і отримати безкоштовне
свідоцтво про публікацію
До визначення переможців залишилось:
3
Дня
3
Години
16
Хвилин
30
Секунд
Поспішайте взяти участь в акції «Методичний тиждень».
Щотижня отримуйте приємні подарунки.
Взяти участь

Джерело прекрасних звуків

Передплата на журнал
Бібліотека
матеріалів

Технологія підготовки та проведення

виховного заходу

Тема. Джерело прекрасних звуків

Мета.  Ознайомити учнів з видами театрів, оркестрів, пісень, хореографічного мистецтва, деякими видами духових та струнних інструментів, вчити чути серцем і душею звуки в різних видах мистецтва. Розвивати бажання вдосконалювати свої таланти засобами різноманітних видів мистецтва. Виховувати почуття прекрасного.

Обладнання. Назви зупинок з картинками, висновки, гра «Віднови вірш на основі рими», кросворд, караоке «Черепаха аха аха», маски тварин до казки, музичне оформлення, пазли казок, презентації «Фея Музика», «Маленький оркестр», «Легенда про українську пісню», «Мистецтво хореографії», відеофлешмоб «Барбарики», мікрофон, домашнє завдання.

Очікувані результати.
• Формувати бажання займатись видами мистецтва для розвитку своїх талантів.

Форма проведення. Заняття-подорож з елементами гри та практичних завдань

УЧАСНИКИ ГРИ

ПІДГОТОВЧА РОБОТА

Форма проведення

Заняття - подорож

ЗУПИНКИ ІГРОВОГО ЗАНЯТТЯ

І. Органі

Заційна частина

ІІ. Основна частина

ІІІ. Заключна частина

ІV. Домашнє завдання

- Вступне слово вчителя

В гостях у феї Музики.

Презентація «Фея Музика»

1. Будиночок Музичних інструментів

- Кросворд «Оркестр» (робота в групах)

- Презентація «Маленький оркестр»

- Висновок

2. Поетична альтанка

- Презентація вірша

- Гра «Віднови вірш на основі рими» (робота в групах)

-Висновок

4. Галявина пісень

- Презентація «Легенда про українську пісню»

- Конкурс – змагання «Хто більше назве українських народних пісень»

- Караоке – дитяча пісня «Черепаха аха аха»

- Висновок

5. Театральна студія

- Інсценізація казки 2Як їжачок до зими готувався» В.Сухомлинський

- Склади пазли, вгадай казку (робота в групах)

- Висновок

6. Хореографічна зала

- Презентація «Мистецтво хореографії»

- Флешмоб «Барбарики»

- Висновок

1.Метод «Мікрофон»

2. Висновок

Знайти інформацію про:

1 група. Види оркестрів

2 група. Види пісень

3 група. Види театрів

4 група. Види хореографічного мистецтва, з якими ще не знайомились

Список використаної літератури

Хід заняття

І. Організаційний момент

Вчитель. Діти, я вас вітаю на сьогоднішньому занятті – подорожі по Школі Добра. Сьогодні ми відвідаємо Джерело прекрасних звуків та ознайомимось з різноманітними видами мистецтва. Я сподіваюсь, що наша подорож викличе у вас бажання розвивати і вдосконалювати свої таланти, займаючись одним або декількома видами мистецтва.

  • Тож, вирушаємо в подорож.

ІІ. Основна частина

Вчитель. Діти, ми з вами потрапимо в гості до

однієї феї…

Презентація «Фея Музика»

https://www.youtube.com/watch?v=Aa65Wcf2GFQ

Фея Музика 
  Колись давно на світ народилася фея. Як тільки вона трохи підросла то одразу взялася опановувати музичні інструменти. Прозвали ту фею Музикою. Найбільше Музика любила грати на флейті і скрипці,часто вона слухала лісову пісню, а потім грала її для інших фей.
Мала вона сім дочок,лагідно називала вона їх Нотами. Першу її доньку звали До, другу Ре, третю Мі, четверту Фа ,п'яту Соль, шосту Ля, а сьому Сі. Була у цієї феї і чарівна тваринка,біленька мишка яку звали Ключ. ЇЇ доньки Ноти також  мали своїх чарівних тваринок - Довжин.
Жила Музика в чарівному лісі - Мистецтві. В будинку під назвою Нотний стан. Були у тому будинку й кімнати, які називалися Розміром.

В тому лісі ще жили різні жанри мистецтва.
Разом з Хореографією Музика створювала Танець,а з словами чудову Пісню чи Оперу, потім коли з'явилося Театральне Мистецтво Музика допомагала йому створювати Спектакль, Мюзкл, Мультфільм або Кіно,часто люди, потрапяючи до чарівного лісу, за допомогою Музики писали П'єси до картин й малюнків, а поети складали Вірші під Музику. Помічниками Музики були Музичні інструменти.

Буваючи в цьому чудовому лісі – Мистецтві, звичайні люди відчули, що саме Музика дарує людям радість, лікує серце і приносить дивовижні емоції.

Висновок. Музика — це найсильніший вид магії. Мерілін Менсон

Вчитель. І зараз, діти, ми всі разом, відкривши завісу з гілочок та листочків, потрапимо до чарівного лісу - Мистецтва.

І. Будиночок Музичних інструментів

- А ось і будиночок Музичних інструментів. Давайте заглянемо у віконечко.

Практична робота. Робота в групах . Кросворд (посередині слово оркестр)

1. Знаки, за допомогою яких записують звуки. (ноти)

2. Срібні птахи на гілочках
Розмістилися рядочком,
Ще й чудовий голос мають:
Як їх б’ють, вони співають. (струни)

3. Український народний запальний танець. (гопак)

4. Перестав букви, склади слово: етпм (темп)

5. Що можна співати? (пісню)

6. Самі найдовші канікули бувають…. (влітку)

7. «Шашки» - це….? (гра)

1

2

3

4

5

6

7

Вчитель. Діти, а зараз ми познайомимось з деякими музичними інструментами, які є в струнно-духовому оркестрі.

Презентація «Маленький оркестр» https://www.youtube.com/watch?v=6xhjY6f94QE

Висновок. Музика - це розум, втілений у прекрасних звуках. І.С. Тургенєв

ІІ. Поетична альтанка

Вчитель. Ну, що, йдемо далі. Подивіться, яка гарна попереду поетична альтанка! Тихіше, тихіше, там хтось є…

(виходить учень (або декілька) і читає свій вірш)

Практична робота. Робота в групах «Допиши вірш»

Завдання. Гра «Віднови вірш на основі рими»
1група

В берег вдарила з розбігу (2)
Як ріка зламала кригу, (1)
Припливла в човні весна (4)

Без вітрила, без весла (3)

2 група
Завітали на часину (2)

В час весінній, в світлу днину (1)
В клас до нас гостей багато. (4)

На урок, а не на свято, (3)


3 група

Сам постелю постелив, (2)

Заєць спати захотів,(1)
Підмостив її під вушко (4)

Сам собі зробив подушку, (3)

4 група

Круглий, зелененький. (2)

На городі аґрус ріс (1)
Кислий та смачненький. (4)

Я його покуштував – (3)

5 група

Нагодує, приголубить? (2)

Хто нас дуже, дуже любить, (1)
Це моєї мами ненька (4)
Це бабуся молоденька, (3)


6 група
Їх дотримуйся, друже, завжди! (2)

На дорозі так правил багато, (1)
То й не трапиться лиха-біди! (4)
Якщо будеш ти їх шанувати, (3)

Висновок. “…Поезія – Попелюшка мистецтв.” Монро, Гаррієт (1860 – 1936).

ІІІ. Галявина пісень

Вчитель. Чуєте, які гарні голоси та мелодії. Та це ж галявина з піснями.

Презентація «Легенда про українську пісню»

https://www.youtube.com/watch?v=tDJQKAR5z60

Практична робота.

1. Конкурс-змагання « Хто більше назве українських народних пісень»

Завдання. Кожній команді потрібно назвати якомога більше українських народних пісень. Виграє та команда, яка отримала найбільше фішок.

2. Караоке – дитяча пісня «Черепаха аха аха…»

Завдання. Проспівати пісню «Черепаха аха аха…» (https://www.youtube.com/watch?v=PjTj4a1N9jg )

Висновок. Українська пісня — це бездонна душа українського народу, це його слава. Олександр Довженко

ІV. Театральна студія

Вчитель.

- Перед нами двері з інтригуючою назвою «Театральна студія».

- Діти, а що таке театр? (Слово театр походить із грецької і має декілька значень. Наведу головні з них:

  • вид мистецтва;

  • творчий колектив, який готує і дає вистави;

  • приміщення, де відбуваються спектаклі.)

- Василь Сухомлинський говорив: « Десятиріччя праці – нелегкої, але радісної – переконали мене: казка, творчість – це найтонший і найніжніший дотик. Казка – дитинство думки. Вона робить світ дитинства яскравим і цікавим».

 І так, ми відкриємо завісу і подивимось виставу, казку Василя Олександровича Сухомлинського «Як їжачок до зими готувався».

Як їжачок до зими готувався

Автор. Був собі в лісі їжачок. Знайшов він кімнатку в дуплі старої липи. Тепло в ній і сухо. От він там і живе.

Настала осінь. Скоро й зима настане. Тепло й затишно їжачкові, але сумно одному. Захотілося знайти товариша. Пішов він до лісу, зустрів зайчика.

Їжачок. Зайчику-побігайчику! Ходи до мене, в мою кімнатку, жити.

Зайчик. Не хочу я до тебе, в твою кімнатку. У мене своя є.

Автор. Пішов їжачок далі та й зустрів сіру мишку.

Їжачок. Мишко-шкряботушко! Ходи до мене, в мою кімнатку, жити.

Мишка. Дякую тобі, їжачок, за запрошення, але в мене своя нірка є. Я там буду жити.

Автор. Засмутився їжачок та й пішов далі. Зустрів він ховрашка.

Їжачок. Братику-ховрашок! А ходи-но зі мною жити в мою хатинку.

Ховрашок. Вибач, їжачок, але я не можу з тобою жити. У мене своя нірка є.

Автор. Зустрів їжачок цвіркуна. Сидить цвіркун на сухій стеблині, дрижить від холоду.

Їжачок. Іди до мене жити, цвіркуне.

Цвіркун. Дякую тобі, дякую тобі, їжачок, за запрошення. Я згоден.

Автор. Пострибав цвіркун у хатину до їжачка радий-радесенький (Стиха лунає музика). Настала зима. Їжачок цвіркунові розказує казку, а цвіркун пісню їжачкові співає.

Вчитель. 

- Вам сподобалась вистава? Який дивовижний та чарівний цей театральний світ…

- А зараз і ми складемо казку, але за допомогою пазлів.

Практична робота. Робота в групах «Вгадай казку»

Завдання. Групам потрібно скласти пазли і назвати казку ( «Ріпка», «Курочка Ряба», «Івасик Телесик», «Лисиця та Журавель», «Три ведмеді», «Колобок»)

Висновок. Театр – особливий і прекрасний світ.

ІV. Хореографічна зала

Вчитель. – Хто любить танцювати? Ми зараз потрапимо до хореографічної зали.

Презентація «Мистецтво хореографії»

- А зараз ми всі теж станцюємо.

Практична робота. Флешмоб «Барбарики» https://www.youtube.com/watch?v=FVL8hxq0jSc

Висновок. Тільки танець робить музику видимою!

ІІІ. Заключна частина

Вчитель.

- Наша подорож дійшла кінця. Діти, що вам найбільше запам’яталось, сподобалось? (Метод «Мікрофон»)

- Древні говорили: «Сміливіше прилучайтеся до чар мистецтва, і воно ще більше вабитиме вас».

Домашнє завдання.

1 група. Види оркестрів

2 група. Види пісень

3 група. Види театрів

4 група. Види хореографічного мистецтва з якими ще не знайомились

Загальноосвітня школа І – ІІІ ст. № 2

Кіровоградської міської ради

Кіровоградської області

ГРА – ПОДОРОЖ

ПО КРАЇНІ ДОБРА

ДЖЕРЕЛО ПРЕКРАСНИХ ЗВУКІВ

підготувала і провела

вчитель початкових класів

Доленко Ірина Олександрівна

Відображення документу є орієнтовним і призначене для ознайомлення із змістом, та може відрізнятися від вигляду завантаженого документу

Опис документу:
Мета. Ознайомити учнів з видами театрів, оркестрів, пісень, хореографічного мистецтва, деякими видами духових та струнних інструментів, вчити чути серцем і душею звуки в різних видах мистецтва. Розвивати бажання вдосконалювати свої таланти засобами різноманітних видів мистецтва. Виховувати почуття прекрасного.
  • Додано
    01.03.2018
  • Розділ
    Виховна робота
  • Клас
    4 Клас
  • Тип
    Інші методичні матеріали
  • Переглядів
    93
  • Коментарів
    0
  • Завантажень
    0
  • Номер материала
    VQ374175
Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання

Бажаєте дізнаватись більше цікавого?


Долучайтесь до спільноти

Збірник методичних матеріалів проекту «Всеосвіта» I видання