Фізкультурно-оздоровча робота з учнями 1-4 класів

Опис документу:
Рухова активність- біологічна потреба дітей дошкільного та шкільного віку, що породжує емоції та почуття, позитивно впливає на стан здоров`я, інтелектуальний розвиток. Для забезпечення успішного навчання школяра необхідно, насамперед, витривалість і працездатність, координація рухів, а також опанування фізкультурно-оздоровчими заходами (гігієнічна гімнастика, фізкультпаузи, рухливі ігри).Тому пропоную деякі фізкультхвилинки і фізкультурні паузи, які можна проводити на уроках та перервах.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Фізкультурно-оздоровча робота з учнями 1-4 класів

Гра «Ведмідь»

Учитель пропонує дітям уявити, як повільно ходить ведмідь, вайлувато переступаючи з ноги на ногу; як бігає: швиденько і прямо пересувається вперед та бурчить (дозволити пробігти дітям від своїх парт до дошки)

Гра «Піаніно»

Покласти пальці рук на парту і на рахунок вчителя «раз і два»(на «і» пальці відриваємо від парти) імітувати гру на піаніно. Пальці перебираються по порядку, починаючи з великого.

Гра «Комарики»

Діти виходять із-за парт, спочатку звуками імітують дзижчання комара, потім руками –його політ навколо голови, рук, ніг. Ловлять його оплесками. Наприклад: «Комарик над головою» Діти плещуть у долоні над головою. «Комарик біля вуха». Діти плещуть у долоні біля вуха.

Гра «Зайчики»

Діти присідають біля своїх парт. На слова учителя : «Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде»-діти, приклавши кисті до вух, то згинають, то розгинають їх. Потім «зайчики» гріють ніжки:

Зимно зайчику стоять,

Треба трошки пострибать:

Скік- скіс-скік –скік

Треба трошки пострибать,

Пострибавши, відпочить.

Гра «Гойдалки»

Стати прямо, ноги нарізно, руки на пояс. Гойдатися, піднімаючись навшпиньки й опускаючись на п’яти. На рахунок раз-на носочки, на два-на п’ятки.

Гра «Будь уважним»

Руки покласти на парти і заплющити очі. Під повільний рахунок зробити кілька обертів головою: на-раз-підборіддя торкається грудей; на-два- голова нахиляється ліворуч, на-три-потилиця провисла над спиною, на-чотири- голова нахиляється ліворуч.

(Вправу виконуємо 3-4рази)

Розплющити очі, подивитися на парту і сусіда, за командою вчителя погляд перевести на стіну, потім у вікно, знайти за вікно предмет, розташований якомога далі. Діти можуть відповісти на запитання: «Який предмет ви бачили?»

Гра «Потягни канат»

Стати прямо, підняти руки вгору, вдихнувши повітря. Робити такі рухи, ніби тримаєшся за канат і тягнеш його вниз, трохи згинаючи коліна і видихаючи повітря, до рахунку «8».Виконувати тричі.

Гра «Хто що промовляє»

Учитель починає, а діти продовжують:

Учитель Учні

Зозуля кує: «ку-ку,ку-ку,ку-ку»

Голуб воркує: «Гу-гу,гу-гу,гу-гу»

Півень кукурікає: «Ку-ку-рі-ку!Ку-ку-рі-ку»

Сова кричить: «Угу,угу,угу»

Риба….. мовчить,ані пари з вуст.

Гра «Карлсон»

Карлсон в клас наш прилетів Сидячи за партою підняти руки

І за мою парту сів і покрутити ними над головою.

Ми з ним привітались Із сусідом по парті кілька разів

Й трішки погралися погратися в «ладунки»

«Весела перерва»

Фізкультуру любим дуже Підвестися

Тож вставай з-за парти ,друже Зробити кілька кроків на місці

Вгору руки підніми Руки вгору

Вгорі пальцями струсни Струснути пальцями

Спину добре розправляй Прогнутися назад

Іна місці пострибай Пострибати

Потім вмій тихенько сісти Сісти

«Порубаємо дрова»

Порубаємо дрова Руки взяти в замок

Раз-два, раз-два підняти,

Добре потрудилися, різко опустити

Навіть помилилися. Імітація рубання

Відпочинем трішки- дров

Почитаєм книжку

«Дзиги»

Закрутились на нозі, Стати на п’ятку правої ноги

Наче дзиги, ми усі повернутися навколо себе

Дзиги покрутилися Стати на п’ятку лівої ноги

І за парти всілися повернутися в інший бік. Сісти.

«Птахи»

Плавно руки піднімаєм Повільно підняти руки. Імітувати

Наче крилами хитаєм рухи крил птахів. Підвівши руки ,

Наче птахи, політали опускати їх. Стати навшпиньки, нагнутися

І за парти посідали Похитати руками. Сісти. Підвестися,

Зробити кілька кроків на місці

Руки вгору. Струснути пальцями

Прогнутися назад. Пострибати, сісти.

«Котик»

Котик в школу захотів Підвестися ,зробити рухи

Носик вмив і вушка вмив вмивання носа,вух обома руками

Вдяг пухнастий кожушок Виконати імітування вдягання

І прийшов на наш урок прогладжування кожушка

Буде він прекрасно вчитись Показати обома руками.

Щоб із дітками дружити

«Математика»

Раз, два, три, чотири, п’ять Зі словами підвестися, сплеснути в

долоні

Починаєм рахувать Плеснути по колінах

Дві руки і дві ноги Потрусити кистями рук

Пальців на руках по п’ять Повернутися праворуч, ліворуч

Скільки друзів навкруги себе з розведеними руками.

Математика –цікава

І корисна дуже справа

«Геометричні фігури»

Ми накреслимо квадрат У повітрі обома руками накреслити квадрат,

Поруч з ним трикутник- трикутник,

Із відрізочків складемо

Довгий прямокутник прямокутник,

Циркуль прийде до нас в клас

І накреслить коло коло

Ці фігури кожен з нас

Буде вчить у школі

«Світлофор»

Світлофор нам підморгнув Ходити на місці

Й путь закрив до школи Перехресні рухи руками

На червоне світло ти перед обличчям

Не іди до школи Зупинитися

А коли зелене око Руки в сторони, угору

Підморгне дорослим й дітям Ходити на місці

Можеш швидко йти ти!

«Пальчики»

Наші пальчики втомились Обидві руки на ліктях

Наші руки зупинились Поставили на парту

Відпочинемо швиденько У такт словам пальці стискати

І напишемо гарненько у кулак, а потім розтискати

«Гопак»

Ми втомилися читати, Руки на поясі

Будемо відпочивати Стати на п’ятку правої ноги

Руки в боки й гопака Перестрибуючи, стати

Примовлянка це така на п’ятку лівої ноги

«Дощик»

Жовте листя опада Плавні горизонтальні рухи

З хмарки падає вода обох рук

Дощик ти нас не чіпай Імітування падіння води

І скоріше висихай Імітування відштовхування дощу

Від дощу сховаємось Бігати на місці

В піжмурки пограємось Руками закрити голову

«Масаж пальців»

Масаж кожного пальця (розтирання)

Пальці правої руки –лівою рукою

І навпаки. Виконати з віршиком.

Спочатку з`єднати по черзі мізинці

Безіменні пальці та ін. і промовляти

1,2,3,4,5-вміли пальці погулять

(сплескувати долонями)

А потім почерговий масаж пальців від

Основи нігтя із зовнішнього боку

Після цього енергійно розтерти

Кісті, струснути ними.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Як підготувати успішну особистість: евристичні технології в освітньому процесі»
Ілляхова Марина Володимирівна
36 годин
590 грн