Фізична культура. Акробатика

Опис документу:
Вивчення вправ на положення тіла у просторі: виси, упори

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

17.09.2018 Фізична культура Урок № 7

Тема: Інструктаж з БЖД. Організаційні вправи, загальнорозвивальні вправ. Положення тіла у просторі: упори (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні). Елементи акробатики. Рухлива гра «Виклик».

Завдання уроку: 

1. Вивчення вправ на положення тіла у просторі: виси, упори.

  1. Вдосконалення техніки виконання акробатичних комбінацій.

  2. Сприяти розвитку координації.

  3. Виховувати увагу, упевненість у своїх силах.

Місце проведення: спортивний зал.

Матеріальне забезпечення: мати гімнастичні, перекладина низька,бруси паралельні, унаочнення   по темі.

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина уроку (15 хв)

1. Шикування в шеренгу , привітання.

2.Повідомлення теоретичних відомостей: «Основні фізичні якості: сила, гнучкість, швидкість, витривалість»

3. Повідомлення завдань уроку.

Вимірювання ЧСС

4. Організаційні вправи

 стройові прийоми: перешикування із колони по одному в колону по три (чотири) способом послідовних поворотів ліворуч за раніше позначеними орієнтирами

5. Різновиди ходьби (звичайним кроком; на носках; із високим підніманням колін)

6. Різновиди бігу

7. Перешикування

8. Комплекс ЗРВ

В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1. нахил голови вліво

2. вихідне положення

3. нахил голови вправо

4. вихідне положення

В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1. нахил голови вперед

2. вихідне положення

3. нахил голови назад

4. вихідне положення

В.п. - стійка ноги нарізно, руки на пояс.

1-4 круговий рух головою вправо.

5-8 те ж вліво

В.п. - стійка ноги нарізно, руки взамок перед грудьми.

Кругові рухи кистями 6-8 раз рук

В.п. - стійка ноги нарізно, руки взамок перед грудьми.

1 руки вперед,долонями вперед

2. вихідне положення

3. руки вверх,долонями вверх

4. В.П.

В. п. – стійка ноги нарізно, права рука вверху.

Зміна положення рук на два рахунки.

В.п. –ноги нарізно ,руки вверху.

1-4 круги руками вперед

5-8 круги руками назад

В.П. – ноги нарізно,руки за голову.

1-2 повороти тулуба на ліво

3-4 те ж на право.

В.П. – ноги нарізно,руки за голову.

1-2 нахил тулуба вліво

3-4 те ж вправо

В.П. – ноги нарізно,руки за голову.

1-2 нахил тулуба вперед

3-4 нахил тулуба назад

В.П. – ноги нарізно,руки за голову.

1-4 круговий рух тулуба вліво

5-8 те ж вправо

В.п. – основна стійка

1. присід, руки вперед

2. В.П.

В.П. – основна стійка

1-10 стрибки на двох ногах.

Визначення ЧСС

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

2 хв

4 хв

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

4 хв

1 хв

4 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

2 хв

Перевірити наявність учнів та їх самопочуття

Мобілізувати на виконання завдань в основній частині уроку. У нормі ЧСС складає 70-80 уд/хв

Зберігати поставу.

Звернути увагу на чіткість і узгодженість виконання

По колу в колону по одному, дистанція — 2 кроки

Зберігати стрій, не обганяти одне одного

У дві шеренги, розімкнутися на відстань витягнутих рук

розвиток координаційних здібностей завдяки

зміні положення рук

Основна частина уроку (20 хв)

Положення тіла у просторі:

упори (перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні).

Рухлива гра «Виклик»

10 хв

10 хв

Слідкувати за правильність виконання вправи.

Учасники гри об’єднуються у дві команди, шикуються в колони та визначають свої порядкові номери. Відстань між колонами — 8 кроків. Учитель, який стоїть за 3-4 кроки перед командами, голосно називає один із номерів. Гравці з обох команд, яким присвоєно цей номер, парами вибігають із колон і біжать уперед, оминаючи колони, пробігають між рядами гравців, виходять за зовнішній бік ряду і стають на свої місця. Команді, учасник якої прибіг на своє місце раніше ніж суперник, зараховують одне очко.

Заключна частина уроку (5 хв)

1. Шикування в одну шеренгу.

2. Вимірювання ЧСС

3. Підбиття підсумків

4. Організоване залишення місця занятт

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

1 хв

2 хв

1 хв

1 хв

За зростом біля лінії. У нормі ЧСС складає до 100 уд/хв

Оцінити діяльність учнів. Відзначити найкращих

У колону по одному

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 годин
590 грн