і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
! В а ж л и в о
Предмети »

Є.Гуцало, “Лось”. Характеристика образів.

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися

Т е м а. Є.Гуцало, “Лось”. Характеристика образів. Великий світ природи, місце в ньому людини.

М е т а: вчити школярів характеризувати образи, добирати цитати з тексту твору на підтвердження власних думок; формувати вміння висловлювати власне судження про місце людини у світі природи; розвивати вміння виразно читати описи природи; виховувати милосердя, прагнення берегти й охороняти природу.

Т и п у р о к у: урок формування й удосконалення вмінь та навичок.

О б л а д н а н н я: ілюстративний матеріал..

Х і д у р о к у

І. Мотиваційний етап.

1. З’ясування емоційної готовності учнів до уроку (Побажай мені успіху

2. Актуалізація суб'єктного досвіду (Робота з асоціаціями: зобразити кольором почуття, які виникли під час читання оповідання Є.Гуцала “Лось”).

ІІ. Опрацювання навчального матеріалу.

  1. Перевірка знання змісту оповідання (тести)

  2. Робота в групі (чотири учні). Характеристика персонажів.

а) заповнення таблиці:

Брати-підберезники

Дядько Шпичак

Портрети

Вчинки

Риси характеру

б) представлення результатів (по одному представнику від кожної трійки);

в) робота з асоціаціями: створення асоціативних портретів героїв твору та їх коментар.

3. Робота з текстом:

а) бесіда, поєднана з вибірковим читанням:

  • Чи можна лося назвати головним героєм оповідання? Свою відповідь обґрунтуйте.

  • Чи боявся лось людей? Чому ви так вважаєте?

  • Зачитайте опис лося. Як автор ставиться до тварини? З чого це видно?

  • Чому письменник кілька разів описує роги лося? Зачитайте і порівняйте ці описи. Чим вони відрізняються?

  • Які художні засоби використав Є.Гуцало, описуючи лося? Яких людськими рисами наділяє автор тварину? З якою метою?

  • Як би ви діяли, опинившись на місця хлопчиків?

б) зачитування й аналіз описів природи (робота над виразністю читання пейзажів), з’ясування їх ролі у творі;

в) “оживлення” тексту (усне малювання у трійках).

4. Підведення підсумків (Технологія “Займи позицію”: Місце людини у великому світі природи).

ІІІ. Підсумок уроку

Домашнє завдання.

На вибір: а) намалювати малюнки до твору; б) написати лист автору від читача; в) написати творчу роботу “Я потрапив в оповідання “Лось”.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«ZOO-психологія: як навчитися розуміти тварин»
Левченко Вікторія Володимирівна
36 години
590 грн
295 грн

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти