Зараз в ефірі:
Вебінар:
«
Визначення освітніх труднощів першого рівня підтримки в освітньому процесі
»
Взяти участь Всі події

Формування здорового способу життя учнів засобами фізичної культури (досвід роботи)

Фізична культура

Для кого: Дорослі

18.06.2021

160

1

0

Опис документу:
Шановні колеги, пропоную вам ознайомитися з презентацією досвіду моєї роботи за темою "Формування здорового способу життя учнів засобами фізичної культури". Здоровий спосіб життя на сьогодні – це загально визначальний спосіб збереження й зміцнення здоров'я учнів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Міністерство освіти та науки України Відділ освіти Мирноградської міської ради Навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня-гімназі...
Слайд № 1

Міністерство освіти та науки України Відділ освіти Мирноградської міської ради Навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа І ступеня-гімназія» Калінкіна Юрія Олександровича Педагогічна проблема: “Формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури”

Актуальність проблеми Калінкін Ю.О. Соціально-культурні перетворення в українському суспільстві Систематичне оновлення змісту, форм і методів навча...
Слайд № 2

Актуальність проблеми Калінкін Ю.О. Соціально-культурні перетворення в українському суспільстві Систематичне оновлення змісту, форм і методів навчання та виховання Організація навчального процесу с урахуванням сучасних досягнень науки та практики Істотні зміни в системі сереньої освіти Формування особистості, яка ефективно використовує здобуті знання, навички, вміння для зміцнення свого здоров’я, проведення активного відпочинку та здорового способу життя

Проблема формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури як предмет дослідження Теоретико-методологічні засади здоров’я і зд...
Слайд № 3

Проблема формування здорового способу життя школярів засобами фізичної культури як предмет дослідження Теоретико-методологічні засади здоров’я і здорового способу життя учнівської молоді (І.Н. Смірнов, Л.П. Сущенко) Модель особистісного зорієнтованого підходу до виховання (І.Д. Бех, І.А. Зязюн, О.Я. Савченко, І.С. Якіманська) Формування здорового способу житя з позиції медіцини ( М.М. Амосов, Н.В. Артамонов, Ю.П. Лисицин, Р.Є. Мателянська) Психолого-педагогічні аспекти виховання здорового способу життя дітей і молоді (Г.І. Власюк, Г.П. Голобородько, О.Д. Дубогай, С.В. Лапоєнко, В.М. Оржеховська) Формування здорового способу життя засобами фізичного виховання (В.Г. Арєф’єв, М.Д. Зубалій, В.Ф. Новосельський, Є.В. Столітенко, Б.М. Шиян) Калінкін Ю.О.

Калінкін Ю.О. Державна політика Спосіб життя 49 – 53 % Здоров’я людини Навколишнє середовище 17 – 20 % Програми охорони здоров’я 8 – 10 % Чинники в...
Слайд № 4

Калінкін Ю.О. Державна політика Спосіб життя 49 – 53 % Здоров’я людини Навколишнє середовище 17 – 20 % Програми охорони здоров’я 8 – 10 % Чинники впливу на здоров’я населення (Ю. П. Лисицин, Ю. М. Комарів) Генетичний чинник 18 - 22 %

Калінкін Ю.О. Тема досліджень Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання школярів Предмет дослідження – процес формування здорового способу жи...
Слайд № 5

Калінкін Ю.О. Тема досліджень Об’єкт дослідження – процес фізичного виховання школярів Предмет дослідження – процес формування здорового способу життя школярів Мета роботи – розглянути і вивити шляхи формування здорового способу життя учнів Гіпотеза дослідження – засоби фізичної культури сприяють формуванню здорового способу життя Основна ідея досвіду полягає у систематичності та комплексному підході щодо формування здорового способу життя засобами фізичної культури

Калінкін Ю.О. Методи дослідження теоретичні емпіричні Аналіз наукової та навчально-методичної діяльності Для порівняння й зіставлення різних погляд...
Слайд № 6

Калінкін Ю.О. Методи дослідження теоретичні емпіричні Аналіз наукової та навчально-методичної діяльності Для порівняння й зіставлення різних поглядів на обрану проблему Вивчення передового педагогічного досліду Бесіди Анкетування Тестування фізичного розвитку Моніторинг Педагогічний експеримент Вивчення шкільної документації

Калінкін Ю.О. методи шляхи прийоми засоби принципи Захопити,зацікавити, вселити впевненість у своїх силах. Допомогти здобути знання для зміцнення з...
Слайд № 7

Калінкін Ю.О. методи шляхи прийоми засоби принципи Захопити,зацікавити, вселити впевненість у своїх силах. Допомогти здобути знання для зміцнення здоров’я Створити умови для творчого розвитку особистості Розширити функціо- нальні можливості організму Розширити руховий досвід, удосконалити рухові дії учнів Формувати навички для самостійних занять фізичними впарвами Формувати цінно-стні орієнтації щодо використання фізичних вправ

Калінкін Ю.О. Інноваційна значущість та нові аспекти даної проблеми, які мають науково-дослідницький, експериментальний характер Навчально-методичн...
Слайд № 8

Калінкін Ю.О. Інноваційна значущість та нові аспекти даної проблеми, які мають науково-дослідницький, експериментальний характер Навчально-методичне обгрунтування та супроводження формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя Використання мультимедійних, проектних та кейс-технологій, інтерактивних форм навчання Участь у експериментальній діяльності з реалізаціі проекту з використанням ельбуків “Один учень – один комп’ютер”

Калінкін Ю.О. “Я – вчитель” “У світі цікавого” Кооперативне навчання “Учуся навчаючи” “Мікро-фон” “Неза-вершена справа” Застосування елементів інно...
Слайд № 9

Калінкін Ю.О. “Я – вчитель” “У світі цікавого” Кооперативне навчання “Учуся навчаючи” “Мікро-фон” “Неза-вершена справа” Застосування елементів інноваційних технологій Робота в парах

Калінкін Ю.О. Обов’язки розподіляються між членами колективу з урахуванням їх особливостей і інтересів Учень стає партнером педагога по творчості в...
Слайд № 10

Калінкін Ю.О. Обов’язки розподіляються між членами колективу з урахуванням їх особливостей і інтересів Учень стає партнером педагога по творчості в атмосфері співпраці Матеріал поданий в новій формі, сприймається як інформація, що примушує замислитись, зрозуміти, запам’ятати При підготовці до уроку учні самі підбирають цікавий матеріал, знаходять дивовижні факти, питання Урок-подорож Активні учасники НВП Уміння презенту-вати результати своєї діяльності Зацікавлене ставлення до навчального матеріалу Розвиток умінь і навичок самостійної роботи Уміння переробляти інформацію для отримання результату Оволодіння способами управління колективною діяльністю

Калінкін Ю.О. Урок фізичної культури з використанням комп’ютерних технологій
Слайд № 11

Калінкін Ю.О. Урок фізичної культури з використанням комп’ютерних технологій

Калінкін Ю.О. Олімпійські тижні Спортивні тижні Дні здоров'я «Старти надій» «Веселі старти» «Свято м'яча» «Швидкі та спритні» «Спритні та кмітливі»...
Слайд № 12

Калінкін Ю.О. Олімпійські тижні Спортивні тижні Дні здоров'я «Старти надій» «Веселі старти» «Свято м'яча» «Швидкі та спритні» «Спритні та кмітливі» «Козацькі розваги» «Козацькому роду нема переводу» «Тато, мама, я – спортивна сім'я» «Зимові забави» «Стежкою туриста» Туристичні походи Велозаїзди Фізкультурно-оздоровчі, спортивно-масові заходи

Тренувально-оздоровчі збори вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та туристського активу міста на «Блакитних озерах» у м. Лимані Калінкін Ю.О.
Слайд № 13

Тренувально-оздоровчі збори вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та туристського активу міста на «Блакитних озерах» у м. Лимані Калінкін Ю.О.

Туристсько-оздоровчий табір для туристського та фізкультурного активу навчальних закладів міста на «Блакитних озерах» у м. Лимані Калінкін Ю.О.
Слайд № 14

Туристсько-оздоровчий табір для туристського та фізкультурного активу навчальних закладів міста на «Блакитних озерах» у м. Лимані Калінкін Ю.О.

Калінкін Ю.О. “Стежками Донеччини” - подорожі вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та фізкультурно-туристського активу навчального закладу
Слайд № 15

Калінкін Ю.О. “Стежками Донеччини” - подорожі вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та фізкультурно-туристського активу навчального закладу

Калінкін Ю.О. Навчально-тренувальні походи, подорожі вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та туристського активу навчального закладу по Карпатам (...
Слайд № 16

Калінкін Ю.О. Навчально-тренувальні походи, подорожі вихованців гуртка “Пішохідний туризм” та туристського активу навчального закладу по Карпатам (Івано-Франківська, Закарпатська, Тернопільська області)

Калінкін Ю.О. Результативність роботи Результати роботи з комплексного формування соціальних, мотиваційних, функціональних компетентностей учнів по...
Слайд № 17

Калінкін Ю.О. Результативність роботи Результати роботи з комплексного формування соціальних, мотиваційних, функціональних компетентностей учнів показує, що рівень навчальних досягнень учнів навчального закладу постійно покращується. Мої вихованці - постійні переможці та призери міських олімпіад з фізичної культури, міських, обласних, міжнародних змагань з різних видів спорту. Учні входять до збірних команд Донецької області з футболу, баскетболу, дзюдо, пауерліфтингу, спортивних танців, фітнесу. Більше як 10 років наш навчальний заклад постійно виборює перші місця у комплексному рейтингу фізкультурно-масових заходів та спортивних змагань серед навчальних закладів міста. Професійний ріст – склав методичні рекомендації для керівників туристсько–краєзнавчого напрямку, узагальнив матеріал з туристської роботи, підготував електроний посібник з атлетизму для юнаків 10-11 класів, програму факультативу з настільного тенісу для 5-9 класів. ЗАНЯТТЯ-ПОДОРОЖ ІЗ ТУРИЗМУ

Калінкін Ю.О. Поширюю власний досвід у професійному середовищі, одночасно використовуючи провідний досвід колег, шляхом проведення відкритих методи...
Слайд № 18

Калінкін Ю.О. Поширюю власний досвід у професійному середовищі, одночасно використовуючи провідний досвід колег, шляхом проведення відкритих методичних, виховних заходів, навчальних занять, тренінгів. Беру активну участь у роботі міського методичного об’єднання вчителів фізичної культури, відповідальних за туристсько-краєзнавчу роботу у закладах освіти міста. Підвищую свій професійний рівень постійною участю в обласних тренінгах, семінарах-практикумах Донецького ОблІППО щодо шляхів вдосконалення та підвищення ефективності сучасного уроку фізичної культури.

Держава Система роботи з формування здорового способу життя школярів Родина Навчальний заклад Громадкість Класно-урочна Позаурочна Позашкільна діял...
Слайд № 19

Держава Система роботи з формування здорового способу життя школярів Родина Навчальний заклад Громадкість Класно-урочна Позаурочна Позашкільна діяльність діяльність діяльність Технології Традиційні Інноваційні: - ІКТ - інтерактивні форми - проектні - мультимедійні - моніторинг оздоровчої функції освіти Держава Родина Громада Калінкін Ю.О.

«Справжні професіонали шліфують основи своєї справи кожен день» В.Ломбарді «Хто вирішив вчити інших, ніколи не повинен припиняти навчатись сам» Д.К...
Слайд № 20

«Справжні професіонали шліфують основи своєї справи кожен день» В.Ломбарді «Хто вирішив вчити інших, ніколи не повинен припиняти навчатись сам» Д.К. Дана «Якщо якась справа гідна того, щоб її робити, робити її слід добре» П. Снеллі «Діаманти – це лише шматки вугілля, яке перейшло всі етапи перетворення» М. Сміт Калінкін Ю.О.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.

Нещодавно завантажили