і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
Взяти участь
Поспішайте взяти участь у вебінарі Арт-терапія в педагогічній практиці. Емоційний розвиток особистості засобами арт-терапії
До початку вебінару залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Предмети »

Є.Гуцало, “Лось”. Характеристика образів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код

Т е м а. Є.Гуцало, “Лось”. Характеристика образів. Великий світ природи, місце в ньому людини.

М е т а: вчити школярів характеризувати образи, добирати цитати з тексту твору на підтвердження власних думок; формувати вміння висловлювати власне судження про місце людини у світі природи; розвивати вміння виразно читати описи природи; виховувати милосердя, прагнення берегти й охороняти природу.

Т и п у р о к у: урок формування й удосконалення вмінь та навичок.

О б л а д н а н н я: ілюстративний матеріал..

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку (Побажай мені успіху

2. Актуалізація суб'єктного досвіду (Робота з асоціаціями: зобразити кольором почуття, які виникли під час читання оповідання Є.Гуцала “Лось”).

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Перевірка знання змісту оповідання (тести)

  2. Робота в групі (чотири учні). Характеристика персонажів.

а) заповнення таблиці:

Брати-підберезники

Дядько Шпичак

Портрети

Вчинки

Риси характеру

б) представлення результатів (по одному представнику від кожної трійки);

в) робота з асоціаціями: створення асоціативних портретів героїв твору та їх коментар.

3. Робота з текстом:

а) бесіда, поєднана з вибірковим читанням:

  • Чи можна лося назвати головним героєм оповідання? Свою відповідь обґрунтуйте.

  • Чи боявся лось людей? Чому ви так вважаєте?

  • Зачитайте опис лося. Як автор ставиться до тварини? З чого це видно?

  • Чому письменник кілька разів описує роги лося? Зачитайте і порівняйте ці описи. Чим вони відрізняються?

  • Які художні засоби використав Є.Гуцало, описуючи лося? Яких людськими рисами наділяє автор тварину? З якою метою?

  • Як би ви діяли, опинившись на місця хлопчиків?

б) зачитування й аналіз описів природи (робота над виразністю читання пейзажів), з’ясування їх ролі у творі;

в) “оживлення” тексту (усне малювання у трійках).

4. Підведення підсумків (Технологія “Займи позицію”: Місце людини у великому світі природи).

ІІІ. Підсумок уроку

Домашнє завдання.

На вибір: а) намалювати малюнки до твору; б) написати лист автору від читача; в) написати творчу роботу “Я потрапив в оповідання “Лось”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

  • Додано
    14.08.2018
  • Розділ
    Українська література
  • Клас
    5 Клас
  • Тип
    Конспект
  • Переглядів
    152
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    1
  • Номер матеріала
    CH127324
  • Вподобань
    0
Курс:«Створення та ведення власного блогу на платформі WordPress»
Левченко Ірина Михайлівна
24 години
1000 грн
490 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

«Методичний
тиждень 2.0»
Головний приз 500грн
Взяти участь