Тема: Електричні явища в контактах
Мета заняття:
навчальна: сформувати уявлення про існування ефектів Зеебека, Пельтьє, Томсона та ознайомлення з практичним їх використанням.
розвиваюча:розвивати в студентів навички систематичної роботи, опрацьовувати додаткову літературу; вміння проводити аналогію, робити узагальнення, висновки;
виховна: готувати студентів до повноцінної життєдіяльності в умовах інформаційного суспільства; виховувати студента-дослідника, формувати в нього пізнавальні здібності, розумові сили й творчі вміння; здійснювати вольовий розвиток: спрямовувати навчання на вироблення вміння долати труднощі, досягати мети, розвивати працездатність; сприяти формуванню активної компетентної творчої особистості.
Актуальність: використання термоелементів при охолодженні компонент комп’ютерних модулів чи складовою сучасних датчиків температури.
Міжпредметна інтеграція: хімія, інформатика, історія, математика, механіка
План
1. Робота виходу електронів з металу. Види електронної емісії.
2. Контакт двох металів. Контактна різниця потенціалів.
3.Термоелектріческіе явища.
Ключові терміни і поняття: контактна різниця потенціалів; термоелектричні явища; ефекти Зеєбека і Пельтьє. Термопари.
Література:
1. В.Ф. Дмитрієва. Фізика. К.: Техніка. 2008. 648 с.
2. ІІ.М. Воловик. Фізика для університетів. К.: Ірпінь, 2005. 864 с.
3. И.Е. Иродов. Задачи по физике. М.: Наука, 1988. 416с.
4. І.Р. Зачек, І.М. Кравчук, Б.М. Романишин, В.М. Габа, Ф.М. Гончар. Курс фізики: Навчальний підручник/ За ред. І.Е. Лопатинського. - Львів: Бескид-Біт, 2002. 376 с.
Питання для самоаналізу
1. Що являють собою термоелектричні явища? Охарактеризуйте кожну з них.
2. Поясніть фізичну сутність явища Зеебека, Пельтьє, Томсона?
3. Який фізичний зміст коефіцієнта Зеебека?
4. Чи виконується закон Ома для напівпровідникового термогенератора?
Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу