! В а ж л и в о
До ЗНО з УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ залишилося:
0
7
міс.
0
4
дн.
1
6
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!

Флеш-картки з теорії літератури "Роди та жанри" для учнів 9, 11 класів

Опис документу:
Питання теорії літератури виносяться на ЗНО з 2007 року. Готуючись до нього випускник школи повинен знаходити потрібну інформацію, визначати приналежність твору до одного з літературних родів і жанрів.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

ЕПОС-АВТОРСЬКА РОЗПОВІДЬ ПРО ПОДІЇ ЗОВНІШНЬОГО СВІТУ

(прозова мова)

Міф, легенда, казка, притча, оповідання, новела, повість, роман

ЛІРИКА – розкриває внутрішній світ героя, його почуття, переживання (віршована мова)

Пісня, вірш, ода, гімн, елегія, сонет

(за тематикою лірика буває: патріотична, громадянська, пейзажна, філософська, любовна)

ЛІРО-ЕПОС – поєднує ознаки лірики і епосу

(внутрішній світ + сюжет)

Загадки, прислівя, приказки, байка, поема, історична пісня, балада, поема, дума

ДРАМА – призначена для постановки на сцені. Характери героїв розкриваються через монологи та діалоги

Комедія, трагедія, драма як жанр, водевіль

«Кавказ» Т. Шевченко

Поема; ліро-епос

«Бджоло та Шершень» Г.Сковорода

Байка; ліро-епос

«Тарас Бульба» М.Гоголь

«Маруся» Г.Квітки-Основяненко

Повість; епос

«Наталка Полтавка» І. Котляревського

Пєса; драма

«Ой на горі вогонь горить»

Балада; ліро-епос»

«Доля» Т.Шевченко

Вірш; лірика

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі Blogger»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації (лист МОН № 4/2181-19 від 30.09.2019 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: як створити дієвий механізм
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись
Підвищення кваліфікації: вчителі самі вирішуватимуть, де навчатись