Фізкультпауза для молодшої групи "Скік та скок"

Опис документу:
Мета: вчити дітей виконувати рухи, за вказаним темпом під музику. Розвивати уміння правильно дихати носом. Удосконалювати вміння стрибати на 2-х ногах. Створити радісну атмосферу в дитячому колективі. Сприяти зняттю інтелектуального напруження. Виховувати бажання виконувати ритмічні вправи під музику. Обладнання: килимок-мозаїка.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Дошкільний навчальний заклад «Оленка» №2

Фізкультпауза

для молодшої групи

Підготувала: вихователь

Марченко Н.В.

м. Миргород, 2019 р.

Мета: вчити дітей виконувати рухи, за вказаним темпом під музику. Розвивати уміння правильно дихати носом. Удосконалювати вміння стрибати на 2-х ногах. Створити радісну атмосферу в дитячому колективі. Сприяти зняттю інтелектуального напруження. Виховувати бажання виконувати ритмічні вправи під музику.

Обладнання: килимок-мозаїка.

Хід:

Діти стають на килимок мозаїку та виконують відповідні рухи під музику.

Гей-е-гей-агов, дорослі й діти,

Доброго вам дня, усім привітик!

Стали, руки в боки, рівно спинка,

Починаємо фізкультхвилинку!

Щоб не позіхати мляво й сонно,

Плещемо під музику в долоні,

Ручками ось так-от попрацюєм,

І ногами дрібно потупцюєм.

Жваво пострибаєм, скік та скок,

Нитку намотаєм на клубок,

Руки розведем, неначе крила:

Ви готові? Нумо, полетіли!

Зробимо боками ми розминку,

І униз нахилим наші спинки,

До підлоги пальцями дістанем,

А тоді назад рівненько станем.

Зігнуте колінце, любі діти,

Рухаєм, отак, до підборіддя,

Ліве – раз і два, а потім – праве.

Гайда, повторіть за мною вправу!

Уявім, що ми - тонкі стеблинки:

Вгору-вгору тягнемось навшпиньках.

А тепер нас вітерець колише,

Легко-легко, а тоді сильніше!

Підіймаєм плечі: праве й ліве,

Те саме станцюємо грайливо.

Далі кола тулубом покрутим –

Вправо-вліво! Руханка – це круто!

Ти, і ти, ану признайтесь, діти,

Хто уміє "ластівку" робити?

Головою й "крильцями" махати

І при тому ще і танцювати?

Умостімся зручно на підлогу:

Тягнем ліву руку, тягнем ногу,

Тягнем праву ногу й руку тягнем,

Сядем "по-турецьки" потім встанем.

Встанемо з підлоги помаленьку

І потрусим ніжками легенько,

І під сам кінець фізкультхвилинки –

Видих-вдих – час для відпочинку.

Не зітхай, не охай: Ох, якби...

А щоранку руханку роби,

Кожен день тренуйся знову й знову–

Будем завжди сильним і здоровим!

Після закінчення руханки діти стають один за одним та йдуть за вихователем змійкою між килимками, для виконання дихальної гімнастики стають у коло.

  1. «Повітряна кулька» всі пальчики обох рук складені в «пучку» й дотикаються кінчиками. В цьому положенні дитина дме на пальчики і вони приймають форму кульки. Повітря «виходить» і пальчики займають вихідне положення. Повторюємо вправу 3 рази.

  2. «Кулька» Запропонувати дитині уявити, що в животику у неї надувна кулька. Вдих носиком – кулька надувається і стає велика-велика. Животик випинається. Видих – кулька здувається із звуком -с-, -з- або -ш-.Повторюємо вправу 3-4 рази.

  3. «Задми свічку на тортику» уявіть, що перед вами свічка. Зробіть глибокий вдих і постарайтеся задути свічку, видихнувши повітря (глибокий вдих і видих). Повторюємо вправу 3 рази.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Сертифікат від «Всеосвіти» відповідає п. 13 постанови КМУ від 21 серпня 2019 року № 800 (із змінами і доповненнями, внесеними постановою КМУ від 27 грудня 2019 року № 1133)

Обрати Курс або Вебінар.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!