і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

фізико-математичний захід "На FM хвилях, чи в погоні за подарунком"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Назва: На FM хвилях, чи в погоні за подарунком

Клас: 9-11

Дата:

Мета: навчати дітей застосовувати знання в побуті які отримали на уроках, та швидко реагувати на поставлені задачі; розвивати уявлення про можливості застосувань умінь і навичок лабораторного та практичного характеру в повсякденному житті; виховувати відчуття командності, толерантного ставлення одне до одного.

Обладнання та матеріали: комплекти для лабораторних робіт, аудіоапаратура, плакати, картки з завданнями

(звучить пісня вставай)

Вед.1: Доброго ранку слухачі нашої радіостанції FM 11.109. ! ця звукова композиція лунала для тих, хто поспішає на роботу, біжить до школи, а можливо й для тих, хто ніжиться в ліжечку!

Вед2: ой, не знаю як хто, а якби я зараз ніжилася в ліжечку, то точно не спішила вмикати радіо!!

Вед.1: Інночка, мені здається, чи ти на відміну від наших постійних слухачів , ще не знає що на нашій радіостанції новорічна акція!!!!

Вед2: Яка? Цікава? А вона мені допоможе прокинутися??

Вед.1: Спеціально для нашої Іннусі, й любителів подаруночків! Сьогодні ви маєте можливість власним розумом, кмітливістю та вдачею отримати масу задоволень, емоцій та вражень! Гарно порозкинувши мізками, зможете знайти чарівний подарунок під ялинкою в нашій студії! Для цього ви повинні уважно вслухатися в завдання , які будуть звучати з динаміків ваших приймачів! Завдання будуть проводитися в декілька етапів,які оцінюватимуть наші FM-мовські експерти! Це:

_____________________________________

Вед2: Це все так кльово звучить, а хто спонсор цього передноворічного дива?

Вед1: І я к завжди спонсор див, новорічних свят, цінного подарунка _ Бевз В.М, директор Петропавлівської ЗОШ №1! Зош №1 – ти найкраща в світі!

Вед2: Ого, ну тоді все зрозуміло! давай уже хуткіше почнемо цю акцію! Я вже не можу дочекатися, як познайомлюся з переможцем! Стоп! …А хто ж може приймати участь? І які умови? Я можу?? Я також хочу приз! А Вдуг це діамантове колье, чи нова біленька норкова шубка! Хіба я можу комусь в руки віддати свою мрію?

Вед1:Золотко, не переймайся, подарунки підуть в гідні руки! Адже це учні старших класів! А чи це шубка чи бриліанти, ми дізнаємося по завершенню змагань.

Вед2: Тож побажаємо вам успіхів. Й переходимо до першого туру!

(фанфари)

1Тур

(Дзвінки в студію)

Вед.2: В цьому турі ви почуєте запитання з різних тем. 1 відповідь оцінюється в 2 бали! ТА команда, яка перша додзвонилась, відповідає, якщо відповідь була не вірною, то дзвінок переадресувається наступній команді. Якщо всі готові, то прошу перевірити наявність ваших засобів зв’язку, й розпочнемо змагання!

(Позвони мне, позвони)

Тема№1 НАША ПЛАНЕТА ЗЕМЛЯ

  1. Яким є прискорення вільного падіння над поверхнею планети Земля? (9,8 m/c2)

  2. Яким є радіус нашої планети? (6,4 106м)

  3. Який період обертання Землі навколо власної осі? (1доба)

  4. Який період обертанні Землі навколо сонця? (365 діб)

  5. ЩО являє собою найбільший магніт відомий людству? (Земля)

Тема №2 Відомі особистості:

  1. Його вважають винуватцем Тунгуської катастрофи.

сербський та американський винахідник і фізик. Походив із сербської сім'ї, згодом став громадянином США. Він найбільш відомий своїми винаходами в області електрикимагнетизму та електротехніки. Зокрема йому належать винаходи змінного струму, поліфазової системи та електродвигуна з перемінним струмом. Він був ключовою фігурою при побудові першої гідроелектростанції на Ніагарському водоспаді. Його Одиниця вимірювання магнітної індукції в системі СІ названа на честь дослідника. (Нікола Тесла)

  1. Він біг голий по вулиці з криком «Еврика!», що означало буквально «Знайшов!». Так науковець відкрив основний закон гідростатики, нині відомий як закон названий його ім’ям . (Архімед)

Серед його досягнень у фізиці, — заснування гідростатикистатики та пояснення принципу важеля. Йому приписують винайдення новаторських механізмів, включно з облоговими машинами та гвинтовим насосом, що названий на його честь. Сучасними експериментами перевіряли твердження, що його машини могли піднімати кораблі в повітря та підпалювати їх за допомогою набору дзеркал.

  1.  французький фізик, хімік, педагог, громадський діяч польського походження. Отримала Нобелівську премію двічі! Марія Складовська-Кюрі)

  2. Найбільш відомі його праці дотикались до питань о проходженні електричного струму і привели до відомого всими нами закона. (Георг Ом)

  3. французький фізик, військовий інженер, винахідник основного закону електростатики, його імям названа одиниця вимірювання електричного заряду (Шарль Кулон)

Тема№3 Прилади в побуті

  1. Прилад в автомобілях, призначений для вимірювання швидкості?(спідометр)

  2. Прилад, для вимірювання сили струму, напруги, опору (3-в-1)? (авометр)

  3. Радіотехнічний пристрій для приймання і передавання електромагнітних хвиль.(Антена)

  4. Теплова машина, в якій хімічна енергія палива, що згоряє в робочій зоні, перетворюється в механічну роботу. (Двигун внутрішнього згорання)

  5. прилад для вимірювання температури через перетворення тепла в покази або в сигнали. Існують різні: рідинні, механічні, електричні, оптичні, газові, інфрачервоні. (термометр)

Вед:2 Ото які у нас слухачі розумні! Владику, чую заберуть мою шубку.

Вед1.: Ти не переймайся! Зараз буде ще те завданнячко! Ти лише уяви, експерти на виїзді!

2 тур

(лабораторна робота)

Вед2: Нашим учасникам необхідно виконати завдання лабораторного характеру. Вони вибирають конверт, в якому міститься номер якому відповідає лабораторна робота, яка міститься в ящику. Поряд ви знайдете інструкцію. Максимально ви можете отримати за дане завдання 10 балів. Прошу капітанів команд завітати в студію.

Вед1. Давай доки учасники щось так собі творять, я краще тобі розповім як мене батько чекав зы школи до дому!

(сценка1)

Ремінь
На сцені магазин одягу. Вдалині стоять вішалки з одягом. Біля вішалок стоїть чоловік. Дістає мобільний телефон, набирає номер…
Чоловік:
- Алло, Катя? Так, люба, це я… Де? В магазині. У якому? В магазині одягу… А ти мені скажи, наш Вітька сьогодні уроки повчив?
Так? Та ти що! Справді? Вивчив? Усі? Ну не може бути… (похмурніє). А ти і щоденник сьогодні його перевіряла? Уважно? Всі листки перегортала? А за минулий тиждень? На поведінку увагу звертала? Незадовільна, так? Ні, нічого? про поведінку нічого? Зразкова, кажеш? А одиниці? Нема одиниці? То хоч двійка є? Що, теж нема? Ну не вірю… І окуляри одягала, кажеш?! Жах… Вітька не захворів? Ти температуру міряла? Нормальна? (похмурніє ще більше) Здоровий… То добре, що здоровий. Гаразд!!.. (З радістю в голосі) А в своїй кімнаті він сьогодні наводив порядок? Уже прибрав? Ну-у… Блін… А… (З надією в голосі) Взуття, як завжди, біля порогу розкидане? Ні-і? А шапка, шапка де? І що, і поїв навіть сьогодні нормально?? Чорт …. (Розсерджений махає рукою) Чого-чого? Не перепитуй! Та все нормально… Ну кажу тобі, все нормально. Та нема проблем. Ні, не брешу. Та ось… У магазині. Проходив, дивлюся, ремені шкіряні. Дешеві…. Святковий розпродаж…. Думав узять, гляди, згодиться… Ех… Ну, іншим разом… (Махає рукою і виходить з магазину

Вед2: ого, а я й не знала про цього Евкліда! Я дізналася про математика, а тепер хочу почути математичний підрахунок балів від експертів першого туру, й оцінки за 2 тур!

(звучить ТНМК - написи смс)

Вед2:Влад, ти знаєш, ми чогось сумно, ніхто мені не пише, а так хочеться смс-очки..

Вед1:Інночка, Ха, це не проблема! Я зараз тоді тебе завалю смсками! Адже наступним кроком до цінного подарунку є саме смс-відповіді

3тур

(смс)

Вед1: Так як смс залежить від кількості символів,то повернемося з вами до минулого століття й використаємо звичайні листи. Які ви відправите за адресою: смтПетропавлівка, вул. Карла Маркса, 11, 52700. Примітка: відповідь приймається лише числом.

якщо ви готові, пропоную капітанам взяти аркуші паперу, ручки й уважно слухати запитання. Кожна правильна відповідь 2 бали.

  1. скільки ночей розказувала казки Шахрезада? (1001 ніч).

  2. скільки днів продовжувались Олімпійські ігри на початку їх заснування? (5 днів).

  3. скільки мешканців помістилося у казковій рукавичці? (7).

  4. скільки рядків у сонеті? (14).

  5. яка кількість співаків у хорі? (12).

  6. який діючий склад футбольної команди? (11).

  7. Скільки цифр містить індентифікаційний номер людини (10)

  8. Скільки днів у лютому 2015 року? (28)

  9. «Золотим» весілля називають коли подружжя проживе…?(50)

  10. Скільки в середньому в одній шоколадці кілокалорій? (500 кКал)

Вед2: Зараз прошу вкласти ваші відповіді до конверта, написавши на ньому зворотну адресу: «9-а клас».

Вед1: А перш ніж ми перейдемо до 4туру, хочу вам нагадати, що спонсор нашої програми ЗоШ№1, Зош №1-ти краща в світі!

Отже 4 Тур

Вед2: Цей тур мені найбільше подобається адже ми почуємо поради для нас!

Вед1: сподіваюся. Кожна команда отримує від нас листа з завданням (з задачею). Завдання: дати відповісти на поставлене запитання, й дати пораду слухачам з приводу зроблених вами висновків.

Вед2: Бажаю вам успіхів і прошу капітанів завітати в студію за конвертом.

Вед2: А тепер коли команди працюють, то я тобі ,Владику, Хотіла розповісти про справжню жіночу дружбу.

Вед1: спробуй-спробуй!

(сценка 2)

Сидять дві учениці, розмовляють)

Учениця 1

Ця Марійка така не говірка

Нікуди не ходить

Ні з ким не спілкується

Весь час сидить і учить свої уроки

Все, не буду я з нею більш спілкуватися

Набридла вона мені з своїм навчаннями

Взавтра візьму, і від неї пересяду

Учениця 2

Правильно зробиш!

До речі, а ти підготовилась до завтрашньої контрольної з математики

Учениця 1

Ой, я ж забула

Учениця 2

Стій, ти куди

Учениця 1

Мені потрібно зателефонувати Марійці.

Вона така розумниця, поцікавитись,

Як відбувається підготовка до контрольної.

Не з тобою ж мені взавтра на математиці сидіти.

Вед2: Ну і як тобі такі відомості??

Вед1: Ну Ейнштейн з Евклідом нехай трішки ще почекають, а я хочу тебе познайомити з деяким гостями, які люб’язно погодилися прийняти участь у сьогоднішньому прямому ефірі, з центра географії…. Петропавлівської радіостанції FM 11.109.

Вед2: А що за гості? Бред Піт? Алекс Пеферті?нє, стій!!! Стій! Точно! Славко Вакарчук? Я права?

Вед1: ООо, ту тяжкий випадок!Інночка, Який ще Пеферті? А Вакарчук взагалі гастролює ще з туром» 20 років разом». І наче ти не знала що наш спонсор це директор Зош №1, ЗОШ№1 - ти краща у світі! І він все для науки, все для знання!!

Вед2: АААА, а я то ..розмріялась….

Вед1: Я гадаю наші гості будуть не менш особливо цікаві та популярні.

Оголошуємо 5 тур в погоні за подарунком

Експерти оцінять активність гостя, його розповідь, образ, так як час в ефірі штука не з дешевих, то кожному гостю дається максимум 3 хвилини на знайомство з ним.

Отже Гість від 9-а класу

Вед2: Ось і підходить до завершення наш конкурс, лише декілька турів і я з подарунком розлучусь на завжди…

Та я не буду сумувати, бо лише найкращі знавці його можуть забрати.

Вед1: Іночка, та годі уже тобі скиглити!

Отже, 6 тур, який я називаю конструктор

Зараз капітан кожної команди вибере номер фігури з якою доведеться працювати. Оцінюється зваженість, відповідність, майстерність.

Вед2: А доки вони працюють, я все таки хочу як у вас в школі проходили уроки фізики

Вед1: отже слухай…

(сценка 3)

Перед уроком.


Учень.
Знову фізика, і я знову нічого не знаю і, як завжди, мене запитають. Що би придумати? (Нишпорить в кишенях, знаходить там гудзик.) А, це ідея!
На уроці.
Учитель. Привіт, сідайте. (Дивиться в журнал.) Ну що, кого мені сьогодні запитати? Хто вчиться на одні двійки? Кого не було на уроці ні вчора, ні позавчора, ні позапозавчора? Хто там зараз ховається під парту? Ага, Денисик! Іди до дошки і напиши закон Ома. Ти ж його знаєш?
Учень.
Звичайно, знаю. Це простіше простого. А, до речі, я вам гудзик приніс.
Учитель.
Навіщо?
Учень.
Ну як же? Ви ж їх колекціонуєте.
Учитель.
Хто тобі таку нісенітницю сказав?
Учень.
Та все в школі знають, що ви гудзики колекціонуєте.
Учитель.
Немає і не було такого ніколи.
Учень.
Ніна Іванівна, ну що ви віднікуєтеся? Це ж так чудово — колекціонувати гудзики. Деякі колекціонують календарики, монети, лотерейні квитки, а ви — гудзики! Подивіться, який гудзичок гарненький: на сонечку переливається. Він і червоненький, і зелененький (крутить перед учителем) і такий міцний, з твердого металу.
Учитель.
Так, я не колекціоную гудзики, давай закриємо цю тему. Чи не забалакуй мені зуби. До речі, ти кажеш, що гудзик з металу, тоді розкажи-но мені про основні властивості металів.
Учень
Метали … Так простіше простого … Метали, вони і в Африці метали, Ніна Іванівна. Ось знову ви вперто! Я дуже поважаю людей, у яких є хобі. А у гудзичка аж чотири дірочки! Подивіться.
Учитель.
Що ти мені мізки пудрити? Я ніколи не збирала гудзики і не збираюся їх збирати.
Учень.
Ну от, ви знову починаєте. А я-то так сподівався, що принесу вам цей чудовий гудзик, і ви зрадієте. Адже я, коли його побачив, одразу про вас згадав. Я всю ніч не спав, думав: як би не забути, як ви зрадієте, коли його побачите.
Учитель.
Весь клас, чи що, змовився? Навіщо мені цей гудзик, що у мене своїх мало?
Учень.
Ось саме, ще більше буде, раз ви кажете, що у вас їх мало. І гудзичок-то рідкісний. Напевно такого у вас немає.
Учитель.
Та заради Бога, відчепися ти від мене! Чесне слово, я не збираю ці гудзики, що ти до мене причепився?
Учень.
Причепився? Та хіба я причепився? Я хотів як краще. У вас навіть на лобі написано, що ви їх збираєте. Візьміть, будь ласка! (Подає вчителю.)
Дзвенить дзвінок.
Учень.
Ну ось, дзвінок. А якби ви відразу його взяли, я б встиг вам розповісти і про закон Ома і всі законі Ньютона, і про основні властивості металів. Як завжди, гарна оцінка зірвалася.

Вед2: Я зрозуміла, фізика не може жити без математики, а математика без фізики! Це споріднені науки й вони як сестрички!

Вед1: Точно!

Вед2: Експерти, готові оцінити геометричні фігури учасників?

Вед2: Цікава штука час! Коли проводиш його в приємній компанії друзі, він надзвичайно швидко плине, а як сидиш на уроці, то 45 хв здаються вічністю.

Вед1. Я з тобою повністю згоден. Я ось як стану вибирати який фільм перед сном подивитися, так уже й смеркає. Ось якби сказали, якщо за 3-5 хв не вибереш, то нічого дивитись не будеш, так одразу і все знайшов.

Вед2. Так давай тоді нашим конкурсантам дамо зробити вибір за певний час!

Тур 7

(зайве фото)

Вед1: Зараз ви отримаєте конверти з фото. Завдання: вибрати зайве, а капітан пояснить чого саме це фото, з точки зору фізики. Вас час- тривалість нашої музичної композиції.

Вед1: Ого які вони всі розумні!

Вед2: А я чула що якщо є сила, то розум не потрібен!

Вед1: А давай останнім завданням, нехай наші претенденти на приз докажуть, що сила, розум, вдача необхідні повним комплектом, а не по частинках.

Вед2: Останній, заключний крок до отримання призу

8 тур

(Силомір)

Вед2: Зараз капітан кожної команди повинен влучити в мішень. Його попадання, принесе команді бали, які висвітяться на табло.

Вед1: Ось і довгожданий розіграх! Наші експерти готові назвати господаря цього дивного подарунка.

Вед2: І лише 1 музична композиція їх розлучає. Слухаємо музичний подарунок від спонсора нашої програми, для майбутнього переможця

Слово експерта:

Вед1: Вірте в дива, й вони обов’язково збудуться.

Вед2: а я на гадую що спонсором нашої програми була ЗОШ №1, ЗоШ№1 – ти найкраща у світі!

9

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
навчати дітей застосовувати знання в побуті які отримали на уроках, та швидко реагувати на поставлені задачі; розвивати уявлення про можливості застосувань умінь і навичок лабораторного та практичного характеру в повсякденному житті; виховувати відчуття командності, толерантного ставлення одне до одного
  • Додано
    25.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    10 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    166
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    3
  • Номер матеріала
    LI442563
  • Вподобань
    0
Курс:«Географічні задачі»
Довгань Андрій Іванович
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти