Формувальне оцінювання в НУШ

НУШ

Для кого: Дорослі

24.11.2020

1790

143

0

Опис документу:
Презентація "Формувальне оцінювання в НУШ" дає визначення поняттю, принципам, методам та інструментам формувального оцінювання. У розгорнутому вигляді представляє деякі його техніки. Буде корисною та пізнавальною для вчителів 1 - 4 класів.
Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Формувальне оцінювання в НУШ
Слайд № 1

Формувальне оцінювання в НУШ

Формувальне оцінювання — це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, опираючись на дані ...
Слайд № 2

Формувальне оцінювання — це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес, опираючись на дані відстеження особистісного розвитку дітей та хід набуття ними навчального досвіду й компетентностей

Центрованість на учневі. В центрі уваги – учень. Головна мета – як покращувати і розвивати навчання. Спрямовується вчителем. Автономія, академічна ...
Слайд № 3

Центрованість на учневі. В центрі уваги – учень. Головна мета – як покращувати і розвивати навчання. Спрямовується вчителем. Автономія, академічна свобода і високий професіоналізм вчителя, так як саме він визначає, що оцінювати, яким чином, як реагувати на інформацію, отриману в результаті оцінювання. Різнобічна результативність. Співучасть учня в оцінюванні розвиває навички самооцінювання, учні глибше занурюються в матеріал, краще його засвоюють. Впливає на навчальний процес. Мета формувального оцінювання – покращити якість навчання, воно не пов’язане з певною бальною шкалою та може бути анонімним. Визначається контекстом. Форми і критерії оцінювання залежать від конкретної ситуації. Неперервність. Використовуючи набір простих технік, вчитель організує зворотний зв’язок: листи самооцінювання, ментальні карти, оцінювання за результатом та ін. Опора на якісне викладання. Формувальне оцінювання повинно базуватися на високому професіоналізмі вчителя. Принципи формувального оцінювання

Хто оцінює? Потрібно пам’ятати, що досягнення учня може оцінити не тільки вчитель, а й сам учень. Як оцінювати? Оцінювання має проводитись на основ...
Слайд № 4

Хто оцінює? Потрібно пам’ятати, що досягнення учня може оцінити не тільки вчитель, а й сам учень. Як оцінювати? Оцінювання має проводитись на основі розроблених та затверджених критеріїв, які вчитель повідомляє учням на початку навчання. Що оцінювати? Вміння презентувати набуті знання, спосіб виконання завдань, результати та спосіб їх досягнення, рівень опанування учнями компетентностей тощо. Навіщо оцінювати? Щоб діагностувати складнощі, мотивувати, підтримувати успіхи у досягненні навчальних цілей, виявляти навчальні потреби. Орієнтирами для конструювання моделі формувального оцінювання у конкретному класі мають бути такі запитання:

Педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів; Аналізу портфоліо учнівських робіт, попередніх навчальних дося...
Слайд № 5

Педагогічного спостереження учителя за навчальною та іншими видами діяльності учнів; Аналізу портфоліо учнівських робіт, попередніх навчальних досягнень учнів; Самооцінювання та взаємооцінювання результатів діяльності учнів; Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками; Застосування прийомів отримання зворотного зв‘язку щодо сприйняття та розуміння учнями навчального матеріалу. Формувальне оцінювання здійснюється шляхом:

Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителя чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому вип...
Слайд № 6

Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителя чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу; зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності Для учня вчитися на помилках; зрозуміти, що є важливим, а що другорядним; зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи; визначити, чого вони не знають; визначити, чого вони не вміють робити

Графічні - Карти знань, завдання на послідовність, схеми, списки пріоритетів, таблиці. Наочні - замітки, оціночні листки, контрольні списки, запита...
Слайд № 7

Графічні - Карти знань, завдання на послідовність, схеми, списки пріоритетів, таблиці. Наочні - замітки, оціночні листки, контрольні списки, запитання для обговорення, спостереження учнів, спостереження вчителя. Текстові, відео, фото - форми, запитання, щоденники. Консультації - форми запитання. Методи та інструменти формувального оцінювання

Деякі техніки формувального оцінювання
Слайд № 8

Деякі техніки формувального оцінювання

У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати картку відповідного кольору: Світлофор розуміння
Слайд № 9

У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати картку відповідного кольору: Світлофор розуміння

Слайд № 10

У кінці навчального тижня кожному учневі пропонується дати відповіді на запитання - «Чому я навчився за тиждень?» - «Що для мене залишилося нез’ясо...
Слайд № 11

У кінці навчального тижня кожному учневі пропонується дати відповіді на запитання - «Чому я навчився за тиждень?» - «Що для мене залишилося нез’ясованим?» - «Які запитання я б поставив учням, якби був учителем?» Тижневий звіт

Дякую за увагу!
Слайд № 12

Дякую за увагу!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.