Едейтика в початкових класах.

Опис документу:
Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іграшок, тактильних карток, кубиків, цеглинок тощо. • Завдання даються дитині в різних формах: у вигляді моделей, схем, площинного малюнка, письмових та усних інструкцій. • Більшість ігор не вичерпуються запропонованими зразками, а дозволяють дітям складати нові варіанти завдань, займатися творчою діяльністю.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
Опис презентації окремими слайдами:
Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її орг...
Слайд № 1

Якою буде дитина в грі, такою вона буде і в праці, коли виросте. Тому виховання майбутнього діяча відбувається перш за все в грі. Отже, гра, її організація - ключ в організації виховання. /А.С. Макаренко/ ЕЙДЕТИКА У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Характерними особливостями розвивальних ігор ейдетичного напряму є: • Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іг...
Слайд № 2

Характерними особливостями розвивальних ігор ейдетичного напряму є: • Кожна гра – це комплекс завдань, які дитина виконує за допомогою картинок, іграшок, тактильних карток, кубиків, цеглинок тощо. • Завдання даються дитині в різних формах: у вигляді моделей, схем, площинного малюнка, письмових та усних інструкцій. • Завдання розміщені в порядку наростання складності, тобто в них використано принцип народних ігор: від простого до складного. • Більшість ігор не вичерпуються запропонованими зразками, а дозволяють дітям складати нові варіанти завдань, займатися творчою діяльністю. • Ігри не сумісні з примусом, створюють атмосферу вільної та радісної творчості. • Ігри слід повторювати, адже це – необхідна умова розвивального ефекту. • У процесі ігор вдосконалюється фонематичний слух, гострота зору, сприйняття простору і часу, мовлення, мислення, пам’ять та інші психічні процесу.

Піктограми-помічниці при вивченні віршів
Слайд № 3

Піктограми-помічниці при вивченні віршів

Слайд № 4

Метод «Входження» - Погляньте на цю картину. Уявіть, що ви опинилися у цьому лісі. Роздивіться навкруги. Що ви бачите? - Прислухайтесь. Що чуєте? -...
Слайд № 5

Метод «Входження» - Погляньте на цю картину. Уявіть, що ви опинилися у цьому лісі. Роздивіться навкруги. Що ви бачите? - Прислухайтесь. Що чуєте? - Чим пахне зимовий ліс? - Що відчуває шкіра? - А тепер опишіть свої відчуття, що ви бачили, відчували, чули.

Ейдетичні вправи здатні розв’язувати багато проблем процесу навчання, а саме:
Слайд № 6

Ейдетичні вправи здатні розв’язувати багато проблем процесу навчання, а саме:

Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Курс:«Інноваційна методика творчо-пізнавальної діяльності особистості: «Rory’s Story Cubes» »
Швень Ярослава Леонідівна
30 годин
590 грн