До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
5
міс.
1
7
дн.
2
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Формування навичок самоврядування , соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді

Опис документу:
Учнівське самоврядування є універсальною формою активності учнів, яку можна з однаковим успіхом вважати як засобом життя учнівського колективу, так і прикладом творчої самореалізації особистості. Самоврядування забезпечує участь учнів у різноплановій і глибоко змістовній роботі школи, залучає їх до управління справами колективу, допомагає їм зрозуміти свої права та обов’язки, формує в них почуття керівника спочатку у класі, а потім у школі, місті, державі.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Формування навичок самоврядування , соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді
Слайд № 1

Формування навичок самоврядування , соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності учнівської молоді

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій
Слайд № 2

Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам'ятаю. Те, що я роблю, я розумію. Конфуцій

Конвенція ООН про права дитини Європейська хартія місцевого самоврядування Конституція України Закони України «Про освіту», «Про місцеве самоврядув...
Слайд № 3

Конвенція ООН про права дитини Європейська хартія місцевого самоврядування Конституція України Закони України «Про освіту», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дитячі та молодіжні громадські організації» Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року Програма «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Правове підґрунтя діяльності органів самоврядування

Учнівське самоврядування – форма організації життєдіяльності колективу. Педагогічний словник Основна мета включення молоді до учнівського самовряду...
Слайд № 4

Учнівське самоврядування – форма організації життєдіяльності колективу. Педагогічний словник Основна мета включення молоді до учнівського самоврядування - допомогти самореалізуватися особистості в процесі спільної діяльності підлітків і дорослих.

Головні функції учнівського самоврядування Соціалізуюча. Комунікативна. Організаторська. Превентивна. Прогностична. Пізнавально-пошукова. Виховна
Слайд № 5

Головні функції учнівського самоврядування Соціалізуюча. Комунікативна. Організаторська. Превентивна. Прогностична. Пізнавально-пошукова. Виховна

Сприяння розвитку підлітка.   Формування дитячого колективу як команди.   Формування в учнів готовності до виконання різних доручень, тобто виконув...
Слайд № 6

Сприяння розвитку підлітка.   Формування дитячого колективу як команди.   Формування в учнів готовності до виконання різних доручень, тобто виконувати систему соціальних ролей. Цільові орієнтири учнівського самоврядування

Сприяння розвитку підлітка Розвиток творчого потенціалу учнів. Стимулювання саморозвитку. Планомірний розвиток нахилів, здібностей і талантів підлі...
Слайд № 7

Сприяння розвитку підлітка Розвиток творчого потенціалу учнів. Стимулювання саморозвитку. Планомірний розвиток нахилів, здібностей і талантів підлітків. Розвиток ініціативи та активності. Розвиток самостійності.

Формування учнівського колективу як команди Виховання поваги до думки інших. Формування основ взаємодії. Навчання навичкам спілкування та слухання....
Слайд № 8

Формування учнівського колективу як команди Виховання поваги до думки інших. Формування основ взаємодії. Навчання навичкам спілкування та слухання. Виховання почуття відповідальності за свої вчинки і вчинки своїх товаришів. Залучення до колективної творчої діяльності. Спонукання до усвідомленого застосування навичок культури поведінки при взаємодії. Формування умінь перемагати і програвати.

Формування в учнів готовності до виконання різних доручень Розвиток соціальної спрямованості в діяльності. Спонукання до самостійного вибору видів ...
Слайд № 9

Формування в учнів готовності до виконання різних доручень Розвиток соціальної спрямованості в діяльності. Спонукання до самостійного вибору видів і способів діяльності. Спонукання до участі у підготовці справ. Залучення до аналізу справ. Розвиток прагнення до досягнення ступенів зростання. Спонукання до виконання доручень. Розвиток адекватної самооцінки і залучення до аналізу діяльності

Умови забезпечення ефективності учнівського самоврядування Організація ефективної взаємодії в групах. Створення ситуації успіху як для окремих учні...
Слайд № 10

Умови забезпечення ефективності учнівського самоврядування Організація ефективної взаємодії в групах. Створення ситуації успіху як для окремих учнів, так і для мікрогрупи та всього учнівського колективу. Надання можливості вільного вибору важливої для учнів діяльності, форм її організації та спілкування.

Роль педагогів у формуванні навичок соціальної активності учнів Особистий приклад.   Зацікавленість справами учнів. Дотримування слова. Віра у свої...
Слайд № 11

Роль педагогів у формуванні навичок соціальної активності учнів Особистий приклад.   Зацікавленість справами учнів. Дотримування слова. Віра у своїх вихованців.  Рівне ставлення до всіх учнів. Вміння пробачати помилки інших.  Вдосконалення педагогічної майстерності.

Слайд № 12

1. Формувати навички самоврядування, соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності учнів. Педагогічний колектив, постійно 2.Акт...
Слайд № 13

1. Формувати навички самоврядування, соціальної активності в процесі практичної громадської діяльності учнів. Педагогічний колектив, постійно 2.Активно залучати до участі в роботі учнівського самоврядування учнів, які потребують особливого педагогічного підходу, уваги та контролю. Класні керівники, постійно 3. Спрямовувати всі зусилля педагогічного колективу на ефективне функціонування шкільного учнівського самоврядування. Постійно, педагогічний колектив Проект рішення педагогічної ради

4. З метою розвитку організаторських здібностей, формування активної життєвої позиції, вміння жити в нових економічних умовах, надавати постійну до...
Слайд № 14

4. З метою розвитку організаторських здібностей, формування активної життєвої позиції, вміння жити в нових економічних умовах, надавати постійну допомогу учням щодо діяльності учнівського самоврядування. Постійно, педагогічний колектив 5.  Провести тестування з метою вивчення лідерських якостей учнівської молоді школи. Січень-березень, практичний психолог, класні керівники

  • 13.10.2019
  • Виховна робота
  • 5 Клас, 6 Клас, 7 Клас, 8 Клас, 9 Клас, 10 Клас, 11 Клас
  • Презентація
  • 93
  • 0
  • 2
  • Стежити

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн