Фрагмент уроку з читання на тему «Букви д,з - звук дз »

Читання

Для кого: Дошкільнята (5-6 років), 1 Клас

01.07.2020

334

4

0

Опис документу:
Ознайомити учнів з читанням буквосполучення «дз»; закріплювати його звукове значення; вчити правильно читати слова з буквосполученням «дз»; розвивати логічне мислення, увагу, пізнавальні інтереси, мовлення учнів; виховувати самостійність і організованість.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фрагмент уроку

з читання на тему «Букви д,з - звук дз »

1.Опитування.

  • - Чим відрізняється буква від звука? (Звуки ми чуємо , вимовляємо, а букви ми бачимо, пишемо, читаємо)
    - Які бувають звуки? (Голосні і приголосні)

2.Артикуляційна зарядка

Прочитай. Спробуй повторити кілька разів, як скоромовку.

Дзьобнув хлібця горобець,-

Дзьоб обтер об стовбурець.

Барабольки подзьобав

По бруківці пострибав.

3.Уявна подорож до лісу

Сьогоді на уроці ми здійснимо уявну подорож до весняного лісу, дізнаємось про турботи «братів наших менших»

-На уроці ми повинні:

Знати:

артикуляцію звука

з’єднання з іншими звуками

Уміти:

дотримуватись правил посадки при читанні

читати склади, слова зі звуками (дз), (дз),

виразно читати текст

Сьогодні під час подорожі ми дізнаємося один «секрет». Зі своєї хатинки вийшов засмучений звук (д), а зі своєї хатинки також вийшов засмучений звук (з). У лісі вони зустрілися, їм стало радісно і вони заспівали злито (дз).

Я думаю, що пісенька звуків сподобалась і вам. Спробуйте і ви заспівати її.

Погляньте, як вони це зробили. І ви заспівайте так само. Між зубами маленька щілинка, верхні зуби прищепили кінчик язика і виштовхнувся звук (дз)

4. Перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=AROSJl5f_tE

5. Робота з підручником.

С.48. ( прочитати таблиці, скласти слова, прочитати написане.)

6. Перегляд відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=ColsEm9Q7XQ

Тільки що ми мандрували лісом, тепер помандруємо полем.

С.49 Читання дорослими тексту «Краса навколо нас»

7. Бесіда за прочитаним:

- Які ви запам’ятали слова із тексту, в яких є звук «дз»?

- Я нагадаю вам, а ви за мною їх повторіть і спробуйте запам’ятати їх якомога більше: дзвоники, кукурудза, дзвінко, гедзь.

8. Розгляд картинки в підручнику ст.49

- Що ви бачите на картинці?(соняшники, дзвіночки, сонце, дерева, калина, кульбабки, небо, стежинка і т.д.

-Кого ви бачите на малюнку? (пташечку, бджілку, метеликів)

- Молодці, ви вже знаєте, що назви істот відповідають на питання хто?, а неістот- що?.

- Спробуйте уявити, що ви самі мандруєте тією стежеякою, що ви бачите і відчуваєте?

9. Читання тексту учнем.

10. Перегляд презентації, виконання даних завдань

(додаю)

11.Мозковий штурм

Складіть слова:

Домашнє завдання

1.Підручник - с.48, 49 – читання.

2. Вивчити скоромовку:

Дзьобнув хлібця горобець,-

Дзьоб обтер об стовбурець.

Барабольки подзьобав,

По бруківці пострибав.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.