Взяти участь
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень 2.0».
Головний приз 500грн + безкоштовний вебінар.
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Формування навичок безпечної поведінки учнів у мережі Інтернет методами кейс-технологій

Формування навичок безпечної поведінки учнів у мережі Інтернет методами кейс-технологій

Курс:«Активізація творчого потенціалу вчителів шляхом використання ігрових форм організації учнів на уроці»
Черниш Олена Степанівна
36 годин
1400 грн
290 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XS503691
За публікацію цієї методичної розробки Омельченко Тетяна Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №XS503691
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Опис презентації окремими слайдами:
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ МЕТОДАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ Омельченко Тетяна Вікторівна, вчитель інформатики КЗ «Микол...
Слайд № 1

ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ УЧНІВ У МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ МЕТОДАМИ КЕЙС-ТЕХНОЛОГІЙ Омельченко Тетяна Вікторівна, вчитель інформатики КЗ «Миколаївське – НВО»

Глобальна мережа Інтернет дає можливості для спілкування, навчання та дозвілля. Але у своєму природньому прагненні освоїти інформаційне середовище ...
Слайд № 2

Глобальна мережа Інтернет дає можливості для спілкування, навчання та дозвілля. Але у своєму природньому прагненні освоїти інформаційне середовище діти можуть наражатись на небезпеки пов’язаними з Інтернетом.

Для усвідомлення загроз і ризиків Серед учнів 5-11 класів КЗ «Миколаївське – НВО» було проведено он-лайн опитування «Інтернет – інформаційне середо...
Слайд № 3

Для усвідомлення загроз і ризиків Серед учнів 5-11 класів КЗ «Миколаївське – НВО» було проведено он-лайн опитування «Інтернет – інформаційне середовище для допитливих чи павутиння для довірливих»

Ставлення батьків до користування дітей мережею Інтернет
Слайд № 4

Ставлення батьків до користування дітей мережею Інтернет

Час користування Інтернетом
Слайд № 5

Час користування Інтернетом

Діяльність учнів 5-11 класів в Інтернеті
Слайд № 6

Діяльність учнів 5-11 класів в Інтернеті

Соціальні мережі та особисті дані
Слайд № 7

Соціальні мережі та особисті дані

Чи погодилися б на РЕАЛЬНУ зустріч з людиною, з якою познайомились ВІРТУАЛЬНО?
Слайд № 8

Чи погодилися б на РЕАЛЬНУ зустріч з людиною, з якою познайомились ВІРТУАЛЬНО?

Чи безпечний Інтернет? Потенційні загрози, які вказують учні:
Слайд № 9

Чи безпечний Інтернет? Потенційні загрози, які вказують учні:

Від кого Ви дізнаєтесь про правила безпечної поведінки в Інтернет?
Слайд № 10

Від кого Ви дізнаєтесь про правила безпечної поведінки в Інтернет?

Формування навичок безпечної поведінки учнів у мережі Інтернет Формуванню навичок і прийомів всебічного аналізу ситуацій, які можуть виникнути в пр...
Слайд № 11

Формування навичок безпечної поведінки учнів у мережі Інтернет Формуванню навичок і прийомів всебічного аналізу ситуацій, які можуть виникнути в процесі роботи у Всесвітній мережі Інтернет, та прогнозуванню способів розвитку ситуації в умовах невизначеності, сприяє використання у навчально-педагогічному процесі кейс-технологій

Історична довідка Кейс-метод вперше застосували на початку ХХ ст. під час викладання управлінських дисциплін у школі бізнесу Гарвардського універси...
Слайд № 12

Історична довідка Кейс-метод вперше застосували на початку ХХ ст. під час викладання управлінських дисциплін у школі бізнесу Гарвардського університету в США; В Україні кейс-метод уперше представлено у 1992 р. фахівцями Школи державного управління ім. Дж. Кеннеді Гарвардського університету в Національній академії державного управління при Президентові України.

Case Study – Кейс метод Від англійського «Case»– випадок, «Study» – вивчення Суть кейс методу полягає у розгляді конкретних життєвих випадків – КЕЙ...
Слайд № 13

Case Study – Кейс метод Від англійського «Case»– випадок, «Study» – вивчення Суть кейс методу полягає у розгляді конкретних життєвих випадків – КЕЙСІВ для спільного аналізу, обговорення та прийняття рішень учнями щодо розв’язання запропонованого вчителем випадку Кейс 1 Кейс 2 Кейс 3

Кейс-технології – це загальна назва технологій навчання, що є методами аналізу До кейс-технологій відносяться: метод кейсів метод ситуаційного анал...
Слайд № 14

Кейс-технології – це загальна назва технологій навчання, що є методами аналізу До кейс-технологій відносяться: метод кейсів метод ситуаційного аналізу ситуаційні завдання й вправи аналіз конкретних ситуацій (кейс-стаді) метод інциденту метод розбору ділової кореспонденції ігрове проектування метод ситуаційно-рольових ігор метод дискусії

Кейс-технологія – інноваційна технологія навчання, що полягає у розв’язанні конкретних ситуацій (кейсів), і спрямована на формування необхідних про...
Слайд № 15

Кейс-технологія – інноваційна технологія навчання, що полягає у розв’язанні конкретних ситуацій (кейсів), і спрямована на формування необхідних професійних і особистісних компетентностей та розвиток мисленнєвих навичок

Діяльність вчителя щодо використання кейс-технології Створення кейсу та моделювання питань для його аналізу; Організація роботи на уроці: 2.1. Озна...
Слайд № 16

Діяльність вчителя щодо використання кейс-технології Створення кейсу та моделювання питань для його аналізу; Організація роботи на уроці: 2.1. Ознайомлення учнів зі змістом кейсу; 2.2. Організація командної (групової) роботи, яка передбачає аналіз кейсу; 2.3. Презентація результатів командної роботи та організація дискусії; 2.4. Підбиття підсумків.

Кейс 1 У Сергія є молодша сестричка, якій батьки купили новий комп’ютер і підключили до мережі Інтернет. Батьки дозволили дочці користуватись комп'...
Слайд № 17

Кейс 1 У Сергія є молодша сестричка, якій батьки купили новий комп’ютер і підключили до мережі Інтернет. Батьки дозволили дочці користуватись комп'ютером самостійно, але домовились, що не більше 30 хвилин в день. Сергія попросили налаштувати домашній комп’ютер так, щоб сестричка могла користуватись максимально безпечно. Які налаштування потрібно виконати Сергію?

Кейс 2 У 8 класі навчається учень Микола, якому 13 років. Останнім часом він став отримувати багато спаму і його це сильно дратує. Він любить спілк...
Слайд № 18

Кейс 2 У 8 класі навчається учень Микола, якому 13 років. Останнім часом він став отримувати багато спаму і його це сильно дратує. Він любить спілкуватися, тому зареєструвався в 10 соціальних мережах. Ще він часто завантажує музику з безкоштовних ресурсів. Микола хвилюється, оскільки важливі листи від організаторів олімпіади з української мови, в якій він бере участь, постійно потрапляють у папку «Спам». Через це хлопець виявляє їх невчасно. Яким чином Микола може змінити свою роботу в Інтернеті, щоб не отримувати спам, але при цьому вчасно отримувати важливі листи?

Кейс 3 Марина (14 років) – приваблива молода дівчина. Її подруга Руслана мріє стати фотографом, тому часто влаштовує для Марини фотосесії. Марині п...
Слайд № 19

Кейс 3 Марина (14 років) – приваблива молода дівчина. Її подруга Руслана мріє стати фотографом, тому часто влаштовує для Марини фотосесії. Марині подобаються фотографії, тому вона розміщує їх в Instagram. Вчора Марина отримала повідомлення від Валентини (45 років). Агент по кастингу модельного агентства – Валентина повідомляє: що була вражена фотографіями Марини, що дівчина має модельний тип зовнішності, і модельне агентство запрошує Марину на співбесіду. Валентина пояснила, що це запрошення не означає, що дівчина точно їм підходить як модель, але є шанс проявити себе при зустрічі. Валентина залишила свій контактний e-mail і посилання на офіційний сайт модельного агентства. Чи варто Марині погоджуватися на зустріч? Чому? Що вас насторожує в даній ситуації? Чи довіряєте ви Валентині? Які можуть бути наслідки зустрічі? Яким чином Марина могла б себе захистити?

Кейс 4 Олексій навчається в 6 класі. Одного разу він шукав книгу про спортивні машини у пошуковій системі Google. Коли знайшов, вирішив завантажити...
Слайд № 20

Кейс 4 Олексій навчається в 6 класі. Одного разу він шукав книгу про спортивні машини у пошуковій системі Google. Коли знайшов, вирішив завантажити, та раптом з’явився банер з написом «Microsoft Security», і заблокував весь екран. На банері також написано, що хлопець порушив права, тому необхідно поповнити рахунок, відправивши SMS-повідомлення на номер 6666, щоб отримати код для розблокування. Вартість SMS 150 гривень. Чи потрібно відправляти SMS-повідомлення? Що потрібно зробити Олексію, щоб вирішити проблему? Що потрібно зробити, щоб більше не потрапляти в такі неприємні ситуації?

Кейс 5 Аня перейшла в нову школу, спочатку все було добре: у неї з'явилися знайомі. Але несподівано в соціальній мережі хтось виклав її фотографію,...
Слайд № 21

Кейс 5 Аня перейшла в нову школу, спочатку все було добре: у неї з'явилися знайомі. Але несподівано в соціальній мережі хтось виклав її фотографію, на якій Аня під час уроку їсть булочку. Фотографія вийшла смішна. Наступного дня як тільки Аня прийшла в школу, всі стали з неї насміхатись. Дівчина перестала ходити до школи, каже, що всі її там зневажають. Як ви вважаєте, чи реальна ця історія? Як почувається Аня? Хто постраждав у цій ситуації? Хто вчинив неправильно? Як ви б вчинили у даній ситуації?

Технологія «кейсів» сприяє формуванню таких навичок: аналітичні – вміння відрізняти дані від інформації та аналізувати її, виділяти суттєву та непо...
Слайд № 22

Технологія «кейсів» сприяє формуванню таких навичок: аналітичні – вміння відрізняти дані від інформації та аналізувати її, виділяти суттєву та непотрібну інформацію, логічно мислити; практичні – формування на практиці навичок використання теоретичних знань; творчі – генерація альтернативних рішень; комунікативні – вміння вести дискусію, захищати власну точку зору, працювати в групах; соціальні – співпраця, упевненість, повага до думок інших.

Висновок Використання кейс-технологій при вивченні теми «Безпека дітей в Інтернеті» вирішує загальні цілі навчання: засвоєння змісту й формування н...
Слайд № 23

Висновок Використання кейс-технологій при вивченні теми «Безпека дітей в Інтернеті» вирішує загальні цілі навчання: засвоєння змісту й формування навичок, вміння працювати в команді й розвивати особистісні якості, здатність аналізувати й діагностувати проблеми, а також самостійно приймати рішення щодо необхідності дотримуватись правил безпечної поведінки в мережі Інтернет

Використані джерела Загродська О. Б. Формування інформаційних та комунікаційних компетентностей учнів шляхом застосування кейс-методу в процесі вик...
Слайд № 24

Використані джерела Загродська О. Б. Формування інформаційних та комунікаційних компетентностей учнів шляхом застосування кейс-методу в процесі викладання шкільного курсу інформатики [Електронний ресурс] / О. Б. Загродська. – Балка, 2015. – 62 с. – Режим доступу: http://bit.ly/2FZXxzS. – Назва з екрана. Інтернет – інформаційне середовище для допитливих чи павутиння для довірливих [Електронний ресурс] : опитування // Online Test Pad : сайт он-лайн тестів. – Режим доступу: http://bit.ly/2GhAxMN. – Назва з екрана. Малик О. М. Використання кейс-технологій на заняттях з математики / Олена Миколаївна Малик. – Дніпропетровськ, 2016. – 26 с. Ситуаційна методика навчання: теорія і практика / упоряд. О. Сидоренко, В. Чуба. – К. : Центр інновацій та розвитку, 2001. – 256 с. Сурмін Ю. П. Кейс-метод: становлення та розвиток в Україні [Електронний ресурс] / Ю. П. Сурмін // Вісник НАДУ. – 2015. – № 2. – С. 19–28. – Режим доступу: http://bit.ly/2DGYsaU. – Назва з екрана.

Омельченко Тетяна Вікторівна teacher.informatics.tv@gmail.com Дякую за увагу! «Технології – це всього лише інструмент» Білл Гейтс, засновник корпор...
Слайд № 25

Омельченко Тетяна Вікторівна teacher.informatics.tv@gmail.com Дякую за увагу! «Технології – це всього лише інструмент» Білл Гейтс, засновник корпорації Microsoft К Е Й С

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Подано теоретичне обґрунтування доцільності застосування кейс-технологій як засобу формування навичок безпечної поведінки учнів в мережі Інтернет, визначено аспекти його реалізації у навчальному процесі загальноосвітньої школи; представлено приклади застосування кейсів для безпеки дітей в Інтернеті.
  • Додано
    25.02.2018
  • Розділ
    Інформатика
  • Тип
    Презентація
  • Переглядів
    4066
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    XS503691
  • Вподобань
    0
Курс:«Інтернет-ресурси для опитування і тестування»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
249 грн
Свідоцтво про публікацію матеріала №XS503691
За публікацію цієї методичної розробки Омельченко Тетяна Вікторівна отримав(ла) свідоцтво №XS503691
Завантажте Ваші авторські методичні розробки на сайт та миттєво отримайте персональне свідоцтво про публікацію від ЗМІ «Всеосвіта»
Шкільна міжнародна дистанційна олімпіада «Всеосвiта Зима – 2018-2019»

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти