б) цукерку;

в) гніздо ремеза.

  1. Дід Прокіп запропонував Олесю приїхати:

а) по солому;

б) по дрова;

в) до магазину.

  1. Дід Прокіп розгнівався на Олеся за те, що:

а) Олесь ставив дурні запитання;

б) Олесь збрехав про оцінки в школі;

в) Олесь просив не бити коня.

  1. Закінчіть цитату: «А вночі крізь сон Олесь благав матір…»:

а) принести води напитися;

б) розповісти казку;

в) подати улюблену іграшку.

  1. Олесь почувався найкраще:

а) серед природи;

б) серед однолітків;

в) серед незнайомих людей.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Контроль знань за змістом твору
  • Додано
    12.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Тест
  • Переглядів
    87
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    OD024056
  • Вподобань
    0
Курс:«Розвиток особистості на всіх вікових етапах життя»
Черниш Олена Степанівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь