"Економимо водичку – збережемо Землі личко”

Опис документу:
Коротка анотація роботи: Цікавий екологічний урок з пріоритетом економічного виховання ,в якіому йдеться про те, як діти незуміли берегти воду, щой призвело до її втрат, згодом вони шукають шляхи до повернення води і рятують все жмве на планеті

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Економимо водичку – збережемо Землі личко”

Коротка анотація роботи: Цікавий екологічний урок з пріоритетом економічного виховання ,в якій йдеться про те, як діти незуміли берегти воду, щой призвело до її втрат, згодом вони шукають шляхи до повернення води і рятують все жмве на планеті

Мета: познайомити дітей з поняттям «економія»; пояснити необхідність води для всього живого на планеті; розвивати логічне мислення, спостережливість; виховувати допитливість, уважність, бережливе ставлення до води, природи взагалі.

Хід уроку.

1. Ранкова зустріч.

- Добрий день! Добрий день!

Ой, який хороший день!

Хмарка в небі веселиться,

Рясний дощик з неї ллється.

  1. Створення проблемної ситуації.

- Діти, хтось у туалеті забув закрити кран! Через наші пустощі витекло багато води марно. А ви знаєте, що прісної води на планеті Земля не так і багато, а з кожним днем все меншає і меншає. Тому, її треба економити.

- Ой, вже трапилась біда

У крані зникла прозора вода.

Що ж, пустували довго ви,

Як же будем без води ?

  1. Повідомлення теми та завдань уроку.

  • Коли ми зранку прокидаємось,

Що ми робимо? - Водою теплою умиваємось.

  • А що ж тепер нам всім робити,

Немає чим обличчя вмити?

  • Сьогодні ми з вами навчимося дбайливо ставитись до водних бататств!

  1. Вирішення проблеми. «Природа просить допомоги»

Без води не зможе мати,

борщик нам смачний приготувати.

Ані кашки, ні компоту,

Навіть яблучного сиропу.

Вчора ти на підлогу впала Анна?

Сильно одяг замарала?

Та вода все миттю змила,

Вдячні ми за це їй щиро.

Воду треба берегти,

Вдома, в лісі, і у полі.

Щоб не трапилось біди,

У житті ні в кого.

Бо комашка і людина,

І малесенька тварина.

Без води не зможуть жити,

Й крапелькам дощу радіти.

Проблема 1.

Трапилась в школі біда,

Від малят вода втекла.

Бо не знали школярі,

Що вода – це справжнє свято!

Згинуть звірі й пташенята,

В ставочку рибки й жабенята.

Зів’януть квіти та травиця,

Бо всім потрібна прозора водиця.

( На дошці зображення жабки)

Ми жабенятка веселенькі,

В ставочку плавали гарненько.

Та раптом висохла вода,

Без неї нам життя немає.

( На дошці зображення куща калини)

Я росла біля криниці,

В якій чистая водиця,

Завжди у ній воду брала,

Та вона кудись пропала.

  • Ви чуєте яке горе трапилося з нашими меншими друзями? Крім людей, вода потрібна рослинам і тваринам. Завдяки воді вони ростуть, цвітуть, дають плоди. Якщо довгий час дерева чи квіти не отримують води, то листочки в’януть, опадають, а згодом і сама рослина гине. У грунті завжди має бути волога. А тварини, комахи, птахи, риби? Вони її не тільки п’ють, а й деякі з них живуть у воді. Тому, без води на світі не може прожити жоден живий організм.

  • Ну, що ж, мої малята!

Пора помилки виправляти.

«Ми повернемо водичку, збережемо Землі личко!»

Проблема2. ( На дошці зображення висохлого озерця)

  • Ой, малята, зупиніться,

На озерце подивіться,

Зовсім висохло воно,

Ще й сміттям присипано.

  • Як ви думаєте, чи комфортно тут жити тут рибкам, жабкам, рослинам, комашкам? (Ні)

  • Хіба можна виносити сміття сюди?(Ні)

  • Що для цього потрібно зробити?

  • Куди треба кидати сміття? (у спеціально відведеному місці).

  • Як же так, малята сталось

Що вода кудись пропала?

Чи не знали хіба ви,

Воду треба берегти!

Воду треба берегти,

Щоб не трапилось біди.

  • Кого ми можемо попросити про допомогу?

  • Давайте про допомогу попросимо дощик!

Дощику, дощику

Землю полий.

На радість малятам,

На втіху рослинам,

І друзям-тваринам.

Фізхвилинка під пісню «Хмарка» сл. Г.Лисенко, муз. В.Лисенко

  • Сьогодні горе трапилося з нами,

Бо воду ми не шанували.

Та обіцяємо завжди,

Не марнувати більш води.

Висновок:

Вода є важливим чинником для існування всіх живих організмів на планеті Земля. На жаль, не всі люди дбайливо ставляться до матінки Природи і знищують її багатства : забруднюють, не вміють економити. Основну частину води на планеті становить солона вода, а прісна – придатна для пиття малесеньку частинку. Щоб в майбутньому не трапилась біда, така як у нас сьогодні в садочку, ми повинні берегти її і не допустити екологічної катастрофи. А як ви вдома можете берегти воду?

  1. Гра «Мікрофон» Як дбайливо ставитися до водних багатств?

  2. Правила користування водою.

  1. Коли чистите зуби закривайте кран.

  2. Приймайте душ замість ванни.

  3. Не забувайте закривати кран, після того коли набрали воду.

  • Ці правила ви повинні встановити у своїй сім’ї і дотримуватись їх.

  • Ви зрозуміли, чому потрібно воду берегти? (Так, вода потрібна людям тваринам, рослинам для пиття, для їжі, вмивання і взагалі для життя).

  • Тож, давайте мої любі малята, будемо берегти природу, а вона даруватиме нам свої безцінні скарби.

ІV. Підсумок.

Робота з картками «Хто бережно ставиться до води, а хто ні»

«Ми повернемо водичку, збережемо

Землі личко!»

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.


Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!

Всеосвіті 3 роки!

Святкуємо гучно та з подарунками!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

+ 10 подарункових боксів з фірмовими товарами від «Всеосвіти»!

до розіграшу подарунків залишилось
00
00
00
00