Екологічне виховання через пошуково-дослідницьку діяльність Пригоди Вовчика і Капітошки

Дошкілля

Для кого: Дошкільнята (5-6 років)

30.05.2020

247

15

0

Опис документу:
Мета :Закріпити та розширити уявлення дітей про природні явища. Розвивати спостережливість, уміння робити висновки.Обладнання: склянки з водою, грудка землі, гуашеві фарби зеленого, жовтого,червоного. Блакитного кольорів; надувна кулька; прозора посудина з водою, грудочка цукру, камінець,паперовий кораблик; сніг,дві склянки,вода.
Перегляд
матеріалу
Отримати код

Екологічне виховання через пошуково-дослідницьку діяльність
Пригоди Вовчика і Капітошки

Мета :Закріпити та розширити уявлення дітей про природні явища. Розвивати спостережливість, уміння робити висновки.

Обладнання: склянки з водою, грудка землі, гуашеві фарби зеленого, жовтого,червоного. Блакитного кольорів; надувна кулька; прозора посудина з водою, грудочка цукру, камінець,паперовий кораблик; сніг,дві склянки,вода.

В одному лісі жило маленьке вовченя.Воно намагалося бути схожим на своїх родичів, бути злим.Щоб його всі боялися.Воно не мало друзів.Було сумне і одиноке. Одного дощового дня,вовченя визирало у вікно і помітило різнокольорові водяні кружечки, які весело стрибали по підвіконню.Це був Капітошка. Він зявився із хмаринки з крапель дощу.Чому водяні краплі різнокольорові,адже вода не має забарвлення?- подумав вовчик

Дослід №1 Колір Капітошки.

Мета:вчити визначати і називати основні властивості води(чиста.брудна, кольорова)

Обладнання: склянки з водою, грудка землі, гуашеві фарби зеленого, жовтого,червоного,блакитного кольорів.

Хід роботи: розглянути склянки з водою.Вода яка? Числа прозора.Одну склянку залишити чистою,в іншу додати грудочку землі,розколотити порівняти.В інші склянки додати фарбу.Порівняти.

  1. Якого колоьру вода?

  2. Яку водичку можна пити яку ні?чому?

  3. Як можна змінити колір водички?

Вода не має кольору.Але вона може змінювати забарвлення.

Капітошка хотів стати другом вовчику,але він був дуже нетовариський і злий,щоб викликати посмішку та захоплення у вовчика Капітошка надув повітряну кульку і почав нею гратися.Вовчик зацікавився чому з маленької кулька стала більша?Що в середині кульки? Вовчик хотів подивитись що в середині кульки, і почав спускати її підставивши долоню.Він відчув тільки холодний вітерець, але в середині нічого не було.

Дослід№2 Що в середині кульки?

Мета: дати дітям елементарне поняття про те,що нас оточує повітря,повітрям дихаємо ми.

Обладнання: надувна кулька.

Хід роботи:

1)надути кульку. Що в ній? Повітря. Воно прозоре,воно є в кульці. Його можна відчути.(спустити кульку на долоню).

Вовчику сподобалося гратись з Капітошкою і вони побігли на подвір’я. Там побачили величезну калюжу. І почали купатися в ній. Вовчик кинув у водичку камінець і його не стало. Чому він утонув зацікавився вовчик?

Дослід №3

Мета: Дати поняття що вода є розчинником, що важчі за воду ,предмети тонуть ,легші - плавають на поверхні. Вчити дітей пояснювати поведінку різних предметів у воді.

Обладнання: прозора посудина з водою, грудочка цукру, камінець,паперовий кораблик.

Хід роботи: У прозору посудину опустити по черзі: грудочку цукру, камінець,паперовий кораблик. Спостерігати з дітьми за поведінкою цих предметів. Чому одні з них плавають,інші тонуть, окремі розчиняються?

Чому кораблик плаває на поверхні?

Чому камінець потонув у воді?

Чому цукор розчинився?

Капітошка став справжнім другом вовчикові. Вони весь час гралися разом. Настала зима. Випав перший сніг. Капітошка повернувся на свою хмаринку. Вовчик засумував. Він вирішив виліпити із снігу собі друга. Заніс в хатинку грудочку снігу . Поки надумав ліпити, сніг розтав. Вовчик побачив, що із білого снігу, утворилась брудна вода.

Дослід №4 Білий сніг не завжди чистий.

Мета: дати дітям усвідомлення того,що сніг хоч і білий але не чистий.

Обладнання: сніг,дві склянки,вода.

Хід роботи: Сніг занести в склянці до приміщення. Порівняти талу воду з чистою в склянках. Яку воду можна пити?Чому не можна їсти сніг?

Вовчик з нетерпінням став чекати весну.

І мріяти про повернення з дощами свого друга Капітошки!

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу.