Джоконда знову посміхається.Власне продовження до твору Р.Д.Бредбері

Опис документу:
Як часто ми просимо дітей дописати твір письменника,чи скласти свій варіант фіналу твору. Звісно ,що не всі ,поки що можуть це зробити,але треба практикувати. Педагоги погодяться зі мною ,що так розвивається мислення і фантазія.

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу. Щоб завантажити документ, прогорніть сторінку до кінця

Перегляд
матеріалу
Отримати код Поділитися
















Джоконда знову усміхається ...






Оповідання






про подальші пригоди Тома в майбутньому






( Р.Бредбері “ Посмішка”)






робота учениці 6-б класу Саєнко Дар'ї






--Прокидайся ,Томе!--грубо гукнув йому на вухо брат Сем, але Том давно вже не спав,він спланував сьогоднішній день ще вночі.






--Томе,візьми насіння ячміню і нумо на город!






Увесь час до обіду бідолаха думав як би вислизнути з дому на площу, де він був на учорашньому святі.






Та ось Сема і Тома покликала мати до столу. Поки всі метушились біля порожньої стайні, Том ,не гаячи часу, сягнув через паркан. Непослух не зчувся як був на площі. Він почав порпатися у пилюці і багнюці — де учора стояла картина “Мона Ліза”.






Том шукав і збирав пожовані, пошматовані, заплямовані шматочки полотна Леонардо. Повкидав їх за пазуху і одним стрибком був серед рідні, яка хвалила та сьорбала з побитих черепків суп,зварений з упольованого ящура.






Тома аж знудило і він прослизнув на горище. Тут уночі змайстрував навпомацки рамку для понівеченої картини.






Під стріхою хлопець знайшов старе дрантя і відірвав від нього прямокутний шматок. Це основа —для шедевру. Товстими нитками, які дідусь тримав (таємно у кутку) для ремонту шкарпеток ,Том почав пришивати й прив'язувати понівечені клаптики картини до льняної основи.






  • так день за днем...місяць,чи може три , він не знав ,бо сучасність загубила своє літозчислення.






  • Том так захопився роботою, що не збагнув , що і сам почав






  • домальовувати. Біля старої шахти знайшов кольорове вугілля, використовував і сажу, і білу глину, яку надибав колись у сусідньому кар'єрі.






  • --Томе,ти що тут робиш?-- якось несподівано у дверях горища з'явилася голова матері.






  • --Томе, ти з глузду з'їхав? Чому від усіх ховаєшся?






  • Том не встиг, як то вдавалося раніше,заховати свою таємницю. Том і мати стояли зачаровані, бо на них дивилися оті загадкові джокондині очі, вони були як два віконця у душу,у минуле, у старі і добрі часи. --Подивись,синку! Вона посміхається!






  • --Мабуть,задоволена,-- прошепотів Том і ніжно обійняв матір.















Зверніть увагу, свідоцтва знаходяться в Вашому особистому кабінеті в розділі «Досягнення»

Всеосвіта є суб’єктом підвищення кваліфікації.

Всі сертифікати за наші курси та вебінари можуть бути зараховані у підвищення кваліфікації.

Співпраця із закладами освіти.

Дізнатись більше про сертифікати.

Приклад завдання з олімпіади Українська мова. Спробуйте!
До ЗНО з НІМЕЦЬКОЇ МОВИ залишилося:
0
4
міс.
1
3
дн.
0
3
год.
Готуйся до ЗНО разом із «Всеосвітою»!