Експрес-тест на тему:" У лабіринтах теорії" (6 клас)

Опис документу:
Мета уроку:поглибити вивчені поняття ;повторити відомості з теорії та вміння їх використовувати ан практиці; розвивати увагу, память, образне мислення, уміння висловлювати свої думки; прищеплювати любов до художнього слова.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Експрес-тест

«У лабіринтах теорії»

1.Різновид комічного, зображення смішного в життєвих явищах, людських характерах, учинках, стосунках. При цьому зовнішня усмішка поєднується з внутрішньою симпатією до висміюваного-це... ( гумор)

2 .Засіб художньої виразності, який надає прихованого глузливого значення удавано серйозним, благопристойним або навіть схвальним твердженням. Зазвичай іронія спрямована на осуд висміюваного явища – це.... ( іронія )

3. Виразна подробиця в художньому творі, яка містить важливу інформацію і має самостійне значення – це (художня деталь)

4. Неявний, прихований «під текстом» зміст художніх образів – це...(підтекст.)

5. Прозовий твір про вигадані, фантастичні події – це... ( казка )

6. Невелике оповідання, яке містить повчання в іншомовній, алегоричній формі- це... (притча)

7. Художній засіб, за допомогою якого узагальнене поняття розкривається через конкретні образи-це...( алегорія).

8. Великий за обсягом прозовий твір, у якому на тлі суспільних подій зображено значну частину життя головного героя або його долю в цілому. У романі діє багато персонажів, і не всі вони пов’язані з головним героєм- це...( роман )

9.Різновид роману, для якого характерний гострий сюжет, побудований на захопливих пригодах, мандрівках до далеких країн, таємницях, переслідуваннях та інших незвичайних подіях - ...( пригодницький роман)

10.Прозовий твір, за обсягом більший, ніж оповідання, в якому зображено низку подій із життя головного героя, а також детально змальовано пов’язаних з ним другорядних персонажів- це...(повість )

11.Побудова літературного твору, його структура—( композиція)

12.Група рядків, що повторюються в тексті віршованого твору. У пісні ця група рядків зазвичай утворює основу куплету – ( строфа)

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Розвиток ключових компетентностей педагога Нової української школи в умовах безперервної освіти»
Вікторія Вікторівна Сидоренко
30 годин
590 грн
590 грн

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.