і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

фізико - математичне кафе "МІФ"

Перегляд
матеріалу
Отримати код

ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНЕ КАФЕ

Мети: активізація пізнавальної активності учнів через ігрові форми позакласної роботи, розвиток творчих здібностей учнів, формування навичок спілкування, уміння працювати в колективі.

Оформлення: плакати з висловленнями великих учених про фізика й математика.

Хід заходу

Ведучий 1.

На небесах була рада,
й вирішила зіркова команда,
Що сьогодні кафе відкривається.
кмітливим й розумним

У кафе «ФіМ» усе дозволяється!

Ведучий 2.

Ми вас сьогодні запросили
щоб разом веселитись,
Завдання складні розв’язати,
страви різні куштувати,
Змагатися, але при тім
товаришами зостатися.

Ведучий 2.

З математикою, друзі,
Дуже дружим ти і я.
Без неї нам нудьга.
крокуємо з нею щодня!

Ведучий 1.

Хочеш, корінь ми дістанемо,
всі завдання по плечу,
й теорему доведемо,
тільки трішки я спишу.

Ведучий 2.

Ломоносов і Кюрі,
хочеш вір, а хочеш ні,
Побажали вам сьогодні
перемоги в боротьбі.

Учитель.

Цю гру зрозуміє кожен,

Якщо ділеш та множеш
як додавати й віднімати знаєш,
Напевно не програєш.

А зараз познайомимося, з командами які сидять за столиками нашого кафетерію!

За столиком №1 команда 9а класу, №2 9б клас, № 3 10 кл, № 4 11 клас, та VIPстолик – жюрі.

Отже, увага, починаємо гру.

1 завдання

офіціант1: Ти знаєш, я так мрію щоб у нашому кафетерії зачитав свої вірші С. Єсєнін чи Олександр Блок, а можливо навіть Леся Українка чи Тарас Шевченко… Ось слухаєш їх твори, і все разом з ними переживаєш і дружбу, й любов і пригоди й навіть відчуваєш всі явища природи описані ними!

офіціант 2 :Так виходить, як би була машина часу, й якщо б ми перенеслися в той період коли жили ці видатні постаті, то ти була б не ким іншим як режисером їх віршів?? Й отримала Оскар за кращу постановку?

офіціант1: Та не говори дурниць! З тобою взагалі не можливо серйозно говорити, а про мрії я взагалі мовчу!

офіціант2: Та не ображайся на мене ! Це ж добре що ти така уважна й креативна!

А ось які чи уважні наші учасники нам необхідно переконатися!

офіціант 1; Вам необхідно уважно прослухавши вірш написати, скільки фізичних величин названо в даному вірші, й до звукового сигналу опустити ваш листочок з номером столику до самовару істини? Якщо всі команди впораються з пославленою задачою то всі отримують по 3 бали, якщо 3 команди то по 6 балів, 2 то 9,і якщо 1 команда виконає завдання то отримає 12балів.

Одинокий физик, почесав темя,
Измеряет длину, массу и время.
Парочка физиков мечтает вдвоем
Измерять температуру, плотность, объем.
Трое физиков, построившись в ряд,
Измеряют энергию, скорость, заряд.
Четыре физика в хорошем настроении
Измеряют давление, а в плохом — ускорение.
Пять физиков выбегают на площадь,
Измеряют импульс, частоту, силу и площадь.
Шесть физиков приходят к седьмому на именины,
Измеряют какие-нибудь другие величины.

(15)

Питання: скільки фізичних величин названо в даному вірші?

(Відповідь діти пишуть на аркуші паперу.)

Завдання 2

Ведучий 1: Вважаю що досить поезії, це все таки кафе й сюди прийшли попоїсти! Тому Офіціанти, просимо принести легкий сніданок, що тримає ваш розум в тонусі цілий день! До вашої уваги арифметичне асорті.

Ведучий 2:

Вам необхідно в цьому асорті!
Віднімати, ділити й множити,
ставити плюси, а також дужки!
й до фінішу обов’язково прийти!

Офіціанти виносять на розносах кожній команді картки із прикладами, перемагає та команда, яка впоралася вірно з завданням до звукового сигнала. Якщо всі команди впоралися з пославленою задачою то всі отримують по з боли, якщо 3 команди то по 6 балів, 2 то 9, 1 команда 12балів.

55 5 5 = 3;

5 5 5 5 = 75;

5 5 5 5 = 50;

5 5 5 5 = 120;

5 5 5 5 = 130.

5 5 5 5 = 625.

Після 2 завдання оголошуються результат 1 завдання.

3 завдання

Ведучий 1: Як й у багатьох кафетеріях, у нас теж повинні виступають артисти й художники, які повеселять наших відвідувачів!

Ведучий 2: А давай зараз перевіримо які артистичні наші сьогоднішні учасники?

Ведучий 2:З кожної команди по черзі до нас будуть виходити артисти й показувати без слів лише жестами слова з капелюха, та команда, яка відгадує слово отримує 3 бал.

Отже, кожна команда може отримати максимум 12 балів.

Слова для капелюха:

Кипіння, телескоп, хвиля, транспортир, динамометр, випаровування, циркуль.

Після 2 завдання оголошуються відповіді за 2 тур.

Завдання 4

Ведучий 1: Поки відбувалися сьогоднішні ігри, я аж зголоднів! Оце б молодчика з гірчицею, та такого як у моєї бабусі та що проживає в Сумах. Вона ж для онучечка все найкраще!

Ведучий 2: так немає ніяких проблем! Офіціанти пригостять зараз не лише тебе а й наших учасників. До зали «холодець із суми» !

Даю пораду, смак його буде більше пікантним, якщо викреслити деякі три числа, щоб суми чисел, що залишилися, по всіх горизонтальних і вертикальних рядах були рівні.

Якщо всі команди впораються з пославленою задачою то всі отримують по 3 боли, якщо 3 команди то по 6 балів, 2 то 9,і якщо 1 команда виконає завдання то отримає 12балів.

Оголошуються результати 3 туру

Завдання 5

Ведучий 2: Я хочу зараз запитати в наших офіціантів чи є щось у них солоденького до чаю!

Офіціант 1: звісно є! лише для вас та наших учасників! Надзвичайно солоденька запіканка «Ключ». Потрібно протягом 3-5 хвилин розгадати вислів, використовуючи запропонований ключ. Кожна фігура в залежності до її зафарбування дасть деяку букву. Склавши їх, отримаєш рецепт від Галілео Галілея!

Відповідь: Язык природы есть язик математики!

Оголошуються результати 4 туру

Завдання 6

Офіціант 2: Я все думаю й не уявлю як учителі в школах запам’ятовують як звати всіх учнів в класі? До них же треба якось звертатися!!

Офіціант2: ну так Сонечки та Зайчики!

Офіціант 1: ти що так до всіх відвідувачів кафе звертаєшся????

Офіціант2: та ні! А на що мені їх запам’ятовувати, я ж їх не вчу!

Офіціант 1: тоді давай перевіримо як вивчили наші учасники «Постаті з преси»!

Офіціант 2: ти мала на увазі учених з підручника!!

Офіціант 1:Ой, саме так!

Ви маєте назвати прізвище вченого, про якого йдеться в запитанні. Кожна правильна відповідь на запитання оцінюється в шість балів. Можна скористатися підказкою. При використанні першої підказки знімається два бали, а другої — ще два бали. Тобто команда після першої підказки за правильну відповідь може отримати чотири бали, а після двох — лише два бали.
1.1) Він створив небачені в ті часи військові машини.
2) Створив могутню зброю для маленької держави Сіракузи.
3) Біг по вулиці голим і кричав: «Еврика!» (Архімед)
2.1) Він був професором математики, виготовив телескоп-рефрактор.
2) Першим дійшов висновку, що біле світло складається з різних
кольорів.
3) Відкрив три основних закони руху тіл і закон всесвітнього тяжіння. (І.Ньютон)
3. 1) Виховання цей вчений здобув у монастирі, освіту — частково на медичному факультеті Пізанського університету.
2) Почавши описувати рух точними кількісними законами, він зробив перший крок до створення сучасної фізики на основі об'єднання фізики Арістотеля і філософії.
3) Він є основоположником теорії вільного падіння, відкрив явище інерції, супутники Юпітера, сонячні плями і фази Венери. (Г. Галілей)
4. 1) Він здійснив політ на повітряній кулі з метою спостереження
сонячної корони під час сонячного затемнення.
2) Приділяв особливу увагу вивченню нафти, створив хімічну теорію її
походження.
3) Вважається, що найголовніше наукове відкриття він зробив уві сні.
(Д. Менделєєв)

Оголошуються результати 5 туру

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
захід для учнів 9-11 класів. Кожне завдання - це страва, яку треба розкуштувати.
  • Додано
    25.03.2018
  • Розділ
    Фізика
  • Клас
    9 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    158
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    2
  • Номер матеріала
    LM073012
  • Вподобань
    0
Курс:«Емоційна ефективність учителя: теорія і практика»
Швень Ярослава Леонідівна
36 години
1400 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти