і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови

Формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови

Передплата на журнал
Свідоцтво про публікацію матеріала №YA353974
За публікацію цієї методичної розробки Вакуленко Інеса Віталіївна отримав(ла) свідоцтво №YA353974
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Бібліотека
матеріалів
Опис презентації окремими слайдами:
Слайд № 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка       Кафедра теорії і методики початкової освіти       МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА   Тема «ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» Виконала: Вакуленко Інеса Віталіївна Початкова освіта спеціальності: 8.01010201   Науковий керівник: Кандидат педагогічних наук, старший викладач Вишник Олена Олександрівна

Слайд № 2

Актуальність дослідження. На сьогоднішній день у вітчизняній педагогіці відсутні розробки оптимальних шляхів формування риторичної компетентності учнів, недостатньо досліджена проблема риторичної компетентності. Об’єктом дослідження є формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів. Предметом дослідження є педагогічні умови формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови. Мета дослідження полягає у визначенні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови.

Слайд № 3

Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з досліджуваної проблеми. 2. З’ясувати сутність поняття «риторична компетентність молодших школярів» та розкрити його зміст і структуру. 3. З’ясувати місце уроків української мови у процесі формування риторичної компетентності учнів 3-4 класу. 4. Визначити критерії та показники, схарактеризувати рівні розвитку риторичної компетентності учнів 3-4 класів. 5. Експериментально перевірити визначені педагогічні умови формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови.

Слайд № 4

Слайд № 5

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм (у %)

Слайд № 6

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм (у %)

Слайд № 7

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм (у %)

Слайд № 8

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм у експериментальній групі (у %)

Слайд № 9

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм у експериментальній групі (у %)

Слайд № 10

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм у експериментальній групі (у %)

Слайд № 11

Тема «ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» Виконала: Вакуленко Інеса Віталіївна Дякуємо за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Пропоную до уваги магістерську роботу.
  • Додано
    22.02.2018
  • Розділ
    Українська мова
  • Клас
    3 Клас, 4 Клас
  • Тип
    Наукова робота
  • Переглядів
    7963
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер матеріала
    YA353974
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Осінь – 2018»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання