Сьогодні о 16:00
Вебінар:
«
Сучасні методики засвоєння норм нової редакції "Українського правопису"
»
Взяти участь Всі події

Формув. у дошк. акт. жит. позиції щодо здор. спос. життя та власної безпеки (Участь у семінарі керівників М/О інстр.ф-ри)

Фізична культура

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

03.09.2020

192

7

0

Опис документу:
Розкриваючи тему:"Формування у дошкільників активної життєвої позиції щодо здорового способу життя та власної безпеки" висвітлено проблемне питання над яким працює методобєднання: "Оптимізація рухової активності дошкільників в сучасному ЗДО". Показана робота м/о на протязі року.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Заклад дошкільної освіти №21 «Пролісок»

Формування у дошкільників активної життєвої позиції щодо здорового способу життя та власної безпеки

(Участь у семінарі керівників методичних об ᾽ єднань м. Коломиї)

Підготувала: Блясецька З.Ю.

керівник м/о інструкторів з фізкультури

ЗДО м. Коломия

м. Коломия 2010р

Формування у дошкільників

активної життєвої позиції щодо здорового способу життя та власної безпеки

У нас, у Коломиї є 12 діючих ЗДО і один НВК. Всі дошкільні заклади, навіть малокомплектні мають інструкторів з фізкультури. Я є керівником м/о інструкторів з фізкультури з 2006 р. Уже впродовж 3-років наше м/о працює над проблемою «Оптимізація рухової активності дошкільників в сучасному ЗДО.

Протягом навчального року ми проводимо 4(чотири) м/о.

В структурі м/о, є теоретична частина, яка знайомить членів м/о з новинками методичної літератури, науковими ідеями, освітніми технологіями та нормативними документами.

Оскільки м/о є формою підвищення фахової майстерності педагогів, то це має великий потенціал. Ми проводимо м/о не тільки для того щоб отримувати методичні рекомендації, а даємо можливість інструкторам з фізкультури самостійно аналізувати ситуацію з власної практичної діяльності та знаходити способи розв’язання реальної проблеми.

В структуру м/о обов’язково включаємо практичну діяльність з дітьми та інструкторами фізкультури.

Розкриваючи тему «Формування у дошкільників активної життєвої позиції щодо здорового способу життя» стає важливою складовою майже всіх сучасних інноваційних технологій і передбачає створення здоров’я-формуючого середовища, упровадження в навчально-виховний процес варіативних програм, спецкурсів, факультативів, тренінгів із цього напряму.

Плануючи кожне методичне засідання ми добираємо такі форми і методи роботи з інструкторами фізкультури, які максимально активізують пізнавальну діяльність та педагогічний досвід з відповідного напряму фізкультурно-оздоровчої роботи.

Теми засідань м/о добираємо з урахуванням їх актуальності та використання інноваційних технологій на практиці. Так, скажімо, в минулому навчальному році на черговому засіданні м/о ми побачили дуже цікаву форму роботи, яка розкрила тему: «Новітні та оздоровчі технології на занятті з фізкультури»

Там мали можливість побачити оздоровчу гімнастику «ДІР» (динамічна інтенсивна реабілітація) з дітьми старшої групи ДНЗ №14 інструктор М. Грабовецька.

Автором цієї оздоровчої гімнастики є Козак Василь Васильович - науковець, реабілітолог, засновник громадської оздоровчої організації «Спас»

А майстер-клас гімнастики (ДІР) з інструкторами фізкультури провела його учениця Березюк Ольга Онисівна. Ми, впродовж двох місяців раз на тиждень відвідували заняття навчання гімнастики ДІР (Диск)

Інструктори з фізкультури люди творчі, завзяті і в своїй роботі люблять використовувати нетрадиційні, нестандартні форми, прийоми і методи роботи. Вони цікавляться новітніми оздоровчими технологіями і впроваджують їх у практику. Так інструктор з фізкультури ДНЗ №19 С. Гушулей показала як у фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми використовує нетрадиційне обладнання, зокрема «степ-платформа». Цей цікавий вид діяльності степ-аеробікою зацікавив не тільки дошкільнят, але і дорослих. І тому вже багато інструкторів нашого міста почали працювати над цим питанням. (Диск)

Цікавим видом роботи є також туристично-краєзнавча діяльність (ТКД). Глибоко розкривають цю тему такі дошкільні заклади: №5; №17; №18; №21. (Диск)

Урізноманітнюючи фізкультурно-оздоровчу роботу, формуючи у дітей зацікавленість до занять фізкультурою ми привчаємо їх до командних спортивних ігор з м’ячем. Я, наприклад, з 2010р. проводжу змагання першості ЗДО з так званого пластболу серед дітей старших груп. Це командна гра, яка проходить за правилами гри як у волейболі, тільки передача м’яча здійснюється не відбиванням а ловлею м’яча. Такими заходами ми формуємо справжній спортивний характер, товаристськість, дружелюбство. Завжди запрошуємо на такі міроприємства батьків, шукаємо спонсорів, меценатів і це теж стимулює дітей до бажання перемагати. (Диск)

Якщо повернутися до структури м/о то третьою важливою частиною є презентації (інвентарю, атрибутів до рухливих ігор, нестандартного обладнання, новітніх технологій, методичної літератури тощо).

А на завершення своєї доповіді не можу не сказати про те, що ми виховуємо справжніх олімпійців в дитсадках. Починаючи з 2010р. в кінці травня, як підсумок умінь і навичок, здобутих фізкультурно-оздоровчими заходами ми проводимо загально міську дошкільну спартакіаду

«Де ти майбутній Олімпієць?» (Диск)

Уже з 2017року такі загально - міські спартакіади ми проводимо кущовим методом, де участь приймають по три заклади в одному кущі, а переможці кущових змагань мають можливість помірятися силами у фіналі.

Опис: Розкриває фізкультурно-оздоровчу роботу у формуванні активної життєвої позиції щодо здорового способу життя та власної безпеки розкриває тему: «Новітні та оздоровчі технології на занятті з фізкультури» Зокрема гімнастика ДІР та заняття на степ-платформах і гра у пластбол.

admin м Коломия 2010р

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.