Сьогодні о 18:00
Вебінар:
«
Особливості адаптації та модифікації освітнього процесу в контексті інклюзивного навчання
»
  • Всеосвіта
  • Бібліотека
  • Дошкілля
  • Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов нам спочивати. Тож піднімемо руки вгору, І поглянемо на зорі. А тепер всі — руки в боки! Як зайчата — скоки-скоки! Десять, дев’ять, вісім, сім — Час за парти нам усім.

Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов нам спочивати. Тож піднімемо руки вгору, І поглянемо на зорі. А тепер всі — руки в боки! Як зайчата — скоки-скоки! Десять, дев’ять, вісім, сім — Час за парти нам усім.

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

25.03.2020

1694

74

0

Опис документу:
Фізкультхвилинка Раз, два, три, чотири, п’ять! Час прийшов нам спочивати. Тож піднімемо руки вгору, І поглянемо на зорі. А тепер всі — руки в боки! Як зайчата — скоки-скоки! Десять, дев’ять, вісім, сім — Час за парти нам усім.  Діти виконують рухи відповідно до тексту. Буратіно потягнувся, Раз нагнувся, Два нагнувся, Руки в сторони розвів, Мабуть, ключик загубив. Щоб той ключик відшукати, На носочки треба встати І тихесенько сідати.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Фізкультхвилинка
Раз, два, три, чотири, п’ять!
Час прийшов нам спочивати.
Тож піднімемо руки вгору,
І поглянемо на зорі.
А тепер всі — руки в боки!
Як зайчата — скоки-скоки!
Десять, дев’ять, вісім, сім —
Час за парти нам усім.


Діти виконують рухи відповідно до тексту.
Буратіно потягнувся,
Раз нагнувся,
Два нагнувся,
Руки в сторони розвів,
Мабуть, ключик загубив.
Щоб той ключик відшукати,
На носочки треба встати
І тихесенько сідати.

Фізкультхвилинка
Я — твій друг! (Показують на себе.)
І ти — мій друг! (Показують на дитину, яка стоїть поруч.)
І друзі навколо. (Розводять руки в сторони.)
В мене ніс, (Торкаються до своїх носиків.)
І в тебе ніс. (Злегка торкаються носика товариша.)
В нас носи чудові! (Плескають у долоньки.)
В мене щічки (Погладжують свої щічки.)
Й в тебе щічки. (Злегка гладять щічки товариша.)
Гарні та гладенькі. Я — твій друг! (Показують на себе.)
І ти — мій друг! (Показують на товариша.)
Ми — друзі рідненькі! (Обіймають одне одного.)

Фізкультхвилинка «Ми пололи грядки»
Діти у колі плещуть у долоні.
Ладусі-ладком,
Ми пололи грядки.
Ми пололи самі,
Своїми руками.
У городі нашому
Виросли на грядках
Ось такі огірки!
(Показують руками.)
Ось такі помідори!
Ось такий буряк!
Ось така капуста!
А без капусти
Борщ буде пустий!

Фізкульхвилинка
На городі працювали,
Ріпу, моркву виривали.
(Нахиляються, удають, що висмикують овочі.)
І в садочку ми бували —
Груші, яблука збирали.
(Піднімають руки вгору, удають, що зривають фрукти.)
Гарний урожай зібрали,
Всі раділи — танцювали.
Звучить весела музика, діти виконують вільні танцювальні рухи.

Фізкультхвилинка
Зранку гноми в ліс пішли. (Ходьба на місці.)
По дорозі гриб знайшли.
(Нахиляються вперед, потім випростовуються, руки на талії.)
А за ним то раз-два-три! (Нахиляються праворуч — ліворуч.)
Показалися ще три! (Руки вперед і розводять у сторони.)
І поки гриби збирали,
(Нахиляються, руками намагаються дістати пальців ніг.)
Гноми в школу не попали.
(Руки до щік і хитають головою праворуч-ліворуч.)
Побігли, поспішили. (Біг на місці або по колу.)
І гриби всі погубили. (Присідають.)

Фізкультхвилинка
Сорока-білобока
(Напівприсід.)
На припічку сиділа, діткам кашку варила,
(Роблять руками колові рухи.)
Ополоником мішала,
А хвостиком накривала,
(Розводять руки в боки.)
Малих діток годувала.
(Проводять рукою біля рота, удаючи, що годують ложкою.)

Фізкультхвилинка.
Одна дитина — «журавель», а решта ходять навколо нього.
Унадився журавель, журавель
До бабиних конопель, конопель.
Сякий, такий журавель,
Сякий, такий довгоногий,
Сякий, такий виступає,
Конопельки все шукає.

Фізкультхвилинка «Пташина зарядка»
Лапка, раз! (Роблять крок уперед однією ногою.)
Лапка, два! (
Роблять крок уперед другою ногою.)
Скок-скок-скок! (
Стрибають на обох ногах.)
Крильце, раз! (
Одну руку в сторону.)
Крильце, два! (
Другу руку в сторону.)
Хлоп, хлоп, хлоп! (
Плескають у долоні.)
Очко, раз! (
Заплющують одне око.)
Очко, два! (
Заплющують друге око. Розплющують очі, бігають, махають руками, імітують спів птахів.)
Прилітали птички, (
Махають руками.)
Птички-невеличкі.
Весело стрибали, (
Стрибають.)
Зернятка клювали (
Стукають пальчиками по підлозі.)
І швидко літали. (
Бігають групою.)


Фізкультхвилинка
Ми по лісу всі ідемо,
(Крокують на місці.)
А кругом дерева
(Розводять руки в сторони.)
Ось такі високі,
(Руки вгору.)
Ось такі широкі.
(Руки в сторони.)
Ось галявина —
(Руки вперед.)
Тут дуби. Під дубами є гриби.
(Присідають.)
Кошики ми взяли
(Руки на пояс.)
І гриби збирали.
(Повороти тулуба.)

Фізкультхвилинка.
Білка в лісі стриб та стриб (Стрибають, як білочки.)
І знайшла великий гриб. (Показують, який великий.)
А додому принесла, (Удають, що несуть гриб.)
Гриб не влазить до дупла. (Удають, що намагаються пропхати.)
Довелося білочці гриб сушить на гілочці.
(Удають, що нанизують гриб на ниточку і сушать.)

Фізкультхвилинка
Раз, два, три, чотири —
Наші руки наче крила. (Махають руками.)
Полетіли, полетіли,
Раз присіли, два присіли. (Роблять «пружинку».)
На рахунок: раз, два, три —
Всі крокуєм знову ми. (Крокують на місці.)
А скажу: чотири, п’ять —
Наші ніжки побіжать. (Бігають кімнатою.)

Фізкультхвилинка
— Візьмемо наші сніжинки і трішки політаймо. Подмухав вітерець і полетіли наші сніжинки над лісами, полями.
Білий сніг, білий сніг
Заміта стежинки. (Колові рухи руками.)
Цілий день, цілий день
Падають сніжинки. (Нахили тулуба вперед.)
Вітерець-жартівник
Віхолу здіймає. (Повороти навколо себе.)
А мороз чарівник
З діточками грає. (Підстрибування.)

Фізкультхвилинка
Раз, два, три, чотири —
Наші руки наче крила,
(Махають руками.)
Полетіли, полетіли,
Раз присіли, два присіли.
(Роблять «пружинку».)
На рахунок: раз, два, три —
Всі крокуєм знову ми.
(Крокують на місці.)
А скажу: чотири, п’ять —
Наші ніжки побіжать.
(Бігають кімнатою.)

Фізкультхвилинка «Ведмідь»
Сів ведмедик у машину
Та й поїхав по малину.
(Удають, що кермують.)
А в малині джміль бринить,
(«Їздять» кімнатою.)
І злякався наш ведмідь.
(Присідають і заплющують очі.)
Фізкультхвилинка «Гостинна хата» (за віршем Марійки Підгірянки)
Діти стоять у колі і промовляють:
— Тесляре, тесляре збудуй мені хижку,
(Піднімають руки вгору, утворюючи ніби дах над головою.)
В зеленім садочку, в квітучім затишку,
— Муляре, муляре, змуруй піч рівненько, (Присідають.)
Щоб взимку в хаті було всім тепленько.
— Столяре, столяре, справ двері, віконця,
(Руки ставлять у боки і повертаються.)
Двері від дороги, а вікна від сонця.
— Ковалю, ковалю, зроби мені ключик,
(Беруться за руки і махають ними вперед, назад.)
І сильні завіси, й замочок блискучий.

Фізкультхвилинка
Різні є на світі сім’ї:
(Діти крокують на місці.)
І маленькі, і великі.
(Діти присідають і встають.)
Різні люди в тих родинах:
(Діти розводять руками в сторони.)
Тата, мами і дитинки.
(Показують пальчиком неначе рахують

Фізкультхвилинка
Ми крокуємо, ми крокуємо,
По країні ми мандруємо
Ось побачили Карпати:
Як вершини нам дістати?
Заглядаємо в озерця —
Не торкнутися нам денця!
Далі ми йдемо поважно,
Шлях долати нам неважко.
Порівняйтесь, усміхніться,
Батьківщині поклоніться
За щасливі дні в любові,
За пісні за колискові.
Кругом себе обкрутіться
Раз присядьте, два присядьте,
На місця тихенько сядьте.
Фізкультхвилинка
Веснонька до нас спішить,
На крилоньках у світ летить.
(Біжать і махають ручками.)
Вийдемо її зустрічати:
Пташок з вирію вітати!
(Ручки до грудей — уклоняються, вітаючи весну.)
Летіть пташечки, вже час!
Заспівайте в садку в нас.
(Махають ручками.)
Як струмочки дзюркотіли,
Ми кораблики зробили!
(Крутяться навколо себе, плескають у долоньки.)
Неси, водичко, їх, неси,
На щастя й радість дітвори!
(Махають ручками вперед, ніби підганяють кораблики.)
Фізкультхвилинка «Я — планета, я — Земля»
Я планета, я — Земля
Я велика — не мала.
(Зводять і розводять руки в сторони.)
Навкруги себе кружляю,
Так у Космосі літаю.
(Крокують навколо себе.)
Ніч і ранок, день і вечір —
Всі вони завжди доречні.
(Нахиляють тулуб праворуч, ліворуч.)
Літо, осінь, зима, весна
Змінюються теж здавна.
(Нахиляють тулуб уперед.)
Заслуга в цьому є моя.
Я — планета, я — Земля.
(Руки в сторони, пружинка.)
Фізкультхвилинка
Іде коза рогата, (Показують «ріжки».)
На молоко багата
За дітками-малятами — (Ідуть по колу.)
Дівчатками й хлоп’ятами.
Ратицями туп-туп, (По черзі тупають ніжками.)
А очима луп-луп! (Пальці двох рук до долоньки.)
Хто каші не їсть? (Удають ніби несуть ложку до рота.)
Молока не п’є? (Удають нібито п’ють зі склянки.)
Налякає, налякає, (Удають ніби буцають.)
Забуцає, забуцає.
А хто слухав маму і тата, (Гладять по голівці.)
Був і чемним і завзятим,
З тим вона пограє і порозважає. (Рухаються.)

Фізкультхвилинка
І хлоп’ята, і дівчата —
Всі стрибають мов зайчата!
А тепер походим трохи,
Як медведик клишоногий!
Застрибаємо, як м’ячик,
І як лиска хитра пройдем!
Крильцями ми помахам,
І як пташки політаєм!
Фізкультхвилинка «Я — дерево»
Станемо ми деревами —
(Ставлять ноги на ширині пліч, руки на поясі.)
Сильними, великими.
Ноги — це коріння,
Їх розставим ширше,
(Розставляють ноги ширше.)
Щоб тримали дерево,
(Стиснутий кулак ставлять на другий кулак.)
Падати не давали,
(Нахиляються, складають долоні чашечкою, розгинаються.)
Із глибини далекої
Воду доставали.
Тіло наше — стовбур могутній,
(Розкритими долонями проводять по тілу зверху вниз.)
Він ледь-ледь гойдається
(Погойдуються з боку в бік.)
І своєю верхівкою гострою
(Складають долоні гострим кінцем вверх.)
У небо впирається.
(Піднімають з’єднані руки вгору.)

Фізкультхвилинка
Ми берізки і кленці.
В нас маленькі стовбурці.
(
Підводяться.)
Ми в стрункі стаємо рядки.
Виправляємо гілочки.
(
Руки ставлять перед собою.)
Ледь зіп’ялись з корінців,
Дістаємо промінців.
(
Руки піднімають угору.)
Ми стискаємо їх вогонь
В зелені своїх долонь.
(
Стискають кулачки.)
Хилять свіжі вітерці
Вліво-вправо стовбурці.
(
Нахиляють тулуб.)
Ще й верхівки кожен ряд
Нахиля вперед-назад.
(
Виконують вправи для шиї.)
Вже город копають люди.
(
Присідають, підводяться та
розводять руками.
)
Йде робота на селі.
Тож і ми копати будемо
(
Зупиняються і по черзі піднімають високо ноги, зігнені в колінах, руки на поясі.)
В себе грядочки малі.

Фізкультхвилинка.

Пальчиків у нас багато, (Діти показують долоньки.)

І працюють всі завзято. (Ворушать пальчиками.) Швидко іграшки збирають (Стукають кулачок об кулачок.) І завжди допомагають.

Голова у нас одна, (Торкаються голови.) Нахиляється вона.

(Нахиляють голову вправо і вліво.) Вправо, вліво повернись,

Навколо себе покрутись.

Фізкультхвилинка.

Піднімайтеся всі враз,

Гарні є круги у нас,

Ви за ними потягніться,

Потягніться, усміхніться.

Починаєм крокувать:

Раз, два, три, чотири, п’ять

, Ой, втомились наші ніжки,

Сядем, відпочинем трішки.

Фізкультхвилинка.

Руки за голову ставимо сміло

І повертаємось вправо і вліво.

Один раз наліво, один раз направо,

Зробимо чітко, діти, цю вправу.

Двічі наліво, двічі направо —

Будемо мати гарну поставу.

Фізкультхвилинка.

Ми садочком йшли, Яблучко знайшли, Нагнулися, підняли, У кошик поклали

І далі пішли.

Ми садочком йшли, Грушу знайшли, Дотягнулись, зірвали, У кошик поклали

І далі пішли.

Фізкультхвилинка.

Вже стомилися ми трішки, Вийдем, діти, на доріжку. Наші ручки: раз, два, три.

Наші ніжки: раз, два, три. Ось голівонька втомилась, Вліво — вправо нахилилась. Раз, два, три, раз, два, три. Будем пальчики стискати, Будем знову працювати.

Фізкультхвилинка.

Раз, два, три — збирати вагончики будеш ти (вихователь дає прапорець одній дитині).

(Діти рухаються хаотично.) Раз, два, три — вагони в потяг збери. (Дитина піднімає прапорець — діти одне за одним рухаються в певному напрямі.)

Фізкультхвилинка.

Хто ж там, хто вже там втомився

І наліво нахилився?

Треба дружно всім нам встати, Фізкультпаузу почати.

Раз, два — всі пірнають, Три, чотири — виринають, П’ять, шість — на воді, Сім, вісім — що є сили

Всі до берега приплили.

Діти повинні правильно показати рухи. Якщо вихователь показує круг, діти «пливуть» по воді, якщо показує трикутник, діти стрибають. Вихователь може запропонувати інший варіант цієї гри.

Кругові подобаються всі рухи, що виконуються по колу, а трикутник дуже любить стрибки. Спробуємо вгодити фігурам: якщо я показую круг, ви ходите по колу, якщо показую трикутник — виконуєте стрибки вперед—назад. (Діти виконують дії під керівниц- твом вихователя.)

Фізкультхвлинка

Діти ходять по колу, примовляючи:

— Совонька сова, велика голова, Сиділа, сиділа та й полетіла.

Після цих слів діти розводять руки в сторони, ходять по кімнаті, ніби літають. Вихователь плескає в долоні чотири рази, і діти знову стають у коло.

Фізкультхвилинка.

Хмаринка сонечко закрила, (Руками закрити очі.) Слізки срібнії зронила.

Ми ті слізки пошукаєм, (Присідання.)

У травиці позбираєм. Пострибаєм, як зайчата, (Стрибки.)

Політаєм, як пташата, (Помахи руками.) Потанцюємо ще трішки, (Танцювальні рухи.)

Щоб спочили ручки, ніжки.

Фізкультхвилинка.

Вихователь просить дітей уявити, що в них з’явилися крила, тепер вони вміють літати. Діти, зображуючи птахів, «літають» по групі. Після польоту вихователь запитує: куди літали, що бачили, з ким зустрічалися.

Сірі гуси

Сірі гуси прилетіли, На галяві тихо сіли, Посиділи, посиділи, Потім встали, Побігали, Пострибали, Пір’ячко зронили

І далі полетіли.

Фізкультхвилинка
Дітки час не марнували,
(Притупування на місці, руки на поясі.)
Гарну вежу збудували.
(Діти присідають, імітують ставлення фігури на фігуру.)
Знизу вежа широка,
(Підводяться й розводять руки в сторони.)
Зверху вежа висока.
(Тягнуться руками вгору.)
Заберемося на вежу,
(Крок на місці, зображення підйому по сходах.)
Щоб побачить все й простежить.
(Повороти голови праворуч-ліворуч.)
Вежа в нас висока,
(Стають на носочки, витягають шию, з’єднуючи над головою
кисті рук.
)
Брама в ній широка!
(Розводять руки в сторони.)

Фізкультхвилинка
Діти підводяться, утворюють коло і рухаються одне за одним
у супроводі віршованих рядків.
Ми сумлінно працювали
(Діти крокують одне за одним.)
Ляльці меблі змайстрували.
(Пересуваються підскоками.)
Працювали ми завзято —
(Стрибають на двох ногах, руки на поясі.)
Гарна в Олечки кімната.
(Ідуть із розведеними в сторони руками.)
Є в ній стіл, диван, стільці,
(Ідуть «гусячим кроком».)
Ми — умільці-молодці!
(Зупиняються, повертаються до центру круга, беруться за руки і піднімають зчеплені руки вгору.)

Фізкультхвилинка
Педагог залучає малят до участі в грі. Діти виходять з-за столів і стають у коло, а потім виконують рухи відповідно до тексту.
Ми запускаємо ракети,
(Діти виконують ритмічні оплески.)
Щоб полетіти на планети.
(Стають прямо, прямі руки складають над головою.)
Тепер уміло ми і скоро
Заведемо усі мотори.
(Виконують колові рухи уздовж боків руками, зігнутими
в ліктях.
)
«У-у-у!» — ракета загула.
(Простягають випрямлені руки вздовж тіла, трохи відвівши
від боків.
)
І у мандри відбула!
(Присідають, простягаючи руки вперед.)

Фізкультхвилинка «Сонячне тепло»
Сонце світить нам в лице, (піднімають голову вгору)
Виростає деревце. (Піднімають руки вгору, стають навшпиньки.)
Гріють траву, кошеня і маленьке цуценя. (Імітують рухи тварин.)
Жабенятко спить в траві. (Присідають, кладуть руки під щоки.)
Прилітають комарі. (Імітують комах, які літають.)
Сонце спати захотіло і за обрій полетіло. (Присідають, імітуючи захід сонця.)

Фізкультхвилинка «Зірви яблучко»
Вихователь читає віршовані рядки, діти виконують рухи згідно з текстом.
Щоб нам яблучка зірвати,
То потрібно пострибати.
А вони на землю впали,
В руки щось нам не попали.
Тепер треба присідати
І ті яблучка збирати.
Фізкультхвилинка «Знайди свою хатинку»
На ігровому полі розкладають обручі («хатинки»), у яких займають місця
гравці. Вихователь просить дітей бути уважними і спонукає кожну дитину
запам’ятати, де її «хатинка». Після цього дорослий обходить усі «хатинки»,
шикуючи гравців у «ланцюжок», і веде їх подалі, промовляючи:
Край лісу хутір. Там жили
Веселі чоловічки,
А в чоловічків тих були
Хатинки невеличкі.
Та якось всі вони пішли
У ліс гриби збирати,
І так далеко забрели,
Що годі і казати.
Тоді злякались не на жарт
Веселі чоловічки,
Час повертатись, щоб знайти
Хатинки невеличкі.
Вихователь дає гравцям команду: «Годі в лісі гуляти, час додому вертати!»
Діти мають швидко повернутися назад. Кожен малюк повинен правильно відшукати та «зайняти» свою «хатинку».
Фізкультхвилинка «Заячий карнавал»
Вихователь читає віршовані рядкиовані рядки, а діти виконують відповідні рухи.
Вітре, вітре, ти не вий! (Погрожують вказівним пальчиком.)
У звіряток рік Новий.
Зорі світять на ялинці, (Показують на ялинку.)
Дід Мороз приніс гостинці. (Показують на Діда Мороза.)
Прометем собі доріжки, («Підмітають» стежки.)
Потанцюємо хоч трішки! (Виконують танцювальні рухи.)
Маски зробим з будяків, (Показують на обличчя.)
Налякаємо вовків! (Змахують кулачками.)
(Ліна Костенко)
Фізкультхвилинка «Ракета»
Ми в ракету дружно сіли
І у Космос полетіли. (Біг по колу, руки відвести назад.)
Повз малі планети й зорі (Стрибки на обох ногах з обертанням.)
Летимо як метеори. (Біг на місці.)
Обігнали ми комету. (Підстрибування на місці.)
Посідали у ракету. (Повернення на місця.)
Фізкультхвилинка «Знайди свій будиночок»
Вихователь об’єднує дітей у дві групи: одні сидять на стільчиках ліворуч,
інші — праворуч. Під час слів вихователя діти рухаються врізнобіч.
Я будиночок будую,
Стіни рівні в нім мурую.
Дах трикутний, ще віконце,
Щоб туди дивилось сонце!
Я щодня іду, гуляю,
Ходжу, бігаю, стрибаю.
Вечір нічку вже веде,
Хто будинок свій знайде?
Діти поспішають зайняти свої місця. Вихователь нагадує, що не можна наштовхуватися одне на одного, повертатись тільки до своїх «будиночків» і сідати
слід тільки на свої стільці.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.