Фізична культура. "Рухливі і спортивні ігри на уроках фізичної культури".

Опис документу:
Регулярне включення в уроки фізичної підготовки ігор дозволяє направлено розвивати і вдосконалювати рухові функції молодших школярів, в результаті чого підвищуються фізичні можливості організму, формується новий, більш високий рівень розвитку таких якостей, як швидкість, сила, витривалість, гнучкість, спритність, освоюються нові види рухів . Джерело: Інтернет ресурси.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Рухливі і спортивні ігри на уроках фізичної культури.

Рухливі і спортивні ігри на уроках фізичної підготовки проводяться переважно фахівцем - учителем з фізичної культури і є важливою умовою комплексного вдосконалення рухових навичок, нормального фізичного розвитку, зміцнення і збереження здоров'я молодших школярів. Вибір характеру рухового навантаження в цьому випадку цілком визначається з урахуванням завдань актуального фізичного стану дітей та його перспектив.

Регулярне включення в уроки фізичної підготовки ігор дозволяє направлено розвивати і вдосконалювати рухові функції молодших школярів, в результаті чого підвищуються фізичні можливості організму, формується новий, більш високий рівень розвитку таких якостей, як швидкість, сила, витривалість, гнучкість, спритність, освоюються нові види рухів .

У початкових класах рухливі ігри бажано включати в кожен урок фізкультури, в будь-яку його частину (підготовчу, основну, заключну) з урахуванням їх інтенсивності. В процесі гри важливо контролювати і стимулювати дії учнів. Вони повинні знати, що будь-яка гра (сюжетна, гра-естафета) вимагає від учасників дотримання певних правил. В уроки включається і коротка інформація про рухливих іграх, розповідь про права та обов'язки капітанів команд і суддів, пояснення способів вибору провідних, правил підведення підсумків і т.д.

Велике значення надається вмінню вчителя фізкультури правильно розподілити гри протягом навчального року. Так, в першій чверті I класу учні можуть грати в ігри "Стань правильно", "До своїх прапорців", "У хлопців порядок строгий", "Діти і ведмідь", "Гуси-лебеді", "Космонавти", "Зайці, сторож і Жучка "," Колдунчікі "," П'ятнашки "," Порожнє місце "," Не помилися " . Ці ігри допомагають учням оволодівати стройовими командами і вправами, вчать правильно ходити, бігати, стрибати, метати, чітко виконувати колективні дії. Важливий переважно некомандних характер таких ігор, достатня простота змісту і правил. Перед включенням гри в тканину уроку вчитель попередньо визначає ігрову підготовленість дітей, з'ясовує, які ігри їм знайомі, як вони сприймають пояснення їх змісту, чи можуть грати, дотримуючись правил, і т.д. Для цього слід провести одну-дві гри за вибором учнів.

У другій чверті першокласники повторюють раніше вивчені ігри і дізнаються нові. У цей період, як правило, настає перехід до командних ігор та ігор, які розвивають координацію рухів, інші фізичні якості, таким, наприклад, як "Карлики і велетні", "Кіт йде", "Заборонені руху", "Швидко по місцях", "ловишка", "Зима і літо", "Стрибунці-горобці", "Через струмочок", "Червона шапочка". Можна використовувати також ігрові естафети, чергуючи завдання на збереження рівноваги при ходьбі і стрибках з подоланням невеликих перешкод.

У третій чверті рекомендується проводити рухливі ігри - "Прокладка залізниці", "Поїзд", "Ширше крок", "Швидкий спуск", "Хто далі проковзне", "Лижники-десантники", "Самокат", "Хто краще", спрямовані на розвиток різноманітних фізичних якостей, а також оволодіння технікою лижного ходу, спуску, повороту. Оскільки до цього часу першокласники вже отримали необхідні організаційні навички, знають, як вибирати ведучих, дотримуються правил, стежать за дисципліною і порядком у своїй команді, можна проводити ігри та естафети з поділом учнів на самостійні команди.

В останній, четвертій чверті закріплюються раніше сформовані вміння і навички, розучуються нові ігри і проводяться вже знайомі. Першокласники до кінця навчального року, як правило, вже вміють правильно бігати, виконувати різні стрибки, метати м'яч. У цій чверті треба навчити їх успішно поєднувати різні рухові дії, змінювати їх залежно від умов, бачити і пояснити, як свої помилки, так і допущені товаришами. Такі якості можна успішно тренувати в іграх "Товариш командир", "Порожнє місце", "Птах без гнізда", "Кіт прокинувся", "Летючі рибки", "Філін і пташка", "Бджоли і ведмежата". На літні місяці діти отримують завдання - запам'ятати гри, в які вони будуть грати у дворі, на літній шкільному майданчику, в оздоровчому таборі. У вересні на перших уроках нового навчального року їм буде надана можливість поділитися набутим ігровим арсеналом і найбільш цікаве розучити зі своїми однокласниками.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Впровадження веб-квестів в освітній процес»
Левченко Ірина Михайлівна
36 годин
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.