Елементи уроку "Ранкові зустрічі"

Опис документу:
Дана розробка виконана згідно вимог НУШ та є помічником при проведенні ранкових зустрічей. Дані матеріали допоможуть налаштувати молодших школярів на позитивне сприймання навчального матеріалу, сприятимуть поліпшенню емоційного настрою дітей. Доробка містить корисний матерал, спрямований на розвиток різних людських якостей, розвитку у малечі дружніх відносин, взаємодопомоги. Віршовані привітання розвиватимуть пам'ять.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Ранкова зустріч. Тема «Я школяр»

Мета. Закріплювати і розширювати знання учнів про правила поведінки у школі. Розвивати вміння застосовувати набуті знання практично. Виховувати свідому дисципліну, бажання виконувати правила і поводити себе зразково.

Мета:розширити і поглибити поняття «дружба»; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

Звучить мелодійна музика. На її фоні слова вчителя:

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

ВІТАННЯ:

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

Вправа комплімент: "Чарівний клубочок"

Діти сидять на стільцях або на килимі, утворюючи коло.

Вчитель передає клубок ниток дитині, яка намотує нитку на палець і при цьому говорить лагідне слово, або добре побажання, або лагідно називає дитину, що сидить біля неї, на ім’я, або вимовляє «чарівне ввічливе слово» тощо. Потім передає клубок наступній дитині, поки не дійде черга до вичителя.

ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ:

Діти разом з вчителем розробляють правила спілкування в класі:

  • Звертайся до інших на ім’я.

  • Розмовляй спокійно.

  • Терпляче вислуховуй інших.

  • Май повагу до однокласників.

Вчитель пропонує переглянути мультфільм «Маша і ведмідь» серія «Перший раз у перший клас»

www.dailymotion.com/video/x3lij45

  • Давайте поспілкуємося:

- Про що попросила Маша ведмедя?

- Чи хорошою ученицею булла Маша?

- Що вчила Маша в школі?

- А тепер давай вивчимо невеличкий віршик про школу:

Вдома вчить мене матуся,

В школі вчить мене учитель

І сама я пильно вчуся

Рідним словом говорити.

Вчусь не тільки говорити,

А й читати і писати,

Щоби здивувались діти,

Щоб раділи мама й тато.

ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ:

Вчитель заздалегідь готує малюнки пазли, на яких намальовані сюжети з шкільного навчання. Роздає пазли дітям по групам. Діти збирають групами пазли

ЩОДЕННІ НОВИНИ:

Який сьогодні день?

А яке число?

Який день тижня?

З яким настроєм ви прийшли до школи? Покажіть мені смайлика.

  • Я дуже рада, що у вас гарний настрій!

  • А якщо у декого настрій не дуже гарний, я сподіваюсь, що наші цікаві завдання обов’язково вам покращуть ваш настрій.

Ранкова зустріч «Уколі вірних друзів»

Мета:розширити і поглибити поняття «дружба»; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати чемне ставлення учнів одне до одного.

Хід ранкової зустрічі:

1.Вітання

Грає мелодійна музика. Сповіщає дітей стати у коло.

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

Вправа «Комплімент»

Діти по черзі говорять один одному компліменти:

  • Петрику, ти сьогодні дуже гарний!

  • Марійка в тебе чудова зачіска!

  • Оленка, мені подобається твоя посмішка! І т.д.

2.Обмін інформацією.

-Давайте відгадаємо загадку:

Вона всім нам дорога,

Вона жити помага.

Коли вона у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без неї не прожити.(Дружба)

-Ми сьогодні вирушаємо у мандрівку країною Дружби.

 

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

(Відповіді дітей:Дружба – це  коли люди дружать між собою, підтримують один одного у біді і в радості, разом проводять час, це коли разом весело і цікаво.)

  • Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба.

У кого з вас є справжній друг? Чудово ! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки. 

Гра «Це мій кращий друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:

«Це все я, це все я, це  мій кращий друг і я»

Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

3.Групове заняття:

Вправа «Крісло автора»

Діти розповідають про цікаві звички свого друга.

 Щоб закріпити дружні стосунки, пропоную зібрати хутенько пазл, який приготував Кіт Леопольд (розрізані картинки з мультфільму «Кіт Леопольд»).

(Перегляд мультфільму про Кота Леопольда. Аналіз)

4.Щоденні новини: Технологія  «Незакінчені речення»

 «Хто з ким дружить?»

Зелений крокодил Гена та …….(Чебурашка)

Іван Царевич та …………( Сірий Вовк)

Дюймовочка та ………..(ластівка)

Котик та……..(Півник)

Карлсон та …….(Малюк)

Виконання музичної руханки «То не є проблема»

Ранкова зустріч «Україна – моя Батьківщина»

Мета: формувати знання дітей про те, що земля, на якій ми живемо називається Україна; закріпити знання про державні символи України (прапор, герб, гімн); розвивати світогляд, пам’ять, мовлення. Виховувати у дітей глибинні почуття любові до свого краю, своєї Батьківщини, рідної землі,

Хід ранкової зустрічі

Звучить пісня «Як у нас на Україні»

  1. Вітання.

Добрий день, малята,

Хлопчики і дівчата.

З давніх пір і понині

Кажуть в нас в Україні

Здоровенькі були!

Вчитель говорить:

Станем дружно всі у коло.

Тихо ходимо навколо.

Вгору тягнемось усі,

Мов трава в дрібній росі.

Потім легко всі присіли,

Наче ноги заболіли.

Потім встали, руки в боки

І зробили два підскоки.

Діти, стоячи в колі повторюють за вчителем і виконують:

Тому, хто біля тебе руку дай, руку дай.

Тому хто біля тебе посміхнись, посміхнись.

Незалежно від зросту і кольору очей,

Ти люби усіх, роби усім добро!

 

Того, хто біля тебе обніми, обніми,

Того, хто біля тебе пожалій, пожалій.

Незалежно від зросту і кольору очей,

Ти люби усіх, роби усім добро.

2.Обмін інформацією.

- Діти, у нас сьогодні дуже цікава та дорога кожному українцю тема. Можливо, хтось з вас здогадався, про що ми будемо говорити?

На цій квіточці написані букви. Може вона нам допоможе? Хто з вас спробує прочитати?

Дитина. Країна. (А, ще яке слово можна прочитати?) Так, Україна. Так діти. Ми з вами  в нашій країні.

                                                               а    

                                                         н         к

ї     

У

                                                  р    а

Дитина. Україна – це наша Батьківщина.

В-тель. А хто мені скаже, що таке Батьківщина?

Дитина. Це край, місце де ти народився і живеш.

Загадую загадку:                                                                                                                              

На землі великій є одна країна: гарна, неповторна, красна, як калина.

І живуть тут люди добрі, працьовиті, і скажу, до речі, ще й талановиті.

Землі засівають,і пісні співають, на бандурі грають і вірші складають.

Про ліси і гори, і про синє море, про людей і квіти, то скажіть же діти.

Що це за країна? – Наша славна єдина ….(Україна)

Одним з символів нашої Батьківщини є прапор. Подивіться уважно на екран. Якого кольору наш прапор?

Відповіді дітей.

А зараз, давайте попрацюємо в групах і разом розфарбуємо наші маленькі прапорці, які лежать на столі.

3.Групове заняття.

У кожної групи лежить розфарбовка «Мій прапор». Діти працюють у групах.

В-тель. Я бачу, ви вже трохи втомились, зараз ми з вами зробимо фізкультхвилинку.

Фізкультхвилинка

Ми мандруєм, ми, мандруєм, Україною крокуєм.

Ось побачили Карпати. Як вершину нам дістати?

Заглядаємо в озерця, не торкнутися нам дна!

Так ми довго, довго йшли, і до класу знов прийшли!

Крісло вражень.

Кожен учень називає міста України, в яких йому пощастило побувати.

3.Щоденні новини.

В-тель. Молодці, діти, що ви так добре знаєте міст нашої держави.

- Постарався 1-й клас.

- Вийшло добре все у нас.

-І на останок давайте зберемо зерна народної мудрості. Пограємо в українську народну гру «Подоляночка»

В-тель. Діти, що ми побажаємо нашій Україні? Добра і процвітання, і пообіцяємо завжди бути вірними синами й доньками.

- У нас на дошці висить карта України. А у кожного з вас на столі лежать зображення квітів, які ростуть на Україні. Тож, давайте кожен з вас візьме свою квітку і прикрасить нашу землю.

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ. ЧАРІВНА КРАЇНА КВІТІВ.

Мета: формувати уявлення дітей про різноманітність лікарських рослин, про їх вплив на організм людини і життєво важливу цінність; активізувати мовлення дітей.

Хід ранкової зустрічі:

Звучить музична композиція.

1.Вітання.

Тільки сонечко зійде,

Зазирне в вікно світанок,

До вікна ми підійдем

І промовим: «Добрий ранок!»

Доброго дня вам, любі малята,

Хлопчики милі мої і дівчата.

Щирою посмішкою я вас вітаю,

Доброго настрою на весь день бажаю.

Хай на милих ваших личках

Привітні розцвітуть усмішки.

Вліво, вправо поверніться

І сусідам посміхніться.

За руки один одного візьмем –

І дружно привітаємось –

Добрий день!

-Ой, я бачу який у вас гарний настрій, оченята в усіх сяють і ніхто не сумує. А що нам ще може поліпшити настрій?

(відповіді дітей: подарунки, усмішка, сонечко).

2.Обмін інформацією.

-Діти, як ви гадаєте, квіти та інші рослини зможуть нам поліпшити настрій? Подивіться на цей букет: в ньому кожна рослинка неповторна і в кожної є своє ім’я.

- А давайте, повідгадуємо загадки?

Ви його чудово знаєте,

На доріжках зустрічаєте.

Він усім, як добрий друг,

Лікує рани ніг і рук. (Подорожник).

-Ви, діти, молодці. А чи люите ви гратися на галявині?

