Флеш-картки є універсальним інструментом, тож їх можна використовувати під час вивчення будь-якої навчальної дисципліни як з учнями молодшої школи, так і зі старшокласниками. Флеш-карти (з англ. флеш - швидко) створено як інструмент для роботи на уроках з метою актуалізації, узагальнення й систематизації знань учнів. Поданий через них матеріал адаптований під особливості сприйняття інформації сучасною дитиною.
Усі флеш-картки покладіть до однієї зі скриньок (назвемо її «основною»). Запропонуйте учню взяти з неї 10-20 карток і вивчати їх протягом дня. Наступної доби попросіть дитину покласти опрацьовані картки до нової коробки (наприклад, «першої»). Після цього запропонуйте школяреві взяти з основної скриньки новий набір флеш-карток.
Трохи згодом перевірте знання дитини: покажіть їй флеш-картки та попросіть називати правильні відповіді. Якщо інформація з картки добре запам’яталася, її можна перемістити до другої коробки, а якщо ні – повернути картку до основної скриньки. Слідкуйте, щоб учень відповідав чесно і не плутав знання матеріалу та його впізнавання.
Коли у другій скриньці буде близько 30-40 флеш-карток, знову запропонуйте школяреві перевірити знання.
Флеш-картки, які знаходяться у третій коробці, можна вилучати з процесу вивчення, а зафіксовану на них інформацію вважати закріпленою.