і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Акція
Вебінарний безліміт
Заощаджуйте понад 5000грн

Замовляйте усі свідоцтва за вебінари (понад 90 вебінарів)

з 12 липня
до 25 липня
199грн
з 26 липня
до 15 серпня
299грн
з 16 серпня
до 31 серпня
399грн
Активуйте «Вебінарний Безліміт» та отримайте
30 днів необмеженого доступу до 90 вебінарів
Предмети »

Формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка       Кафедра теорії і методики поч...
Слайд № 1

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка       Кафедра теорії і методики початкової освіти       МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА   Тема «ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» Виконала: Вакуленко Інеса Віталіївна Початкова освіта спеціальності: 8.01010201   Науковий керівник: Кандидат педагогічних наук, старший викладач Вишник Олена Олександрівна

Актуальність дослідження. На сьогоднішній день у вітчизняній педагогіці відсутні розробки оптимальних шляхів формування риторичної компетентності у...
Слайд № 2

Актуальність дослідження. На сьогоднішній день у вітчизняній педагогіці відсутні розробки оптимальних шляхів формування риторичної компетентності учнів, недостатньо досліджена проблема риторичної компетентності. Об’єктом дослідження є формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів. Предметом дослідження є педагогічні умови формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови. Мета дослідження полягає у визначенні, обґрунтуванні та експериментальній перевірці педагогічних умов формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови.

Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з досліджуваної проблеми. 2. З’ясувати сутність поняття «риторична компете...
Слайд № 3

Завдання дослідження: 1. Проаналізувати психолого-педагогічну літературу з досліджуваної проблеми. 2. З’ясувати сутність поняття «риторична компетентність молодших школярів» та розкрити його зміст і структуру. 3. З’ясувати місце уроків української мови у процесі формування риторичної компетентності учнів 3-4 класу. 4. Визначити критерії та показники, схарактеризувати рівні розвитку риторичної компетентності учнів 3-4 класів. 5. Експериментально перевірити визначені педагогічні умови формування риторичної компетентності учнів 3-4 класів на уроках української мови.

Слайд № 4

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм (у %)
Слайд № 5

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм (у %)

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм (у %)
Слайд № 6

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм (у %)

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм (у %)
Слайд № 7

Результати обстеження рівня риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм (у %)

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм у експериментальній групі (у %)
Слайд № 8

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за когнітивним критерієм у експериментальній групі (у %)

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм у експериментальній групі (у %)
Слайд № 9

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за мотиваційно-ціннісним критерієм у експериментальній групі (у %)

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм у експериментальній групі (у %)
Слайд № 10

Динаміка рівнів риторичної компетентності учнів 3-4 класів за діяльнісним критерієм у експериментальній групі (у %)

Тема «ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» Виконала: Вакуленко Інеса Віталіївна Дякуємо за увагу!
Слайд № 11

Тема «ФОРМУВАННЯ РИТОРИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 3-4 КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» Виконала: Вакуленко Інеса Віталіївна Дякуємо за увагу!

Опис документу:
Пропоную до уваги магістерську роботу.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн
354 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти