Сьогодні відбулась
онлайн-конференція:
«
Освіта проти насильства: методи профілактики та алгоритми реагування
»
Взяти участь Всі події

Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів

НУШ

20.10.2021

203

32

0

Опис документу:

У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання. Формувальне оцінювання має мотивувати і надихати дитину на навчальну діяльність, вияв власних здобутків та сприяти формуванню навичок застосування знань і умінь при виконанні практико орієнтованих завдань.

Перегляд
матеріалу
Отримати код
Опис презентації окремими слайдами:
Розробила Боярська Л.Л.,вчитель початкових класів Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів
Слайд № 1

Розробила Боярська Л.Л.,вчитель початкових класів Формувальне оцінювання навчальних досягнень учнів

«Оцінка- нагорода за працю, а не покарання за лінощі». В.О. Сухомлинський
Слайд № 2

«Оцінка- нагорода за працю, а не покарання за лінощі». В.О. Сухомлинський

У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінюван...
Слайд № 3

У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.

Формувальне оцінювання пов’язане з такими важливими завданнями: сприяти впевненості учня у власних силах; надавати орієнтири, корисні поради на пев...
Слайд № 4

Формувальне оцінювання пов’язане з такими важливими завданнями: сприяти впевненості учня у власних силах; надавати орієнтири, корисні поради на певних етапах навчання; сигналізувати по складнощі; забезпечувати діалог «учитель – учень»; формувати стратегію успішного навчання.

Принципи формувального оцінювання 1. Центрованість на учневі. 2. Спрямовується вчителем. 3. Різнобічна результативність. 4. Неперервність. 5. Опора...
Слайд № 5

Принципи формувального оцінювання 1. Центрованість на учневі. 2. Спрямовується вчителем. 3. Різнобічна результативність. 4. Неперервність. 5. Опора на якісне викладання.

Традиційне оцінювання Оцінювання знань предмета Оцінювання кінцевого результату Оцінювання вчителем Отримання звіту про результати навчання учнів, ...
Слайд № 6

Традиційне оцінювання Оцінювання знань предмета Оцінювання кінцевого результату Оцінювання вчителем Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування Формувальне оцінювання Оцінювання знань предмета Оцінювання кінцевого результату Оцінювання вчителем Отримання звіту про результати навчання учнів, їх ранжування

Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителя чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому вип...
Слайд № 7

Формувальне оцінювання надає можливість Для вчителя чітко сформулювати освітній результат, який потрібно отримати та оцінити в кожному окремому випадку та організувати, відповідно до цього, свою роботу; зробити учня суб’єктом освітньої та оцінювальної діяльності Для учня вчитися на помилках; зрозуміти, що є важливим, а що другорядним; зрозуміти, в яких видах діяльності є успіхи; визначити, чого вони не знають; визначити, чого вони не вміють робити

Техніки формувального оцінювання
Слайд № 8

Техніки формувального оцінювання

Аналітичні запитання. ( Як ти можеш довести, що…..? Що ти думаєш про…? Обгрунтуй свою думку. Як можна вирішити цю поблему? Чому ти так думаєш?) Реф...
Слайд № 9

Аналітичні запитання. ( Як ти можеш довести, що…..? Що ти думаєш про…? Обгрунтуй свою думку. Як можна вирішити цю поблему? Чому ти так думаєш?) Рефлексивні техніки ( сигнали рукою, картками)

Світлофор У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: розуміння неповне розум...
Слайд № 10

Світлофор У кожного учня є картки трьох кольорів світлофора. Учитель просить учнів показувати карткою відповідного кольору: розуміння неповне розуміння нерозуміння

Сигнали рукою Я розумію _______ і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору). Я все ще не розумію _________ (палець руки спрямовано в сто...
Слайд № 11

Сигнали рукою Я розумію _______ і можу пояснити (великий палець руки спрямовано вгору). Я все ще не розумію _________ (палець руки спрямовано в сторону). Я не зовсім упевнений у _________ (помахати рукою

3. Уточнюючі питання ( Який момент уроку був найцікавішим? Найважливішим? Що для вас було найважчим сьогодні, що ви не зрозуміли?) 4. Міні тести пі...
Слайд № 12

3. Уточнюючі питання ( Який момент уроку був найцікавішим? Найважливішим? Що для вас було найважчим сьогодні, що ви не зрозуміли?) 4. Міні тести під час уроку 5. Формувальні тести ( самос-тійні відповіді з подальшим колективним обговооенням)

Дві зірки й побажання ( самооцінювання) Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника....
Слайд № 13

Дві зірки й побажання ( самооцінювання) Застосовується для оцінювання творчих робіт учнів, творів. Учитель пропонує перевірити роботу однокласника. Коли учні коментують роботи один одного, вони не виставляють оцінки, а вказують на два позитивні моменти – «дві зірки» – і на один момент, який потребує доопрацювання – «побажання»

« Реальні межі людського потенціалу невідомі і неможливо передбачити, чого можна досягнути за роки пристрасного захоплення, наполегливої і постійно...
Слайд № 14

« Реальні межі людського потенціалу невідомі і неможливо передбачити, чого можна досягнути за роки пристрасного захоплення, наполегливої і постійної праці»   Керол С. Двек

Дякую за увагу !
Слайд № 15

Дякую за увагу !

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.