+ Додати матерiал
і отримати
безкоштовне
свідоцтво
! В а ж л и в о
Предмети »

Електричний струм в металах

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Тема: Електричний струм в металах

Мета заняття:

навчальна: ознайомити студентів із умовами існування струму, та природою виникнення електричного опору, ознайомити студентів з явищем надпровідності.

розвиваюча:розвивати в студентів навички систематичної роботи, опрацьовувати додаткову літературу; вміння проводити аналогію, робити узагальнення, висновки;

виховна: готувати студентів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства; виховувати студента-дослідника, формувати в нього пізнавальні здібності, розумові сили й творчі вміння; здійснювати вольовий розвиток: спрямовувати навчання на вироблення вміння долати труднощі, досягати мети, розвивати працездатність; сприяти формуванню активної компетентної творчої особистості.

Актуальність: формування у студентів необхідного поняття про електричний струм в металах  на якому базується подальше вивчення та розуміння дисципліни.

Міжпредметна інтеграція: хімія, біологія, історія, математика, механіка

План

1. Електричний струм в металах. Природа носіїв струму в металах.

2. Причина електричного опору.

3. Класична електронна теорія провідності металів.

4. Недоліки класичної електронної теорії провідності металів.

Ключові терміни і поняття: електрон, сила струму, дрейф електронів.

Література:

1. В.Ф. Дмитрієва. Фізика. К.: Техніка. 2008. 648 с.

2. ІІ.М. Воловик. Фізика для університетів. К.: Ірпінь, 2005. 864 с.

3. И.Е. Иродов. Задачи по физике. М.: Наука, 1988. 416с.

4. І.Р. Зачек, І.М. Кравчук, Б.М. Романишин, В.М. Габа, Ф.М. Гончар. Курс фізики: Навчальний підручник/ За ред. І.Е. Лопатинського. - Львів: Бескид-Біт, 2002. 376 с.

Питання для самоаналізу

1. Які умови існування струму. Яка природа носіїв струму в металах?

2. Яка причина виникнення електричного опору?

3. В чому суть явища надпровідності та перспективи його застосування?

4. Які недоліки класичної електронної теорії провідності металів?

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Професійний розвиток педагогічних працівників. Як навчати дорослих ефективно? »
Просіна Ольга Володимирівна
36 годин
590 грн
590 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти