Фізика. Розділ ІІІ. Основи електродинаміки_Подільність електричного заряду. Електрон. Будова атома

В методичній розробці представлено матеріал для вивчення дисципліни “Фізика” студентами загальноосвітнього відділення.

Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
ФІЗИКА Мультимедійна презентація Інноваційні технології навчання
Слайд № 1

ФІЗИКА Мультимедійна презентація Інноваційні технології навчання

Слайд № 2

Подільність електричного заряду. Електрон. Будова атома
Слайд № 3

Подільність електричного заряду. Електрон. Будова атома

Будова речовини З чого складається будь-яка речовина? Атоми та молекули Молекули й атоми у звичайному стані не мають електричного заряду.
Слайд № 4

Слайд № 5

Відкриття електрона Дж. Дж. Томсон (1856–1940), англійський фізик, що отримав Нобелевську премію з фізики за роботи, що призвели до відкриття електрона (1897 р).

Слайд № 6

Що таке електрон? До складу атома будь-якого хімічного елемента входять негативно заряджені частинки. Електрон — елементарна частинка, яка вже із самого початку має електричний заряд.

Подільність електричного заряду Початковий заряд розділився навпіл Отримали ¼ частину початкового заряду
Слайд № 7

Чи є межа подільності електричного заряду? Електричний заряд має межу подільності. Частинка з найменшим зарядом – це електрон.
Слайд № 8

За одиницю електричного заряду прийнятий один кулон (1 Кл). Заряд електрона дорівнює Маса електрона в 3700 разів менша за масу молекули Гідрогену
Слайд № 9

Планетарна модель атома Бора-Резерфорда Ядро – протони (+) та нейтрони (0). Навколо ядра – електрони (-)
Слайд № 10

Слайд № 11

Процес електризації тертям Під час тертя тіл, виготовлених із різних матеріалів, частина електронів переходить з одного тіла на інше. Тіло, яке віддало частину своїх електронів, буде заряджене позитивно, а тіло, яке їх одержало, — негативно. Іон — заряджена частинка, на яку перетворюється атом, втративши (приєднавши) один або кілька електронів.

Слайд № 12

Закон збереження електричного заряду Електричний заряд не створюється й не зникає, а передається від тіла до тіла або переміщується всередині даного тіла (Б. Франклін, 1747 р.).

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з ФІЗИКИ залишилося:
міс.
дн.
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!