Фонди музею, особливості їх збереження. Методи комплектування фондів. (практичне заняття)

Опис документу:
Мета заняття: ознайомити вихованців з поняттям фонди музею; закріпити навички розпізнавання музейних предметів; виховувати почуття поваги та любові до культурної спадщини рідного краю. Навчитись виготовляти планшети для власних колекцій.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фонди музею, особливості їх збереження.

Методи комплектування фондів.

(практичне заняття)

КПНЗ «ЦТКЕУМ «Меридіан» КМР

Войтовицька Т.А.

Керівник гуртка

«Краєзнавці-екскурсоводи»

Кривий Ріг

Мета заняття:

ознайомити вихованців з поняттям фонди музею; закріпити навички розпізнавання музейних предметів; виховувати почуття поваги та любові до культурної спадщини рідного краю. Навчитись виготовляти планшети для власних колекцій.

Обладнання:

готовий до використання планшет, клейовий пістолет, монети незалежної України різних років (1991-2020) номіналом 1, 2, 5, 10, 25, 50 копійок та 1і 2 гривні.

Опорний конспект заняття.

А) Організаційна частина. Безпека життєдіяльності вихованців під час заняття.

Б) Ознайомлення з темою і метою заняття.

З метою пропаганди роботи музею, в рамках його просвітницької діяльності, наукові співробітники використовують такий прийом, як виїзна виставка з фондів музею. Співробітники державних музеїв виїздять до навчальних закладів та установ, будинків-інтернатів, підприємств щоб переконати громадськість у необхідності відвідування закладів культури, якими є музеї. Для цього їм доводиться брати з собою «ілюстративний матеріал» - планшети, на яких розміщено невеликі музейні зібрання.

В) Основна частина.

- Розповідь керівника гуртка:

Ніде в світі немає родини, яка б не зберігала сімейні цінності-будь то фронтове фото дідуся, чи браслет прабабусі, але є такі родини, які збирають поколіннями раритети, це можуть бути, значки, етикетки, асигнації, монети. Якщо у вашій родині це не склалося, ви особисто можете стати засновником Родинної колекції старожитностей. Але для цього, вам потрібно знати, як розташовувати зібрані експонати на планшетах, та як їх правильно виготовляти. Планшет можна не тільки розташувати на стіні своєї кімнати, а й показати друзям на класній годині,чи взяти участь у краєзнавчій виставці.

  • Вибір колекційного матеріалу для розміщення на планшеті.

  • Виготовлення планшета за зразком попереднього заняття.

  • Розташування експонатів на планшеті.

  • Закріплення за допомогою клеєвого пістолета .

  • Закріплення номерів біля кожного предмета.

  • Складання опису розміщених на планшеті експонатів.

  • Демонстрація отриманого результату роботи.

Г) Підсумок заняття: навички збереження та правильного оформлення колекційних предметів для експонування дуже важливі. Ви можете закріпити їх вдома виготовивши самостійно планшет з різноманітних предметів, наприклад значків.

Завдання для самоперевірки: якщо вам вдалося самостійно виготовити планшет з дрібних предметів, перевірте за яким принципом вони були підібрані: за матеріалом з якого виготовлені, захронологією, за певною темою тощо. Спробуйте, враховуючи вище зазначене дати назву своїй роботі (планшету).

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»