А погляньте, діти, хто це в нас тут сховався?  (На килимку квіти).

Гра «Розкажи про рослину»

Діти стають у коло, передають з рук в руки колобка і кажуть слова: «Колобок, біжи, біжи, про рослину нам розкажи». В кого залишається колобок, той вибирає малюнок диво-рослинки, вчитель демонструє невеличкі відомості про цю квітку.

*Звіробій – це ліки, як кажуть в народі, від 99 хвороб. Квіти жовто-золотистого кольору. Настої звіробою вживають від ангіни, грипу, головного болю.

*Подорожник росте біля доріг, насіння йде в стрілку. Застосовується для зупинки крові з ран.

*У ромашки листочки візерунчасті, голівка біла. Використовують відвар, коли болить горло.

*М’ята росте на города і в лісах. Розпізнати можна за незвичним запахом. Діє як заспокійливий засіб.

*Кульбаба росте у парках, садах, лісах, часом і при дорозі. Використовують для збудження апетиту, поліпшення травлення.

3.Групове заняття.

У кожної групи лежить чистий лист, а поряд малюнки.

1 группа. Напис: Що потрібно квітам для того, щоб вини були гарні?

(з малюнків: морозиво, дощик, сонечко, сніг, земля, зайчик діти вибирають по темі та наклеюють на лист)

2 група. Напис: Як треба дбати про квіти?

(з малюнків, де намальовано поливання, застережливий знак «не рви» та ін.) вибирають потрібні та наклєюють на лист.

Крісло вражень.

Діти презентують свою роботу.

4. Щоденні новини.

Складаємо асоціативний кущ:

КВІТКА

Вч.Піднімемо ручки догори, привітаємось з сонечком: «Добрий день, сонечко!» Опустимо ручки долоньками вниз, привітаємось із земелькою, наберемось в неї сили: «Добрий день, земелько!» Поставимо ручки до плечей та вдихнемо повітря, подякуємо за турботу водичці: «Дякуємо тобі, водичко!»

РАНКОВА ЗУСТРІЧ. ЧАРІВНА КРАЇНА КВІТІВ.

Мета: формувати уявлення дітей про весняну пору року, про зміни, які відбуваються в природі, розвивати мовлення, прищеплювати любов до природи.

Хід ранкової зустрічі

1.ПРИВІТАННЯ

 Разом з сонечком встаємо ми.

На ранкову зустріч в школу поспішаємо.

Поділившись настроєм своїм,

Ми частинку серця друзям залишаємо.

            Другу руку простягни

І міцніше обніми,

            Подаруй йому тепло своїх долонь.

            З добрим ранком привітай,

Добра й щастя побажай.

            Щоб міцнішим стало наше дружне коло.

  • Діти, давайте привітаємося один до одного таким чином:

  • Оленка, я дуже рада тебе бачити. (Діти вітають один одного.)

  1. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

  • Діти, а яка пора року зараз? (відповіді дітей)

  • А давайте, пограємо в таку гру, яка нам це підтвердить.

Дидактична гра «Що буває весною?». На столі лежать упереміш картинки із зображенням різних сезонних явищ (йде сніг, квітучий луг, осінній ліс, люди в плащах і з парасольками і т.д.). Діти по черзі вибирають картинки, де зображені тільки весняні явища і називають їх. Кожен вибір малюка необхідно проговорити, з’ясувати чому він правий чи ні. 

3.ГРУПОВЕ ЗАВДАННЯ

- Ви, діти, молодці. Ви сказали, що навесні зявляється дуже багато гарних квітів. Давайте створимо свою квітку.

Аплікація «Квітка».

Перед заняттям слід зробити невеликі заготовки – вирізати пелюстки, серединку, основу для квіток з різнокольорового паперу. 

Завдання для дітей полягає в тому, щоб «зібрати» та приклеїти квітку.

Вона може виглядати так.

Крісло вражень.

Сідаючи на крісло кожен учень показує чи сподобалося їм завдання.

4.ЩОДЕННІ НОВИНИ

- Яка зараз пора року?

- Який день?

- Подивіться у віконце. Яке небо? Чи є сонечко? Чи є хмарки?

- Ви, молодці.

- Мені хочеться пограти з вами в гру.

Гра “Бруньки, листочки, квіточки”. При слові”бруньки”, діти повинні показати кулачки, коли вимовляється слово “листочки” – повинні показати долоньки із стисненими пальцями, а коли слово “квіточки” – повинні розчепірити пальці. Зазвичай я теж виконую завдання разом з дітками і інколи показую неправильну дію – такий елемент прекрасно розвиває увагу!

"Розпускання бутона"

  Учасники стоять в колі, взявшись за руки. Під команду педагога всі рухаються всередину кола, де сідають. Педагог: «Уявіть, що ми всі один бутон квітки, яка повільно починає розпускатися з початком дня». Діти встають і розходяться. «Кожен з вас пелюстка цього єдиного квітки. Квіти приносять людям радість і щастя. Я сподіваюся і ви будите радувати своїх рідних і друзів.

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн